Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når det gjelder mind fucks. Jeg ELSKER når Neo finner ut om Matrix. Og ser det slik det er.

Hyyyyysj. Slikt mainstream er fyfy her inne.

Hva får deg til å si det? Mainstream har da aldri vært fy-fy på diskusjon.no..

Endret av Infenso
Lenke til kommentar
Hehe, et av mange høydepunkt i Mulholland Dr.

Jeg ble jævlig redd. Den sakte walken bort og rundt hjørnet bygger det opp så jæævlig...

Når det gjelder mind fucks. Jeg ELSKER når Neo finner ut om Matrix. Og ser det slik det er.

Hyyyyysj. Slikt mainstream er fyfy her inne.

Hva får deg til å si det? Mainstream har da aldri vært fy-fy på diskusjon.no..

Nærmere motsatt.

Lenke til kommentar

Jeg så som sagt For A Fistful of Dollars og For A Few Dollars More i går. Førstnevnte falt ikke stort i smak, synes den var veldig "flat" og nesten kjedelig. Den andre derimot, wow. Den var rett og slett rå. Storkoste meg gjennom hele filmen, og på søndag skal vi se The Good, The Bad and The Ugly. :)

Lenke til kommentar
Snodig å like 2'ern, men ikke 1'ern. De er jo veldig like.

Jeg synes handlingen var veldig flat i 1'ern, mens den var mer dynamisk i 2'ern.

For all del, jeg regner ikke med at fans av triologien skal være enige med meg, jeg må bare være ærlig og innrømme at den første filmen ikke falt i så god smak for meg. I motsetning til den andre, som jeg virkelig likte, mye på grunn av en herlig birolle i Col. Douglas Mortimer.

Lenke til kommentar
Jeg så som sagt For A Fistful of Dollars og For A Few Dollars More i går. Førstnevnte falt ikke stort i smak, synes den var veldig "flat" og nesten kjedelig. Den andre derimot, wow. Den var rett og slett rå. Storkoste meg gjennom hele filmen, og på søndag skal vi se The Good, The Bad and The Ugly. :)

Gled deg :D Det er den eneste i trilogien jeg har sett, men jeg har skaffet meg AFoD, og leter etter en rimelig deal på FAFDM. Vil helst ha sistnevnte med engelsk 2 disc-cover, slik at jeg har samme utgave på alle tre. Noen som har en de vil bytte bort? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...