Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 http://www.youtube.com/watch?v=BjsBCIDdn04...feature=related Chuck Norris' første rolle.....koreografi av Bruce Lee ***9.8.69 Sharon Tate & Jay Sebring RIP*** Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Ledger hadde gjort ferdig omtremt 50% av scenene hans. Filmen blir uansett knall. Det er Gilliam og greier. Ledger ble ferdig med alle "IRL" scenene, det som nå skjer er at når man går inn i speilet så skulle man visst kunne se ut fra perspektivet av ens følelser (skyt meg om jeg husker feil). De 3 andre skuespillerne skal derfor spille de 3 forskjellige følelsene/perspektivene/whatever til Ledger. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Ser virkelig fram til Parnassus. Den har nå 9.4 på imdb, selv om det er litt tidlig å trekke noen slutninger utifra det. EDIT: Når vi er inne på trailere som gir gåsehud, regner jeg med de fleste har fått med seg den første Lovely Bones traileren Himmel-delen av filmen ser helt fantastisk ut. Eneste jeg har å utsette er at jeg mye heller skulle sett Ryan Gosling enn Mark Wahlberg i denne filmen. Utrolig synd at han backet ut. Endret 9. august 2009 av Dimitrij Lenke til kommentar
athorb Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Noen som har hørt noe om norsk releasedato? Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Noen som har sett denne? Dagens filmklassiker på NRK2 Endret 9. august 2009 av SirUstinov Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Om det skal komme en ny AVP film? Edit: Vet noen om Equlibrium har kommet på Blu Ray? Endret 9. august 2009 av Batnobbit Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Skal sette på en film nå, sliter som vanlig med å velge hvilken jeg skal se Kita no hotaru, La captive du désert, The Unposted Letter eller Ooku jyuhakkei. Hva synes dere jeg burde gå for? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Edit: Vet noen om Equlibrium har kommet på Blu Ray? For lenge siden. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Kita no hotaru,La captive du désert, The Unposted Letter eller Ooku jyuhakkei. Hva synes dere jeg burde gå for? Mener du å si at du ikke har sett noen av disse klassikerne før? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Noen som har sett denne? Dagens filmklassiker på NRK2 Den regnes som en av asias mest kjente fra denne tiden i hvert fall, sammen med Kurosawa og Ozu sine filmer. Har ikke sett den dessverre, men kjenner igjen navnet "...monogatari", pga Ozu's "Tokyo monogatari" Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Regnes som en av Mizoguchis beste, men langt fra min favoritt. Verdt en titt hvis du liker slikt uansett. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hvilken film skal jeg se? Komedie eller skrekk/thriller. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hvilken film skal jeg se? Komedie eller skrekk/thriller. Har ikke sett noen av de, så kan dessverre ikke hjelpe:P Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Kita no hotaru,La captive du désert, The Unposted Letter eller Ooku jyuhakkei. Hva synes dere jeg burde gå for? Mener du å si at du ikke har sett noen av disse klassikerne før? Hehe, jeg har nok ikke det, nei. Derfor hadde jeg håpet at dette forumets deltakere med sin massive filmkunnskap kunne hjelpe til i utvelgingen. Nå fikk jeg forresten også lyst til å se Il sospetto - noen som har noen synspunkt i så måte? Endret 9. august 2009 av Montag Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Da forslår jeg Ooku jyuhakkei. Norifumi Suzuki har jo laget knallfilmer på løpende bånd. Ellers er nok La captive du désert et godt valg. Raymond Depardon har jo en haug med verdenskjente filmer. Han har jo også sagt at Michael Bay er hans viktigste inspirasjonskilde. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Etter at jeg så Bigger Faster Stronger* (2008) så regner jeg absolutt med det. Den filmen anbefales virkelig, jeg har fått et helt nytt syn på steroider. Notert. Christian Bale var så full av steroider og HGH før innspillingen av Batman at han nesten gikk i Hulkamaniac-modus. Jeg er sikker på at han har fått det fra fastlegen sin, som mange andre Hollywood-skuespillere har gjort før han. Synd og fryktet det. Bale har fremragende fysikk. Jeg har fortsatt trua på at om han ikke hadde hatt det svake utgangspunktet etter rollen som Trevor, ville han ikke trengt steroider. Men så vet vi heller ikke om han var ren eller ei under forberedelsen av American Psycho. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Så er det naturlige spørsmålet - hvorfor er det bedre å klare det uten steroider? Kosttilskudd må til uansett, kreatin også - hvorfor ikke ta det helt ut og få i seg hormoner i tillegg? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Det ville vært en ekstra utfordring, og gjort på den riktige måten (definisjonssak, syn på steroider). Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 En ekstra utfordring ville vært å gjøre det hele med bind for øynene. Det hadde vært noe. Ikke mer riktig, men mer stilig kanskje. Ikke at jeg forstår helt problemet med steroider når det er til personlig bruk, det var ikke akkurat en konkurranse mot en annen skuespiller som holdt seg for god til å bruke steroider og endte opp med å ikke få rollen fordi Bale jukset. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Grunnen til å ikke ta steroider ville selvsagt vært bieffektene. Men amerikanere stort sett har et litt annet forhold til steroidebruk enn her i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå