Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Ja, teknisk sett var den ganske stilig. Pappa kommenterte Unbreakabel som en kjedelig film om beinskjørhet, noe som passet litt egentlig. ^^

The Sixth Sense var hakket bedre, men litt for forutsigbar. Tror ikke jeg kommer sånn umiddelbart til å satse på å se flere av Shyamalan-filmene nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bedre å se slike filmer uten å faktisk vite at de har en tvist. Det gjør overraskelsen og filmopplevelsen mye bedre, og derfor holder jeg tilbake anbefalingene

Ah, så klart. Tenkte ikke på det i farta. ^^

Får ta en ny runde med filmer på IMDBs top-liste, har stort sett gode erfaringer med det.

Memento

Har sett den for lenge siden, men skjønte ikke så mye den gang. Husker ikke så fryktelig mye fra den heller, så den står på menyen min. :)

Lenke til kommentar

I går så jeg Chinatown og jeg kom aldri inn i filmen. Klarte aldri å engasjere meg i historien som jeg synes var svært "distant". Noe som er rart siden jeg egentlig liker filmer i den sjangeren. Nicholson er jo alltid gull, men det var noe som skurret med hele filmen.

Fight Club på TVNorge NOW! Og hva er dette? Den er 20 minutter lengre enn alle andre versjoner? Mystisk

Aktuelt og Været. :fun:

Lenke til kommentar

Kan noen her bekrefte at de ser det samme som meg. Det virker som at DVD Profiler-listen min ikke viser "voksenfilmer" i Firefox, men den gjør det i Internet Explorer.

Prøv selv. Se på listen min i Firefox, og så Internet Explorer, og se om du film # 2: 30 Days of Night, eller film # 196: [Rec]. Jeg gjør det i Internet Explorer, men ikke i Firefox. Heat, The Shining og Bad Boys forsvinner også, av de jeg har oppdaget.

Vet noen isåfall hvorfor dette skjer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...