Hyperio Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hva jeg mener med det? Når f.eks. forskjellige karakterer skal presenteres som i en profil om dem. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg synes det fungerte veldig bra og ga fine avbrekk i en relativt saktegående fortellerstil. Artig å plutselig høre stemmen til Samuel Jackson feks. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Fordi du aldri hører den ellers mener du? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Det er et artig hint til tidligere Tarantino-filmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hmm.. Jeg tenker på å se Pulp Fiction, men vanligvis så trives jeg ikke så godt med filmer med 18års aldersgrense. Blodige scener har en tendens til å bli vel godt skildret for min smak. Men, kan noen fortelle meg hva som gjør at denne filmen har fått 18års aldersgrense? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Blod, og en litt ekkel "voldtektsscene" Endret 23. august 2009 av Kontorstol Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Skudd i mørket: Noen her som kan anbefale kinoer i Montreal? Finnes det filmklubber her? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg synes det fungerte veldig bra og ga fine avbrekk i en relativt saktegående fortellerstil. Artig å plutselig høre stemmen til Samuel Jackson feks. Uten å ha lest bakover i tråden nå, så regner jeg med at du sikter til Inglorious Basterds? Var det Samuel som hadde fortellerstemmen? Jeg satt og tenkte på det, men var aldri helt sikker.. Konge film btw Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Skudd i mørket: Noen her som kan anbefale kinoer i Montreal? Finnes det filmklubber her? Eg sende ein epost til ein ven av meg i Montreal. Han er iaf svært filminteressert, så eg reknar med han kan koma med nokre tips. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hmm.. Jeg tenker på å se Pulp Fiction, men vanligvis så trives jeg ikke så godt med filmer med 18års aldersgrense. Blodige scener har en tendens til å bli vel godt skildret for min smak. Men, kan noen fortelle meg hva som gjør at denne filmen har fått 18års aldersgrense? Pulp Fiction er en litt sær film. hadde den kommet ut idag hadde den ikke fått 18 som aldersgrense. tingene som gjør at filmen har fått 18 er at det er bruk av dop, rett og slett hendrettelser osv. det er ikke en skummel film på noen måte, men den er spesiell. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Ja, den hadde blitt en veik 15-årsgrense nå. Tror aldersgrensen kan ha noe med at det var stort oppstyr rundt "all den grusomme volden, banningen og narkotikaen!" da den kom ut. Såvidt jeg husker fra sist jeg så den, så nesten all volden noe som skjer "bak kamera", altså at de viser at en person skyter mot noen, også er det det. But correct me if I'm wrong. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hmm.. Jeg tenker på å se Pulp Fiction, men vanligvis så trives jeg ikke så godt med filmer med 18års aldersgrense. Blodige scener har en tendens til å bli vel godt skildret for min smak. Men, kan noen fortelle meg hva som gjør at denne filmen har fått 18års aldersgrense? Pulp Fiction er en litt sær film. hadde den kommet ut idag hadde den ikke fått 18 som aldersgrense. tingene som gjør at filmen har fått 18 er at det er bruk av dop, rett og slett hendrettelser osv. det er ikke en skummel film på noen måte, men den er spesiell. Mjah. Du har jo også den voldtektsscenen hvor Zed tar seg til rette med han stakkars svære bossen, og gimpen som er i bur. Deler av Tarantinos filmer er ofte lett forstyrrede. Men det hadde nok ikke blitt 18-årsgrense idag, nei. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Noen her som har sett "Grotesque"? Den ble visst forbudt i England, hvis ikke jeg husker helt feil (?) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Life of Brian ble også bannlyst i byer i England..betyr ikke stort Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Nå brukte jeg 9000kr på en ny tv. Den tar forhåpentligvis film opplevelsen min til et nytt nivå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Men såklart, du får ikke bedre PR for en skrekk/gore film enn at den blir bannlyst i flere land. Da vil jo folk se den ENDA mere for å se hvorfor. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Life of Brian er jo en sak for seg selv, men jeg husker når Hostel kom ut of fikk 20 år det er også kun et pr stund, det er filmer som holder samme nivå hvis ikke høyere som kun får 15. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Life of Brian ble også bannlyst i byer i England..betyr ikke stort Jepp, og ordføraren i ein av dei byane var med i filmen: http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/wales/mid_/7514423.stm Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Pga blasfemi? Ja. Var forbudt i Norge når den kom i '79 også, men ikke nå lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå