Movieheart Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Får ikke til Avatar traileren jeg. Står bare at URL er ugyldig. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Du kan gå innpå apple.com/tailers Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Det var jo der jeg fikk feilmeldingen... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Ser muligens Inglorious Bastards på lørdag. Har blandede følelser, men jeg tror alltid godt om en film med Pittern. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Teaseren til Avatar funker ikke her heller. Er uansett heldig som får se det 20 minutters lange previewet på kino på tirsdag. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Ser ikke helt vitsen i å bare se 20 minutter. Alle kommer jo til å stå i Avatar-køen i desember uansett. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Dæven, jeg fikk ikke akkurat mindre lyst til å se filmen av den teaseren. Jeg kjente også igjen mange av klippene som Quint skrev om på Ain't It Cool. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Ser ikke helt vitsen i å bare se 20 minutter. Alle kommer jo til å stå i Avatar-køen i desember uansett. Tja, ikke jeg. Jeg ser ikke det helt store som tydeligvis alle andre ser. Den ser gjennomført ut, men jeg ser liksom ikke det revolusjonerende. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Så på "Being John Malkovich" helt til dvden plutselig ikke ville spille av filmen den har på seg lenger. Det var jo ganske kjedelig, var jo en awesome film. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Ser ikke helt vitsen i å bare se 20 minutter. Alle kommer jo til å stå i Avatar-køen i desember uansett. Tja, ikke jeg. Jeg ser ikke det helt store som tydeligvis alle andre ser. Den ser gjennomført ut, men jeg ser liksom ikke det revolusjonerende. Enig i den ja. Får bare stole på at den revolusjonerende biten kan bare oppleves ved å se hele filmen, hvis ikke er sikkert dette bare en ny ufortjent hype. Men den mest hypede filmen de siste årene var jo The Dark Knight og man så jo hvordan den ble, så jeg ser ikke på hype med like mye skepsis som før. Men ja, får se om denne blir noe spesielt. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Avatar.. har jeg venta i 15 år på det der? Jeg var skeptisk til å begynne med, men dette var virkelig skuffende. Kommer sikkert til å se den traileren 100 ganger for å se hint til Camerons geni. Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Fy søren, Inglourious Basterds var rett og slett genial! Elsket hvert sekund av den! Over alle forventninger. Endret 21. august 2009 av Lenne Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Den skal definitivt sees i kveld. En ny Tarantinofilm er utvilsomt som julaften. Så forøvrig opp igjen Fifth Element i natt og jeg må si det var en ganske middelmådig affære gitt. 4/10 og da føler jeg meg snill. Så watch out for den i "gi bort en dvd-tråden". En snasen keep case til og med. Endret 21. august 2009 av tjalla Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Den var bare helt fantastisk. Skjelden en fryder seg på kino men den gjorde det virkelig Endret 21. august 2009 av b-real Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Nesten litt dumt å ha så store forventinger før jeg skal se den i kveld. Bedre å ikke ha noe særlig med forventinger og så bli kjempeoverrasket. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hadde egentlig ikke de veldig store forventningene til filmen, det kunne gå begge veier var vel egentlig magefølelsen da jeg skulle se den men den leverte som fy. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Er den Tarantino-ish da? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hadde jeg bare ikke vært dausjuk så kunne jeg kanskje ha sett den, men akk nei. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Så forøvrig opp igjen Fifth Element i natt og jeg må si det var en ganske middelmådig affære gitt. 4/10 og da føler jeg meg snill. Ganske middelmådig = 4/10 er snilt? Middelmådig er 5/10, det under strekker seg fra nokså dårlig til katastrofe. The Fifth Element er forøvrig en kul og frisk film, med helt rå filmmusikk og ikke minst en god og fargerik fremtidsvisjon. Jeg er så glad jeg faktisk liker film. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) The Fifth Element må være den av de "store" sci-fi'ene jeg liker minst. Jeg tror det er den fargerike fremtidsvisjonen som er med på å sette en stopper for min fornøyelse. Fremtiden skal være kjip og skitten eller kald og steril. Endret 21. august 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå