Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+8723

Leide Gwoemul aka The Host tidligere idag, og for en skuffelse den var.

Jeg leste litt rundt på imdb og andre steder og det lovet bra. Så jeg krøp ut av min hule og tuslet bort til videosjappa

Etter ca 30 minutter begynte vi å merke at det var noe alvorlig galt med lyden. Hvor lyden kom ifra samsvarte ikke med hva vi så på skjermen. Viste seg at det var ikke mitt lydsystem som gjorde dette, men at hele filmens lydspor høres ut som den er spilt inn i et studio. Den var også meget tilfeldig til tider, og ganske teit rett og slett. Sjokk japanske / koreanske filmer :<

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leide Gwoemul aka The Host tidligere idag, og for en skuffelse den var.

Jeg leste litt rundt på imdb og andre steder og det lovet bra. Så jeg krøp ut av min hule og tuslet bort til videosjappa

Etter ca 30 minutter begynte vi å merke at det var noe alvorlig galt med lyden. Hvor lyden kom ifra samsvarte ikke med hva vi så på skjermen. Viste seg at det var ikke mitt lydsystem som gjorde dette, men at hele filmens lydspor høres ut som den er spilt inn i et studio. Den var også meget tilfeldig til tider, og ganske teit rett og slett. Sjokk japanske / koreanske filmer :<

Eg hadde ingen forventningar til filmen, og likte den godt. Det var ikkje noko kjempeoppleving, men vel verdt å sjå. Kva meiner du med 'tilfeldig'?

Lenke til kommentar
Bø Kino tilbyr studentrabatt, så dette her lover godt. Kinoen skal visst også være noe av det bedre man finner på landet, og det lover enda bedre. Forventninger er satt.

Bø som i Bø i Telemark? hehe, den lille salen der? Der har jeg vært en gang, har hytte oppi der. ^^

Lenke til kommentar

M. Night Shyamalans The Last Airbender er visst omdirigert til at den skal være av første sesong og at det planlegges to filmatiseringer av de to siste sesongene også. Det skulle egentlig være en film basert på de tre sesongene. Om de ikke ombestemmer seg igjen da...

Lenke til kommentar
Håper The Bourne Supremacy kommer idag. Først fikk jeg film nr. 3, for 3 dager siden, så fikk jeg film nr. 1 igår. Så håper 2'ern kommer idag, for da blir det filmmaraton ^^.

Har ikke fått sett de filmene enda. :p

Da har du noe å se frem til.

Lenke til kommentar
Håper The Bourne Supremacy kommer idag. Først fikk jeg film nr. 3, for 3 dager siden, så fikk jeg film nr. 1 igår. Så håper 2'ern kommer idag, for da blir det filmmaraton ^^.

Uff, jeg syntes film nr1 var utrolig bra, mens de 2 andre er bare film nr1 med litt andre ting... Bra filmer, men ikke noe "WOOOOW" greie på de.

*SPOILER*SPOILER*SPOILER*SPOILER* - Pan's Labyrinth

En ting jeg lurer på, jeg så nettop Pan's Labyrinth med kjæresten sovende i fanget, (Hun sovner på alle bra filmer.. Kanskje alle filmer egentlig) Jeg bare lurte, jeg fikk det som at man kunne tolke endingen litt selv, jeg tolket det som at det var en jente som ville ha en annen virkelighet så mye at hun forestilte seg alt dette om at hun var en prinsesse etc. Vil gjerne se om andre tolket den likt som meg:)

Ny her, og sorry hvis det er vanskelig å lese noe av det jeg skriver, er ikke så flink til å skrive norsk.

Lenke til kommentar

Uff, jeg syntes film nr1 var utrolig bra, mens de 2 andre er bare film nr1 med litt andre ting... Bra filmer, men ikke noe "WOOOOW" greie på de.

En ting jeg lurer på, jeg så nettop Pan's Labyrinth med kjæresten sovende i fanget, (Hun sovner på alle bra filmer.. Kanskje alle filmer egentlig) Jeg bare lurte, jeg fikk det som at man kunne tolke endingen litt selv, jeg tolket det som at det var en jente som ville ha en annen virkelighet så mye at hun forestilte seg alt dette om at hun var en prinsesse etc. Vil gjerne se om andre tolket den likt som meg:)

Ny her, og sorry hvis det er vanskelig å lese noe av det jeg skriver, er ikke så flink til å skrive norsk.

Føler ikke det er så mye å tolke men ja, hun forestiller seg alt. Anågende Bourne: 3'ern er klart den beste om ikke en perfeksjonering av action-thrillersjangeren. med 1'ern og 2'ern på henholdvis andre og tredje plass.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Jeg tolket det som om at virkeligheten var en form for fantasi.

Lenke til kommentar

Jeg tolket det som om at virkeligheten var en form for fantasi.

At hun egentlig tilhørte drømmeverdenen men "besøkte" vår virkelighet?

Lenke til kommentar
Føler ikke det er så mye å tolke men ja, hun forestiller seg alt. Anågende Bourne: 3'ern er klart den beste om ikke en perfeksjonering av action-thrillersjangeren. med 1'ern og 2'ern på henholdvis andre og tredje plass.

Kan ikke helt se hva 3'ern gjør som er så utrolig mye bedre enn 2'ern.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...