Juleniss1 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Enig der. 3'ern er den helt klart dårligste i serien. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Yess da Fikk Bourne filmen idag. Men hva faen xD .. I går fikk jeg som sakt tidligere, film nr1. Altså 2 stk av den, pga. at Play.com hadde klart å sendt 1 til. De skjedde noe med datasysteme deres, og i dag fikk jeg filmen nr. 2 som jeg manglet men jaggu meg fikk jeg ikke The Bourne Ultimatum igjen og da. Så nå har jeg 2 stk. The Bourne Identity og 2 stk Bourne Ultimatum på Blu-ray.. Skal ikke forundre meg at enda en Supremacy kommer. Endret 14. august 2009 av Svartasmeden Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Som noen av dere sikkert vet, har jeg begått den store skammen som er innebefattet i å ikke ha sett Leones Dollar-triologi. Men, ikke nå lenger. I kveld er det pizza, snacks og alle tre filmene. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hoho. "In heaven, everything is fine" Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Som noen av dere sikkert vet, har jeg begått den store skammen som er innebefattet i å ikke ha sett Leones Dollar-triologi. Men, ikke nå lenger. I kveld er det pizza, snacks og alle tre filmene. Åh som jeg misunner deg. Selv blir det visning av Blade Runner på BD, med venner som ikke har sett filmen. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hehe, da må du snart begynne. Er vel ca. 7 timer med film til sammen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hehe, da må du snart begynne. Er vel ca. 7 timer med film til sammen. Begynner nærmere åtte i kveld. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Sånne marathon-kvelder pleier å kræsje før film nr 2 er slutt..da er alle demotiverte og trøtt og gidder ikke starte den tredje. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Sånne marathon-kvelder pleier å kræsje før film nr 2 er slutt..da er alle demotiverte og trøtt og gidder ikke starte den tredje. da er det lurt å ha sånn maraton alene funka fett på alle aliens filmene :> Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg kjørte denne versjonen en gang (ikke igjen). Lethal Weapon 1-3 Indiana Jones 1-3 Star Wars 4-6 = sliten i stort sett det meste når man er ferdig. Jeg startet tidlig for å si det sånn Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Sånne marathon-kvelder pleier å kræsje før film nr 2 er slutt..da er alle demotiverte og trøtt og gidder ikke starte den tredje. Vi har bestemt oss for å bare se to av dem i dag, vi tar den tredje senere. Da blir det mye mer overkommelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Kjører somregel en film per helg-dag jeg. Når jeg skal kjøre maraton altså. Eksempel: Fredagskveld: Back to the future part I Lørdagskveld: Back to the future part II Søndagskveld:Back to the future part III Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Så hvis du skulle ha løpt et maraton så hadde du tatt 1 mil om dagen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Om jeg hadde tid så. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Ringenes Herre-triologien i Extended Version på én dag er en av de beste opplevelsene jeg har hatt. Begynte klokken 10 på morgenen. EDIT: Typo. Endret 14. august 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Ringenes Herre-triologien i Extended Version på én dag er en av de beste opplevelene jeg har hatt. Begynte klokken 10 på morgenen. Det skal jeg gjøre før sommerferien er ferdig. Har alltid hatt lyst til det. Nå står de klare i hyller og det er en stund siden jeg har sett de. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Appaloosa RocknRolla Max Payne Righteous Kill Hvilken tar jeg? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) RocknRolla Endret 14. august 2009 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå