Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har mottatt Borat fra yatack.no?

Er det noe dvdart på deres dvd? Min minner om en brent dvd.

8161057[/snapback]

Åpna den først nå, når jeg leste din post... du sier noe. :p

Men ser du nøye etter ser du blant annet copyright-rettigheter og diverse ting på den... den dvdart'en ligger også ute på "cover-sider".

Lenke til kommentar
Skjønner ikke den store greia jeg. Jeg skal vurdere å kjøpe den når den en gang kommer på DVD. Tror uansett jeg skal få sett den først så jeg vet om den er noe for meg, før jeg bruker masse penger på den

8168941[/snapback]

Litt feil innstilling...

Lenke til kommentar
Litt feil innstilling...

8172293[/snapback]

Å? Skal jeg liksom sitte her og sitre fordi 300 kommer på kino? Skal jeg sitte her med brann i lommeboka til jeg endelig får bruke penger på denne filmen? Nja, tror ikke det.

8172316[/snapback]

Ja det var det jeg mente :roll:

 

Mener rett og slett at 80kr ikke er allverden for en kinobillett. Å den ser før kjøpe policyen vitner vel å om litt apatisk innstilling til film(en).

Lenke til kommentar
Ja det var det jeg mente  :roll:

 

Mener rett og slett at 80kr ikke er allverden for en kinobillett. Å den ser før kjøpe policyen vitner vel å om litt apatisk innstilling til film(en).

8172353[/snapback]

Wow! Er det ulovlig å ha sin egen mening? Jeg har ikke sett at filmen har virka noe interessant i det hele tatt. Hvorfor skulle jeg da være med på hype rundt å se den på kino?

80 kroner er ikke all verden å betale for å se en film jeg absolutt vil se. Men om det ikke virker interessant vil jeg ikke se den. Det har seg også slik at jeg ikke liker kino, da jeg syns det er mye koseligere å sitte å se på film på en helt vanlig tv med helt vanlig tv-lyd, sammen med en god venn/venninne eller kjæresten min.

 

Selvfølgelig har jeg en apatisk innstilling til denne filmen da det er en film jeg ikke ser ut til å ville like og dermed ikke har lyst til å se. Du kan ikke regne med at noen er entusiastiske for noe som ikke taler til dem!

 

EDIT: Jeg snakker ikke om se før kjøpe. Jeg snakker om se før eventuelt kjøpe.

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
Ja om du ikke liker kino er jo valget enkelt. Jeg kritiserte vel egentlig bare litt den se før kjøpe holdningen, å ikke selve innstillingen til 300. Kom vel dårlig frem.

 

god natt  :)

8172684[/snapback]

Det kom svært dårlig frem, i og med at det for meg virka som om du kun kritiserte min mening om filmen 300. Jeg står ved prinsippet mitt om å kjøpe filmer som jeg vet hvordan er, med mindre prisen tilsier noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...