Sveern Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg syns han fungerer som en herlig satire på den amerikanske treningsnarkomanen. Alle de faktene han har etc. Haha, ja de tar av, også det at han sykler når han skal møte Osbourne Cox i bil Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Men er det forskjell på en amerikansk og norsk treningsnarkoman? Ellers må jeg si meg enig, er flott satire. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg så Burn After Reading i går, og greit nok, den er langt fra Coen-brødrenes beste, men jeg syntes den var helt ok. Pitt gjorde rollen sin greit, jeg var derimot mindre begeistret for Cloney. @Sveern: Scenen når han møtte Cox, på sykkel, iført dress, for dress måtte det være, fant jeg hysterisk. En av de beste scenene i filmen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Tenkte at en skulle se Antichrist i dag men den har vist blitt tatt av plakatene på kinoen etter at den hadde premiere her i Ski og så lagt tilbake i sirkulasjon på fredagen. Liek wth? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Så disc 1 av Heroes for en halvtime siden. (Part one and 2 i disc 1). Synes de to første episodene jeg så var veldig bra, men ble litt forvirret, da jeg ikke skjønte hva krefter alle hadde osv. Ble også litt forvirrende synes jeg med så mange folk, men ble vant til det etterhvert, da jeg klarte og registrere meg navn på alle, og fant ut hva krefter hver og en hadde. Ble ganske interessert, og fulgte godt med. Tror jeg nok kommer til å like denne serien, bare håper det ikke daffer ned etterhvert Endret 4. august 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Åååh.. hater å endelig finne en serie som er virkelig underholdende, for så å finne ut at den er kansellert. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Men er det forskjell på en amerikansk og norsk treningsnarkoman?Den amerikanske tar rulletrappa opp til treningsenteret? Åååh.. hater å endelig finne en serie som er virkelig underholdende, for så å finne ut at den er kansellert. Hvilken da? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 bare håper det ikke daffer ned etterhvert Det 'daffer' av etter første episode. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Da fikk jeg endelig sett Watchmen, koste meg skikkelig. Ble noe skuffet over skuespiller-prestasjonene til tider, iallefall fra selveste Silk Spectre II. Tror ikke de kunne ha funnet en bedre Rorschach dog. Endret 4. august 2009 av NiXx Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Så selv Watchmen for et par dager siden, storslagent Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg savner fortsatt slutten fra boka, men har all mulig forståelse for at det rett og slett ikke ville ha passet inn i en film, iallefall ikke slik som det burde ha vært skulle det ha gitt kilde-materialet rettferdighet. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Watchmen er ikke storslagent på andre vis enn at den slår til med tidenes dårligst valgte filmmusikk, og tidenes kleineste filmatiserte sex-scene. Endret 4. august 2009 av Atald Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Så en god del av The Thirteenth Warrior før jeg endte opp med å gjøre noe annet. Er enda ikke sikker på om det var fordi filmen var dårlig eller jeg som var sliten Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Faktisk synes jeg det motsatte når det gjelder musikken. Jeg føler den brukes ganske bra mtp hvilke tiår det er vi får oppleve i filmen, og følte flere steder at jeg måtte trekke litt på smilebåndet av gamle "schlagers". Jeg tror faktisk ikke Hans Zimmer musikk ville ha passet i filmen, når vi tenker på hva budskapet er, og hva egentlig filmen kommer av, hva Alan Moore tenkte når han skrev manuset til boka. Det er meningen at alt skal være "cheesy", hadde jeg hørt noe alla The Dark Knight inni der, eller tung treg metall, ville det bare blitt helt feil. Jeg personlig synes iallefall at det som gjorde Watchmen som bok så fantastisk, blir ytterligere avspeilet i musikkvalgene. Endret 4. august 2009 av NiXx Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Watchmen er ikke storslagent på andre vis enn at den slår til med tidenes dårligst valgte filmmusikk. Aldri sett noe verre enn dette? http://www.youtube.com/watch?v=573XmVOdD2Q Endret 4. august 2009 av Lawliet Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Introen til Watchmen (den Lawliet linket til) var noe av det jeg likte best med Watchmen. Jeg likte filmen veldig godt og holder på å lese "boken" nå. Får se om oppfatningen min av filmen endres etter det. Endret 4. august 2009 av Rural_Juror Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Du kommer til å tenke "hvorfor i pokker tok de ikke med Tales of the Black freighter i filmen?" hehe. Den flettes så fantastisk bra inn i plottet som en helt parallell historie til alt den paranoide avisselgeren snakker om. Endret 4. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Oioioi, fant A Clockwork Orange boken helt tilfeldig i en kasse her, hjemme hos stefaren min. Lurer på om jeg liker den like mye som filmen :] Jadajada, hører egentlig til i Litteratur-delen av forumet, men forholdet mitt til A Clockwork Orange er som en film og bla bla bla. Gleder meg ihvertfall til jeg endelig får slengt meg ned i godstolen og lest litt Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg tror faktisk ikke Hans Zimmer musikk ville ha passet i filmen, når vi tenker på hva budskapet er, og hva egentlig filmen kommer av, hva Alan Moore tenkte når han skrev manuset til boka.Det er meningen at alt skal være "cheesy", hadde jeg hørt noe alla The Dark Knight inni der, eller tung treg metall, ville det bare blitt helt feil. Hvorfor det, egentlig? Synes enkelte av sangene ikke passet inn i det hele tatt, og hadde tatt litt Zimmer-strykere anyday. Dylan-introen er derimot helt herlig. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Lang og irriterende intro, og sangen funker ikke på det på volumet det er på kinoen, ikke den jeg var på iallfall. Satt bare og ventet på et ørlite sekund uten den grusomme harmonicaen eller den rustne stemmen til Bob Dylan. Rorscach var forøvrig fet. Endret 5. august 2009 av Atald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå