Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ledger hadde gjort ferdig omtremt 50% av scenene hans.

Filmen blir uansett knall. Det er Gilliam og greier.

Ledger ble ferdig med alle "IRL" scenene, det som nå skjer er at når man går inn i speilet så skulle man visst kunne se ut fra perspektivet av ens følelser (skyt meg om jeg husker feil).

De 3 andre skuespillerne skal derfor spille de 3 forskjellige følelsene/perspektivene/whatever til Ledger.

Lenke til kommentar

Ser virkelig fram til Parnassus. Den har nå 9.4 på imdb, selv om det er litt tidlig å trekke noen slutninger utifra det.

EDIT: Når vi er inne på trailere som gir gåsehud, regner jeg med de fleste har fått med seg den første Lovely Bones traileren

Himmel-delen av filmen ser helt fantastisk ut. Eneste jeg har å utsette er at jeg mye heller skulle sett Ryan Gosling enn Mark Wahlberg i denne filmen. Utrolig synd at han backet ut.

Endret av Dimitrij
Lenke til kommentar
Kita no hotaru,

La captive du désert,

The Unposted Letter eller

Ooku jyuhakkei.

Hva synes dere jeg burde gå for?

Mener du å si at du ikke har sett noen av disse klassikerne før?

Hehe, jeg har nok ikke det, nei. Derfor hadde jeg håpet at dette forumets deltakere med sin massive filmkunnskap kunne hjelpe til i utvelgingen. Nå fikk jeg forresten også lyst til å se Il sospetto - noen som har noen synspunkt i så måte?

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Da forslår jeg Ooku jyuhakkei. Norifumi Suzuki har jo laget knallfilmer på løpende bånd.

Ellers er nok La captive du désert et godt valg. Raymond Depardon har jo en haug med verdenskjente filmer. Han har jo også sagt at Michael Bay er hans viktigste inspirasjonskilde.

Lenke til kommentar
Etter at jeg så Bigger Faster Stronger* (2008) så regner jeg absolutt med det. Den filmen anbefales virkelig, jeg har fått et helt nytt syn på steroider.

Notert.

Christian Bale var så full av steroider og HGH før innspillingen av Batman at han nesten gikk i Hulkamaniac-modus. Jeg er sikker på at han har fått det fra fastlegen sin, som mange andre Hollywood-skuespillere har gjort før han.

Synd og fryktet det. Bale har fremragende fysikk. Jeg har fortsatt trua på at om han ikke hadde hatt det svake utgangspunktet etter rollen som Trevor, ville han ikke trengt steroider. Men så vet vi heller ikke om han var ren eller ei under forberedelsen av American Psycho.

Lenke til kommentar

En ekstra utfordring ville vært å gjøre det hele med bind for øynene. Det hadde vært noe. Ikke mer riktig, men mer stilig kanskje.

Ikke at jeg forstår helt problemet med steroider når det er til personlig bruk, det var ikke akkurat en konkurranse mot en annen skuespiller som holdt seg for god til å bruke steroider og endte opp med å ikke få rollen fordi Bale jukset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...