Hyperio Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Å ja, det glemte jeg i farta. Sorry. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Når det gjelder mind fucks. Jeg ELSKER når Neo finner ut om Matrix. Og ser det slik det er. Hyyyyysj. Slikt mainstream er fyfy her inne. Hva får deg til å si det? Mainstream har da aldri vært fy-fy på diskusjon.no.. Endret 15. august 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Siste filmen jeg så var Inspector Gadget 2! Kan hvertfall ha ren samvittighet når det gjelder mainsteamness :!: Endret 15. august 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hehe, et av mange høydepunkt i Mulholland Dr. Jeg ble jævlig redd. Den sakte walken bort og rundt hjørnet bygger det opp så jæævlig... Når det gjelder mind fucks. Jeg ELSKER når Neo finner ut om Matrix. Og ser det slik det er. Hyyyyysj. Slikt mainstream er fyfy her inne. Hva får deg til å si det? Mainstream har da aldri vært fy-fy på diskusjon.no.. Nærmere motsatt. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg så som sagt For A Fistful of Dollars og For A Few Dollars More i går. Førstnevnte falt ikke stort i smak, synes den var veldig "flat" og nesten kjedelig. Den andre derimot, wow. Den var rett og slett rå. Storkoste meg gjennom hele filmen, og på søndag skal vi se The Good, The Bad and The Ugly. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Snodig å like 2'ern, men ikke 1'ern. De er jo veldig like. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Treeren er den kuleste filmen som er noensinne lagd. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Snodig å like 2'ern, men ikke 1'ern. De er jo veldig like. Egentlig ikke. For a Few Dollars More er nesten på høyde med GBU. Van Cleef og Clint som bountyhunters er rått. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 De er da temmelig like, til tross for at 2'ern og 3'ern holder et høyere nivå produksjons og kvalitetsmessig. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Det er 4 dager, 18 timer og 21 minutter til James Camerons Avatar trailer blir sluppet Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Snodig å like 2'ern, men ikke 1'ern. De er jo veldig like. Jeg synes handlingen var veldig flat i 1'ern, mens den var mer dynamisk i 2'ern. For all del, jeg regner ikke med at fans av triologien skal være enige med meg, jeg må bare være ærlig og innrømme at den første filmen ikke falt i så god smak for meg. I motsetning til den andre, som jeg virkelig likte, mye på grunn av en herlig birolle i Col. Douglas Mortimer. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 2eren er langt bedre enn den første, bedre historie, bedre karakterer, bedre musikk osv. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Den andre er utvilsomt den beste i min bok. Syntes The Good, The Bad & The Ugly blir for langtrukken, men For A Few Dollars More er perfeksjon av awsomness Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Det er 4 dager, 18 timer og 21 minutter til James Camerons Avatar trailer blir sluppet En film kan ikke bli mer hypet enn når du teller ned til trailerrelease. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg så som sagt For A Fistful of Dollars og For A Few Dollars More i går. Førstnevnte falt ikke stort i smak, synes den var veldig "flat" og nesten kjedelig. Den andre derimot, wow. Den var rett og slett rå. Storkoste meg gjennom hele filmen, og på søndag skal vi se The Good, The Bad and The Ugly. Gled deg Det er den eneste i trilogien jeg har sett, men jeg har skaffet meg AFoD, og leter etter en rimelig deal på FAFDM. Vil helst ha sistnevnte med engelsk 2 disc-cover, slik at jeg har samme utgave på alle tre. Noen som har en de vil bytte bort? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Må si Unbreakable var litt skuffende. Ble for enkel i forhold de andre gode Bruce Willis-filmene som ikke er rene actionfilmer. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Er helt tom for ting jeg har lyst til å se nå, venter på at 500 days of summer Moon skal komme på kino. Noen anbefalinger blant relativt nye Sci-fi (ikke effektrunking eller action) eller romantiske drama? Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Men i forhold til at det er en M. Night Shyamalan film, er det en av hans bedre. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg har sett tre filmer av Shyamalan nå, og den beste filmen var en 5/10. Teknisk sett gode filmer, men jeg kjeder meg likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå