CypheroN Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Fant nettopp ut noe morsomt. Angående Malicks nye film The Tree of Life - han som er Production Designer heter Jack Fisk, og er han typen som sitter og drar i spaker i starten av Eraserhead! Fisk har vært production designer på bl.a også Mulholland Dr, There Will Be Blood og The Thin Red Line. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Kick-Ass med Nicolas Cage kommer. Så klart gleder man seg. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Synd at Jackson droppa den, det hadde blitt meget interessant. Spielberg er jeg for, men hvem bli i så fall regissør? Godeste Bay? Da gråter jeg. Vi kan jo håpe på at Neil Blomkamp finner veien tilbake til regissør-stolen. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Trenger svar på et spørsmål jeg lurer på angående rambo på blu-ray: Jeg vurderer å kjøpe de tre Rambo filmene hver for seg på play.com med en sum på 210, eller kjøpe trilogien i Norge til 450kr. Det jeg da lurer på, er utseende på coverne. De fra play.com er mørke og med de stygge aldersgrensene frontet, mens i trilogien er de hvite rene og pene. Lurer derfor på om jeg skal bestille de tre hver for seg, eller om jeg skal bruke mer penger, men å kjøpe triologien. Rambo 1 fra play.com ( de andre i serien har nesten helt likt utseende) Rambo 1 fra elkjøp ( de andre i serien ser helt like ut) Hva skal jeg gjøre. Betale mer penger for å få dem i flottere utseende, eller kjøpe dem billig, men med et litt annerledes utseende. Hva mener du? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Går utifra at det er filmene inni coveret du skal se på, så halv pris er absolutt verdt det. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Rambo må du gjerne bruke minst penger på Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Går utifra at det er filmene inni coveret du skal se på, så halv pris er absolutt verdt det. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Jeg er for å betale mer. Filmen må se fin ut i hylla og, ihvertfall for meg. Brukte 40 kroner mer på Equilibrium-BDen jeg bestilte igår, da jeg hadde valget mellom og Endret 12. august 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 You gotta be kidding me? Fake sant?! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Cause' i'm kidding you Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hahaha, da lo jeg for i kveld og. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Det verste er at den så ekte ut. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Nå ser jeg at Moon har sneket seg inn på Top 250. Flere som gleder seg til denne? Endret 13. august 2009 av Rural_Juror Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ser ut som om den er veldig lik en viss annen film fra rommet. Men jeg gleder deg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ser ut som om den er veldig lik en viss annen film fra rommet. Men jeg gleder deg. Noe som er veldig bra. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Joda, men det er jo risky business. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Så lenge den ikke blir for lik. Da blir det bare kleint. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Tror den kan bli ganske perfekt hvis den blir akkurat slik jeg håper. Vi får se. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Sam Rockwell spillte veldig bra i Choke, og jeg håper han har gjort en minst like god opptreden i Moon. Ellers virker filmen veldig interessant. Føler at den er som en blanding av 2001 og Sunshine eller noe i den duren. Endret 13. august 2009 av Levaiathan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå