Skagen Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Ja, teknisk sett var den ganske stilig. Pappa kommenterte Unbreakabel som en kjedelig film om beinskjørhet, noe som passet litt egentlig. ^^ The Sixth Sense var hakket bedre, men litt for forutsigbar. Tror ikke jeg kommer sånn umiddelbart til å satse på å se flere av Shyamalan-filmene nå. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Nå er det lenge siden jeg så Sixth for første gang, så jeg ble veldig sjokkert av slutten da. Unbreakable derimot, der så jeg hva tvisten var etter 15-30 minutter. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Er utrolig morsomt med filmer som overrasker på slutten. Husker enda da jeg så Fight Club og The Prestige for første gang. Blandt de bedre filmopplevelsene jeg har hatt. Har du tips til filmer med god vri på slutten, tar jeg gjerne imot. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Bedre å se slike filmer uten å faktisk vite at de har en tvist. Det gjør overraskelsen og filmopplevelsen mye bedre, og derfor holder jeg tilbake anbefalingene Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Da anbefaler jeg Lucky Number Slevin siden den ikke inneholder en tvist. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Er utrolig morsomt med filmer som overrasker på slutten. Husker enda da jeg så Fight Club og The Prestige for første gang. Blandt de bedre filmopplevelsene jeg har hatt. Har du tips til filmer med god vri på slutten, tar jeg gjerne imot. Memento Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Citizen Kane. Epic chills down the spine. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Bedre å se slike filmer uten å faktisk vite at de har en tvist. Det gjør overraskelsen og filmopplevelsen mye bedre, og derfor holder jeg tilbake anbefalingene Ah, så klart. Tenkte ikke på det i farta. ^^ Får ta en ny runde med filmer på IMDBs top-liste, har stort sett gode erfaringer med det. Memento Har sett den for lenge siden, men skjønte ikke så mye den gang. Husker ikke så fryktelig mye fra den heller, så den står på menyen min. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Gratulerer med binær, femsifret postcount, Skagen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Akkurat ferdig med å se The Warriors for ente gang, skal sies det er ikke noe som er tøffere enn en gjenge som bruker snekkebukser, spessielt når en av gutta klarer å bruke rulleskøyter i samme slengen, ooh scary Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Fight Club på TVNorge NOW! Og hva er dette? Den er 20 minutter lengre enn alle andre versjoner? Mystisk Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 I går så jeg Chinatown og jeg kom aldri inn i filmen. Klarte aldri å engasjere meg i historien som jeg synes var svært "distant". Noe som er rart siden jeg egentlig liker filmer i den sjangeren. Nicholson er jo alltid gull, men det var noe som skurret med hele filmen. Fight Club på TVNorge NOW! Og hva er dette? Den er 20 minutter lengre enn alle andre versjoner? Mystisk Aktuelt og Været. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Haha, jeg vet. Derfor jeg aldri ser film på TVNorge. Tror jeg legger meg og setter på en To (no pun intended) kanskje: Fong Juk Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Synd for det er jo en skummelt bra film. Blir nok en søvnstjeler. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Gratulerer med binær, femsifret postcount, Skagen. Litt OT, men takk takk. Jeg tror det egentlig er et tegn på at man burde få seg en hobby eller noe. ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Litt OT, men takk takk. Jeg tror det egentlig er et tegn på at man burde få seg en hobby eller noe. ^^Da foreslår jeg film som hobby. For da kan du fortsette å poste her. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Kan noen her bekrefte at de ser det samme som meg. Det virker som at DVD Profiler-listen min ikke viser "voksenfilmer" i Firefox, men den gjør det i Internet Explorer. Prøv selv. Se på listen min i Firefox, og så Internet Explorer, og se om du film # 2: 30 Days of Night, eller film # 196: [Rec]. Jeg gjør det i Internet Explorer, men ikke i Firefox. Heat, The Shining og Bad Boys forsvinner også, av de jeg har oppdaget. Vet noen isåfall hvorfor dette skjer? Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg ser begge de nevnte filmene både i Firefox, Internet Explorer og Opera. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Er The Prestige regnet som en film med twist ending? Synes det ble signalisert veldig godt i forveien hva som skjedde jeg, bare at det ble en liten løs tråd avklart sånn mot slutten? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg ser begge de nevnte filmene både i Firefox, Internet Explorer og Opera. Så ... sært. Mon tro hvorfor det skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå