magnusbe Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg vil ha den på dvd/bd. Dei har den på playcom ved Oslo City der. Elles må du bestilla frå Nord-Amerika. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Blæ. Noen som vet om den blir utgitt normalt? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hva mener du med utgitt normalt? Watchmen er sonefri i fra statene så det er ikke noe problem med å bestille den fra andre siden av dammen. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Så denne¨er god knall og virker i f.eks PS3? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 http://bluray.liesinc.net/ sier ja. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Noen som har sett DC versjonene av Watchmen? Er de ekstra minuttene verdt tiden? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Ja og nei, de fyller bare på med litt bakgrunnsstoff her og der. Det man legger mest merke til er det ekstra scenene om Hollis Mason/Nite Owl (den første) som er lagt til. Edit: Men jeg hadde kjøpt DC igjen for å si det sånn Edit 2: Etter en liten titt på ekstramatriellet på den engelske utgaven så har den ikke Maximum Movie Mode, det er verdt å kjøpe DC utgaven kun på grunn av den special featuren for å si det sånn Se filmen hos Youtube Endret 6. august 2009 av Manx Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Sitter å ser på Sukiyaki Western Django og det får meg til å tenke at du må da faen meg være mulig å lage en brukanes "kjøttkake/Smalahove " western i norge Du får 5-10 millioner dollar i busjett noe som er 35-65 000 000kr bygger en western by på et passende sted så det ser ut som en av de kallere stedene i California eller New mexico, eller opp nord mot north dakota eller montana. Finner på en passende western historie, får inn 1 halv kjent amerikaner eller engelsk man også filmer man den på samme måte man gjorde med spagetti westerns, der skuespillerene snakker sitt språk også dubber man om til forskjellige internasjonale språk senere. Tror det hadde funket jeg, med $10 millioner budsjett burde det gå greit å tjene inn de penga, det er jo tross alt bare 1/3 av lønnna til Cruise eller Willis, med dagens filmer med $100 000 000-200 000 000 budsett burde det ikke være så vansklig å lure ut $10 millioner av noen Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Little Miss Sunshine er slik en real sjarm-bombe! En av de bedre filmene jeg har sett på lenge, utrolig god film. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Det er den absolutt. To Kill a Mockingbird derimot ble jeg litt skuffet av. Den "startet" liksom aldri. Akkurat sett The Treasure of the Sierra Madre. Helt ok film. Nå er det off til A Clockwork Orange. Nå eter jeg film Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Artig å se Michael Bay snakker om at LA ikke har vært flinke nok til å verne eldre kinobygg, parker og ... trær. Ber til og med om mindre reklame på kinoene. Virker ganske så ydmyk i forhold til den stigmatiserende fremstillingen vi så ofte ser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 R.I.P John Hughes Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Alene Hjemme rulet Oxo 25 år siden Richard Burton døde , noen bra filmer med han , har bare sett Ørneredet samt en av Liz Taylors filmer (VIPs tror jeg) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) "Nå var jo dette i LSD-perioden deres, med hyllesten Lucy in the Sky with Diamonds men likevel" LOL , festlig når Batman & Robin blir stein , tror de ble dopa ned av Catwomans klør.....holy LSD , how inappropriate Hun der tannlegedama som snakker om syreskader......mye av det på 60-tallet gitt , dog av en HELT annen karakter *humrer* Endret 6. august 2009 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Leste en notis i Dagbladet i dag om at Beatles prøvde å skaffe seg filmrettighetene til Ringenes Herre for evigheter siden. De skulle selv spille i filmen, og ingen ringere enn Kubrick var tiltenkt regissørstolen. Kunne vært interessant, i alle fall. Den som gidder, klarer sikkert å lete opp en mer plausibel kilde. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 På forrige side nevnte de det, og jeg posta youtube-link til traileren for Yellow Submarine..for en syretripp den filmen var. Kan ikke tenke meg Gandalf i den settingen akkurat. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hmm, føler Kevin Bacon iallefall skulle blitt nominert til Oscar for rollen sin i "The Woodsman". Noen som er enige? Og isåfall, kan det være at det ble "oversett" pga det noe forstyrrende emnet i filmen? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Første bildene av The Expendables: http://www.rottentomatoes.com/m/the_expendables/pictures/ Statham ser ganske bad ass ut med en beret. Endret 6. august 2009 av Thrusthamster Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Første bildene av The Expendables: http://www.rottentomatoes.com/m/the_expendables/pictures/ Statham ser ganske bad ass ut med en beret. Sier meg enig her... Fikk nesten lyst til å bytte avatar til det Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 The Expendables kommer til å bli så utrolig "over the top". Feiler garantert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå