Manx Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Regn det overlever jeg men du skal prøve gresshopper som bakgrunnstøy De har holdt på i snart et par ukers tid holder på å bli gærn, må jo ha døre oppe også eller så blir det alt for varmt inne i hvertfall på dagtid. Edit: Og før noen spør, jeg er ikke i Iowa Men utsikten er fryktelig lik for å si det sånn Endret 10. august 2009 av Manx Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Bah.. blir så grinete når det pøsregner i kombinasjon med loftsleilighet. Klin umulig å se film ;\ What? høres perfekt ut ^^ Det var utrolig deilig når en bodde i kjelleren hjemme hos mamma og pappa, men når man bor nærmere taksteinen så lager det en litt annen lyd i rommet. Tapp tapp tapp tapp. Får trøste meg med at det blir stadig mørkere og at filmforholdene kontinuerlig bedres. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Da bare skrur man opp lyden så blir lyden av regn borte, men spørs vel om naboene synes det er så gøy Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Det funker vel greit om en skal se Transformers men om en har tenkt til å se filmer med et neddempet lydbilde, så blir fort regnet distraherende. Edit: Hurra. Regnet har stoppa - filmtid. Endret 10. august 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Alex Iversen, som om han er den samme som har holdt foredrag på UiB i fjor, er en kar som jobber mye med reality-show, forteller hvordan film taper seg på kino til fordel for TV. Og påpeker også hvordan kommersielle konkurransen er til takk for den enorme kvalitetshevingen som er funnet sted på TV-fronten. http://www.bt.no/meninger/kommentar/%26nda...TV--904206.html "Film på kino er i tiltakende grad støyende berg og dalbane-turer mer enn fortellerkunst." Er litt som når TVNorge og co. brukte smutthullet med satellitter og nådde ut til det norske folk, som stakk kjepper i hjulet for AP's sabotasje av opprettelsen av TV2. Det kom heldigvis på plass og Norge fikk en langt større treningsarena for alle som ønsket å lage tv og film Og jeg som koser meg med å se gjennom The Wire for tiden. Det er kvalitet det, så absolutt. Mangler litt slik på filmfronten de siste årene ja. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Det er vanskelig å være uenig i at TV-serier har hatt en enorm utvikling, men jeg er ikke med på at kvaliteten på kinofilmer har vært synkende. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Noen som har sett Watchmen eller Sin City på BD og kan si om det virkelig ser fantastisk ut? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 It certainly does. Begge to. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Gleder meg virkelig til Samsung 46A656, Panasonic BD35 og Watchmen Directors Cut på Blu-Ray! Lønning i slutten på måneden, men den som venter på noe godt. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Og jeg som koser meg med å se gjennom The Wire for tiden. Det er kvalitet det, så absolutt. Mangler litt slik på filmfronten de siste årene ja. Det er umulig å sammenligne film på kino og serier som The Wire. Nettopp fordi The Wire og lignende serier er mer som en lang bok og derfor får lengre tid på karakterstudie. Hvis en kinofilm skulle vart i flere titalls timer hadde nok den blitt slaktet nettopp på grunn av lengden. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Derfor har man miniserier. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) 300 - PG trailer: FROSTING! Endret 11. august 2009 av Manx Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Avatar: The Last Airbender Håper på en mer detaljert trailer i løpet av høsten, men det ser ikke så gale ut! Legger ved noen bilder også: Personlig hadde jeg likt å sett at det hadde blitt laget en triologi av serien og ikke en "sammenlagt" film. Men jeg håper at dette blir bra! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Den der er genial^^ "Brush your theeth!" Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Racebending.com sier at jeg skal boikotte den. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 De siste 3 filmene til M. Shaymalan sier også at jeg skal hoppe over denne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 M. Night Shyamalan er en av de teknisk beste regissørene i hans generasjon. Uansett hvor ræva hans forrige film var, skal jeg se den neste. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 M. Night Shyamalan har tapt seg veldig i løpet av de siste filmene, og dette er visst første gangen han må drive aktivt med green/blue-screen. Men det er lov å håpe at dette kan gå bra. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 HD-krigen blusser opp på ny Kineserne kommer! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Noen Pixar filmer som ser fantastiske ut på Blu-Ray? Wall-E er det første jegh tenkte på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå