Fløyelsbøtte Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg så The Midnight Meat Train i går kveld. Så ekstremt "over the top". Hele filmen ble bare for mye for meg, på en dårlig måte. Liker Bradley Cooper da, men faen for en film Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Hvor elendig Beowulf enn var, så var animasjonene imponerende. Jeg koste meg ihvertfall gjennom den. Endret 20. august 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Nå fikk jeg Watchmen dc på blu-ray fra amazon, utrolig kult cover! Nå er det bare å vente på nytt tv, sparer alle bd filmene til da. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hvor elendig Beowulf enn var, så var animasjonene imponerende. Jeg koste meg ihvertfall gjennom den. Ikke helt enig, karakterene så ut som vandrende lik. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Obsessed blir slaktet i Dagbladet i dag. Link Så traileren for noen dager siden, og jeg fikk faktisk lyst til å se filmen. At den blir slaktet og får terningkast 1 gjør bare at jeg får enda mer lyst. Man må jo nesten se hvorfor den får så dårlig kritikk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Dere har visst ikke hørt om Beowulf (1999) med Christopher Lambert og Rhona Mitra. Men den suger den og. Billig, og en kjærlighetsscene som går på repeat om og om igjen. Endret 20. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg har forøvrig nettopp bestilt kinobillett til fredag. Inglourious Basterds er filmen jeg skal se, og jeg må si at jeg gleder meg veldig. Spesielt etter å ha lest Montages positive anmeldlese tidligere i dag. Heheh, trodde det sto Montag's først. ^^ Lenke til kommentar
Speik Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Skal se Inglorious Basterds senere i kveld, førpremiere på Prinsen i Trondheim Rapport kommer selvsagt. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Avatar traileren er endelig sluppet: http://www.apple.com/trailers/fox/avatar/ Lenke til kommentar
co2 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Avatar traileren er endelig sluppet: http://www.apple.com/trailers/fox/avatar/ *fap fap fap* Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Så EPIC ut i starten, men ble teitere utover (som vanlig). Pen, i hvert fall. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Skal se Inglorious Basterds senere i kveld, førpremiere på Prinsen i Trondheim Rapport kommer selvsagt. Ser frem til rapport. Skal som sagt se den i morgen. Blir nok en flott opplevelse. Skal sannsynligvis på en annen førpremiere selv i dag. Cinema Neuf skal vise en norsk film de ikke vil utgi tittelen på. Ganske sikker på at det er Upperdog. Endret 20. august 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Så igjen Sin City i går kveld, kos Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Inglorious Bastards på meg i morgen også. Gleder meg som en liten unge. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Å fy faen. Vi skal se Beowulf i en norsktime, men læreren spoila hele filmen nå nettopp Hva har Beowulf med norsk å gjøre? Vi har om middelalderlitteratur nå og der er historien om Beowulf viktig. Jeg har ikke spesielt store forventninger til filmen, men jeg synes det var unødvendig at læreren fortalte et sammendrag av historien, innkludert slutten. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Avatar ser helt fantastisk ut, men vi får vel ikke sett den før i 2010 eller noe. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Nå er det flere ting som diskuteres her, men jeg bare må dra fram Quentins fantastiske dialoger, iom. at det er premiere på en av hans filmer i morgen. Se på dette videoessayet her. Fantastisk. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Avatar ser helt fantastisk ut, men vi får vel ikke sett den før i 2010 eller noe. Release Date: 18 December 2009 (Norway) Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg så The Midnight Meat Train i går kveld. Så ekstremt "over the top". Hele filmen ble bare for mye for meg, på en dårlig måte. Liker Bradley Cooper da, men faen for en film Har hatt lyst til å se denne filmen en stund, er fan av Ryuhei Kitamura. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Ganske dårlig film, men har noen herlige scener som redder filmen og i det minste gjør den sebar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå