thesinner Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Lindsay Lohan, Jessica Alba, Don Johnson, Cheech Marin & Steven Seagal Join The Cast Of Rodriguez’s MACHETE!! Machete blir knall. Jævlig kult, skal de faktisk lage film basert på grindhouse-traileren? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Rodriguez hadde vel skrevet manuset lenge før Grindhouse ble laget, men det var sikkert populariteten med den "falske" traileren som gjorde at han endelig kom igang med å lage den. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 En kjapp en, hvilken skal jeg se ikveld: Boyz n the Hood eller King Kong (1933)? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Jeg ville gått for Boyz 'n the hood. Edit: King Kong er først og fremst en film som hadde imponerende effekter på 30-tallet. Regner med du kjenner til historien, og den er ikke så mye å skryte av. Endret 7. august 2009 av Juℓenissen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Boyz n the hood ftw! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ryan Reynolds skal som kjent spille DC-helt Green Lantern, som trolig gjør at han dropper å spille Marvel-helt Deadpool (rolle han spilte nylig i Wolverine-film). Må si denne måten å slippe nyheten på fikk meg til å le godt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 10 origins filmer som bør lages Ikke helt enig med alle, men noen av de hadde faktisk vært interresante å få sett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Synes de fleste var tåpelige forslag. Anyways: Ble bedt med ut på deit(hater det ordet forøvrig) og hun ønsket og se den norske filmen snarveien(eller noe i den duren). Jeg er skremmende skeptisk på norske filmer,de fleste norske filmer skuffer meg, men de norske filmene jeg har sett på kino har av bedre kaliber enn ''typiske'' norske filmer(filmer som død snø,Elling og Kamilla og Tyven) Noen som har sett Snarveien? Er den like elendig som jeg tror? Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Litt småirriterende å finne feilsiterte ting i American Psycho. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ryan Reynolds skal som kjent spille DC-helt Green Lantern, som trolig gjør at han dropper å spille Marvel-helt Deadpool (rolle han spilte nylig i Wolverine-film). Må si denne måten å slippe nyheten på fikk meg til å le godt 1-300-Deadpoo :!: Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Synes de fleste var tåpelige forslag. Anyways: Ble bedt med ut på deit(hater det ordet forøvrig) og hun ønsket og se den norske filmen snarveien(eller noe i den duren). Jeg er skremmende skeptisk på norske filmer,de fleste norske filmer skuffer meg, men de norske filmene jeg har sett på kino har av bedre kaliber enn ''typiske'' norske filmer(filmer som død snø,Elling og Kamilla og Tyven) Noen som har sett Snarveien? Er den like elendig som jeg tror? Bra var den ikke. Skvatt en del grunnet volum dobbelt så høyt som vanlig, men noe ordentlig skrekk vil jeg absolutt ikke kalle det. Men var stemning å være på Klingenberg på premieren. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Den er vel typisk norsk: Gjeng ungdommer drar på skogtur/tar en "snarvei" i skogen på bilturen sin, blir antastet av diverse innavla innbyggere i en eller annen skogbygd, drept en etter en med ishakker og økser i mørket osv. Ser ut som eneste typen skrekkfilm norsk film kan lage. villmark, rovdyr, fritt vilt 1+2 osv osv Endret 8. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Skal sette på en film nå, sliter som vanlig med å velge hvilken jeg skal se Har ikke sett noen av disse, noen anbefalninger? Blue Velvet Ran Groundhog Day About Schmidt The Rocky Horror Picture Show Killshot Brazil Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Nja. Uten å røpe alt for mye kan jeg si at den ikke var helt sånn. Ble faktisk litt overrasket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Kan noen lage en:Hvilken film skal jeg se nå?-tråd? (noen andre enn meg altså) Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Blue VelvetRan Groundhog Day About Schmidt The Rocky Horror Picture Show Killshot Brazil Hvis du ikke er i en spesiell mood, så er den mest lett sette og underholdene er uten tvil Groundhog Day. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Lindsay Lohan, Jessica Alba, Don Johnson, Cheech Marin & Steven Seagal Join The Cast Of Rodriguez’s MACHETE!! Machete blir knall. MILF. Ser frem. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Pffth. Gi meg Steven Seagel og jeg ser den uansett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Da har vi BÅDE den stygge meksikaneren med tattiser OG cheech marin. Alltid en god oppskrift på action. Stakkars Trejo får vel aldri andre roller enn stygg skummel meksikansk gangster han. Endret 8. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Danny Trejo med kniver=<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå