Hrundi V. Bakshi Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Alle mine favorittsci-fi's har smått kjipe fremtidsvisjoner, men ingen av dem likner på hverandre. Men fellesnevneren må være kjipt, skittent, kaldt eller sterilt. Jeg liker dette, men jeg er også åpen for annet. Må si meg enig med deg. The Fifth Element er en av mine desiderte all-time favoritter når det kommer til fremtidsfilm/sci-fi. Jeg liker godt variasjonen i universet, all fantasien som er lagt inn i utformingen. Daim, nå frister det med gjensyn. Kanskje jeg skal kjøpe denne? Sone ABC, står det bakpå omslaget Triste, gretne og asosiale mennesker som ikke liker Fifth Element... Den remasterede BD utgivelsen i statene anbefales på det sterkeste! Det var en av de første BD filmene jeg kjøpte meg. Kort fortalt; konge lyd og bilde til en konge film! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Max Manus gjør rimelig rent bord på Amanda ikveld. Prikket inn Folkets Amandapris også nå. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Nå som det for en sjelden gang har blitt laget en bra norsk film er vel det bare å forvente. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Håpet stille på Død Snø men men..tipper Axel Hennie vinner beste mannlige skuespiller også. Beste kvinnelige ble jo agnes kittelsen som spilte Tikken i MM. Edit: Joda...dette er like spennende som Oscar-utdelingen Endret 21. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Den remasterede BD utgivelsen i statene anbefales på det sterkeste! Det var en av de første BD filmene jeg kjøpte meg. Kort fortalt; konge lyd og bilde til en konge film! Da er det vel helt sikkert at jeg skal kjøpe den :--) Nå som det for en sjelden gang har blitt laget en bra norsk film er vel det bare å forvente. Sjelden? Fordommer, fordommer. Mange bra norske filmer :-) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Sjelden? Fordommer, fordommer. Mange bra norske filmer :-) Du kan godt kalle det fordommer. Jeg hater norske filmer. Til dags dato finnes det to jeg liker, Uno og Max Manus. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Heilage, se Den Brysomme Mannen. Den er noe utenom det vanlige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Fuck that,se Kamilla og Tyven. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Heilage, se Den Brysomme Mannen. Den er noe utenom det vanlige. Jeg har den i hylla. Vil du ha den? Bortkastede penger. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Det vil jeg så absolutt. Har den ikke selv. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Burde ikke jeg som ikke har sett Den Brysomme Mannen, få den? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Synes Død Snø kunne få en pris i hvert fall.. Er ikke ofte Norge kommer med slikt. Endret 21. august 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Det er nok for smalt for et så lite land som Norge. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Noen som husker Outland her? Nå har Hollywood bestemt seg for at det er dags med en remake, og med Michael "Shoot 'Em Up" Davies som regissør kan vi vel ikke vente annet enn at dette går rett vest. Nei, nå fikk jeg jammen lyst til å se Hyams originalversjon på nytt; det var da i det minste noget. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Noen som var og så Avatar preview'en på Colosseum i dag ? Likte det jeg så ganske godt, men syns CG kvaliteten kunne vært enda bedre, m.t.p. at vi er i '09 og hvor mye hype denne filmen har. Men for all del, det så bra ut. Her er forresten en trailer dere burde sjekke, The Fourth Kind med Milla Jovovich. sci-fi/"dok." skrekkfilm. http://is.gd/2ssSO Anbefaler og Wolfman traileren med Hopkins og Del Toro. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Noen som husker Outland her? Nå har Hollywood bestemt seg for at det er dags med en remake, og med Michael "Shoot 'Em Up" Davies som regissør kan vi vel ikke vente annet enn at dette går rett vest. Nei, nå fikk jeg jammen lyst til å se Hyams originalversjon på nytt; det var da i det minste noget. Men når kommer remaken av Zardoz? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Kom nettopp hjem fra Amanda-utdelingen nå og det var rett og slett en fantastisk opplevelse. Max Manus og deUsynlige er uten tvil favorittene fra fjordårets norske filmer og er glad for at Max Manus stakk av med en del priser, som fortjent. Det jeg ikke likte, var at Fatso ble tildelt beste regi. Syns ikke den skilte seg ut på noen måte i det hele tatt. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Så nettopp Inglorious Basterds, og må si jeg er ekstremt skuffet over Tarantino. Men ikke at jeg hadde så høy forventninger da, for tatt i betraktning er han bare en filmfanatiker som har klart å klippe-lime sammen noen av favorittfilmene sine og fortelle dem stakato, til begeistring for fleste publikumere. Men herregud for et makkverk denne filmen er. Okay, vi har et par morsomme vitser her og der, og det er spesielt én scene hvor musikken er gåsehudfrembringende godt plassert med vakre bilder, men dialogen generelt må være noe av det mest pinlige jeg har vært borti. Først tok jeg det for dårlig skuespill, og til-vanlig-regissør Eli Roth bekrefter dette noe voldsomt, men jeg kom til minne at Brad Pitt faktisk er en utspekulert, god skuespiller. Skylden la jeg fort over på Tarantino. All tekst er urealistisk og dårlig formulert, og det er 0 sjanse for at en skuespiller kan kunne klare å tolke det til et publikums fryd. Noe som trekker opp er at filmen klarer å være lang, men fortsatt interessant, men slutten er ikke en ordentlig slutt. Nei, ikke god anmeldelse, men nå måtte jeg bare la følelsene fyke fortløpende. Karakter: 2/10 Endret 22. august 2009 av nirvana1 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Det skal bli interessant å se Inglorious Basterds nå ja. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Totalt uenig med deg, nirvana1. Jeg synes det var en fryd å sitte og se på filmen. Jeg storkoste meg hele veien. Dialogene er geniale, og skuespillerne flinke. Nydelige bilder og fantastisk soundtrack. 9/10 Endret 21. august 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå