Dimitrij Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Nå ser jeg at Moon har sneket seg inn på Top 250. Flere som gleder meg til denne? Oohh, har lenge vært nysjerrig på om den blir lansert på kino her til lands, noe som kanskjer er tvilsomt. Ser virkelig frem til den. Endret 13. august 2009 av Dimitrij Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jepp, Watchmen er fremdeles like bra på blu-ray. Manhattan-penis i 1080p, positivt eller negativt? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Så akkurat Scarface for første gang. Absolutt en god film. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Sam Rockwell spillte veldig bra i Choke, og jeg håper han har gjort en minst like god opptreden i Moon.Ellers virker filmen veldig interessant. Sam Rockwell er pokkers undervurdert. Han er jo enorm i det meste han har vært med i. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Han er med i Jesse James ikkesant? Hvis det er han jeg tror det er. (Ja, jeg vet jeg kan sjekke på IMDb) Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Tenkte jeg skulle sette på en Hichcock-film nå, men jeg aner ikke hvilken. Så mye spennende å velge mellom! Hviken skal jeg se? Det står mellom: The Trouble With Harry Torn Curtain Topaz Family Plot Saboteur Shadow of A Doubt The Man Who Knew Too Much Marnie Setter stor pris på raske svar, da jeg er svært ivrig etter å sette i gang en film så fort som mulig. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Saboteur skal være bra, har ikke sett den selv, men tror jeg husker at den skal være bra i følge en Hitchcock-bok jeg leste. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Saboteur skal være bra, har ikke sett den selv, men tror jeg husker at den skal være bra i følge en Hitchcock-bok jeg leste. Hehe, de fleste Hitchockfilmene regnes vel for å være bra. Den "dårligste" er ette min mening Rear Window, som får en svak 8/10 (som er bra). Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Takk for svar! Vil gjerne ha flere Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Av de der anbefaler jeg Saboteur. Likte du North By Northwest vil du sikkert finne denne sjarmerende. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Har ikke sett North By Northwest... Jeg venter 10 minutter til. Hvis jeg ikke har fått flere svar til da, går jeg for Saboteur. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hehe, de fleste Hitchockfilmene regnes vel for å være bra. Den "dårligste" er ette min mening Rear Window, som får en svak 8/10 (som er bra). Eneste Hitchcock-filmen jeg har direkte mislikt må være The Trouble With Harry. Sær, gammel-britisk humor som ikke fallt i smak i denne gården. Hitchcock har sikkert lagd sin andel med ræl også, men det er vel derfor de er ukjente. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Har ikke sett North By Northwest... Jeg venter 10 minutter til. Hvis jeg ikke har fått flere svar til da, går jeg for Saboteur. Da foreslår jeg at du bruker 10 minutter på å finne en DVD butikk med litt respekt for seg selv som har den inne Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Har ikke sett North By Northwest... Jeg venter 10 minutter til. Hvis jeg ikke har fått flere svar til da, går jeg for Saboteur. Da foreslår jeg at du bruker 10 minutter på å finne en DVD butikk med litt respekt for seg selv som har den inne Hehe, skal få kjøpt den så fort jeg finner den Da går jeg for Saboteur! Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hitchcock ble født på denne datoen. Passer vel fint med en Hitchcock film da. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Tenkte å begi meg ut på Voyna i mir de neste dagene. Gleder meg litt. Forøvrig, jeg klarer ikke helt gjøre meg opp en mening om denne her: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Kan ikke si jeg gleder meg. De har alt i hele bibelen å eksperimentere med, men det de ender opp med å bruke er run-of-the-mill engler og demoniske iskremselgere? Jeg vil ha noe som er av virkelig bibelsk karakter. Harmageddon burde være mer "fargerik".. Men dette holder sikkert mens jeg venter. Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Så dette på hjemmesidene til Trondheim Kino: Sniktitt på James Camerons Avatar Helt gratis! Se de første eksklusive klippene fra James Camerons nye filmepos, Avatar, i 3D fredag 21/8. Den første visningen er forbeholdt medlemmer i Kinosonen. Invitasjon blir sendt ut mandag 17/8. Den andre visningen er åpen for alle. Til begge visningene kan gratis billetter hentes ut førstkommende mandag - dvs 17/8. Billettene hentes ut i våre billettluker. NB! Maks 2 billetter pr. person. NB! Medlemmer av Kinosonen må ha aktivisert sitt Kinosonekort for å få ut billetter. Visningene varer i ca 20 minutter http://www.filmweb.no/trondheimkino/incomi...ticle218591.ece Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jim! Jimmyyyy!! Quint har også sett klippene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå