Cuneax Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 OK. Alt skal være likt og ensartet. Jeg stemmer for variasjon. Jeg vinner. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Alle mine favorittsci-fi's har smått kjipe fremtidsvisjoner, men ingen av dem likner på hverandre. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 The Fifth Element er forøvrig en kul og frisk film, med helt rå filmmusikk og ikke minst en god og fargerik fremtidsvisjon. Jeg er så glad jeg faktisk liker film. Må si meg enig med deg. The Fifth Element er en av mine desiderte all-time favoritter når det kommer til fremtidsfilm/sci-fi. Jeg liker godt variasjonen i universet, all fantasien som er lagt inn i utformingen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 The Wolf Man - remake av '41-versjonen. Trailer Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Alle mine favorittsci-fi's har smått kjipe fremtidsvisjoner, men ingen av dem likner på hverandre. Men fellesnevneren må være kjipt, skittent, kaldt eller sterilt. Jeg liker dette, men jeg er også åpen for annet. Må si meg enig med deg. The Fifth Element er en av mine desiderte all-time favoritter når det kommer til fremtidsfilm/sci-fi. Jeg liker godt variasjonen i universet, all fantasien som er lagt inn i utformingen. Daim, nå frister det med gjensyn. Kanskje jeg skal kjøpe denne? Sone ABC, står det bakpå omslaget Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Daim, nå frister det med gjensyn. Kanskje jeg skal kjøpe denne? Sone ABC, står det bakpå omslaget I WANT! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Men fellesnevneren må være kjipt, skittent, kaldt eller sterilt. Jeg liker dette, men jeg er også åpen for annet. Skal aldri si aldri, jeg har bare ikke sett det funke enda for min del (kommer egentlig ikke på så mange lystige sci-fi's). I Fifth Element kommer jo fantasy-opplegget ved siden av, dessuten er Milla plagsom. Men kos dere, ifølge IMDB er jeg avvikeren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Livet er da ganske saa rent og pent i filmen Demolition Man. Helt til Sly og skattesnylteren kommer aa fucker opp da. Be well! Fun Fact i den filmen har Arnold Schwatzenegger(close enough) veart president. \ Likte Arnold\Sylvester-ertingen p[ 80 og 90-tallsfilmene. Endret 21. august 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
co2 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Van Damme virker nå litt som en tard. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Livet er da ganske saa rent og pent i filmen Demolition Man.Helt til Sly og skattesnylteren kommer aa fucker opp da. For de som kunne å bruke skjellene i alle fall. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Fra wikipedia: "Toilet paper has been replaced by a set of seashell-like items, though their method of use is left unexplained in the movie (though Stallone later revealed said method in an interview as told to him by one of the film's writers[3])." Lurer på hvor det intervjuet finnes..vil gjerne vite hvordan det funker også. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Fra wikipedia: "Toilet paper has been replaced by a set of seashell-like items, though their method of use is left unexplained in the movie (though Stallone later revealed said method in an interview as told to him by one of the film's writers[3])." Lurer på hvor det intervjuet finnes..vil gjerne vite hvordan det funker også. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Jeg fant tilfeldigvis intervjuet nevnt i artikkelen. Der sier Sly "OK, this may be bordering on the grotesque, but the way it was explained to me by the writer is you hold two seashells like chopsticks, pull gently and scrape what’s left with the third. You asked for it…. Be careful what you ask for, sorry." http://www.aintitcool.com/node/30865 Kan ikke helt se hvordan DET skal være mere renslig enn dasspapir. Endret 21. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Så forøvrig opp igjen Fifth Element i natt og jeg må si det var en ganske middelmådig affære gitt. 4/10 og da føler jeg meg snill. Ganske middelmådig = 4/10 er snilt? Middelmådig er 5/10, det under strekker seg fra nokså dårlig til katastrofe. The Fifth Element er forøvrig en kul og frisk film, med helt rå filmmusikk og ikke minst en god og fargerik fremtidsvisjon. Jeg er så glad jeg faktisk liker film. Karakterskalaer er vel strengt talt subjektive og hva jeg legger i en firer er ikke nødvendigvis hva andre vil legge i en firer. Flisespikkingen satt til side - det var rett og slett en film jeg ikke fallt for. Den skal ha kudos for å ha forsøkt å gjøre fremtiden til noe annet enn hva Blade Runner etc. presenterer den som. Problemet i mine øyne er gjennomføringen som oser av the 90's og plastikk. Jeg er så glad at jeg kan se film uten å være påvirket av hva jeg så på ungdomsskolen. Endret 21. august 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) 5E er en estetisk vakker film. F.eks. her: Se filmen hos Youtube Lydeffekter og action-timing er perfekt i forhold til sangen. Hopp til 3:20 f.eks. Det er så bra mikset at jeg nesten begynner å grine. Endret 21. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Å være glad for å være gretten og hatefull ^^ The Fifth Element er en herlig film (og det er Dark City også). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Trivia, den tyske elektro/goth/ebm gruppa Diary of Dream's plata One of 18 Angels, er smekkfull av Dark City samples. http://www.diaryofdreams.de/index2.php?sec...;dod_album=a018 Endret 21. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Det er ikke noe som er bedre enn å mislike filmer som andre elsker - vel og merke uten at det er påtatt. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 jeg lurte litt på filmen I'm not there.. hvorfor har den "bare" 7.1 på imdb? Hva syns dere som har sett den? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 5E er en estetisk vakker film. F.eks. her: Lydeffekter og action-timing er perfekt i forhold til sangen. Hopp til 3:20 f.eks. Det er så bra mikset at jeg nesten begynner å grine. Den scenen der får jeg gåsehud av hver eneste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå