Fløyelsbøtte Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Vel, det kan jo bli en eksakt kopi av BoB, men jeg tipper den blir knall! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Vel, det kan jo bli en eksakt kopi av BoB, men jeg tipper den blir knall! I og med at det er marinen(?) og ikke fly-våpenet, pluss andre karakterer, så kan det strengt tatt ikke bli en kopi. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Vel, det kan jo bli en eksakt kopi av BoB, men jeg tipper den blir knall! I og med at det er marinen(?) og ikke fly-våpenet, pluss andre karakterer, så kan det strengt tatt ikke bli en kopi. Kopi og kopi, jeg tenker det blir samme type filming, fortellerstemme, detaljer osv som tilsier etterligning. Men ikke en kopi av historien nei. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Nye til Coen, så hysterisk morsom ut. Endret 3. august 2009 av Mr.BadSmile Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Synes det lille fra Traileren virket veldig annerledes jeg, fikk ihvertfall en helt annen følelse. Er sikkert på grunn av et helt annerledes landskap. Ikke forstå meg galt, BoB er og blir 100% fantastisk så jeg gleder meg Mr.BadSmile Haha, rytme spill med klipp har jeg ei sett på trailer før. Så meget funny ut! Endret 3. august 2009 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg så ingenting morsomt med den traileren. Fælt så Coen-brødrene pumper ut filmer for tiden, de er virkelig effektive. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg så ingenting morsomt med den traileren. Fælt så Coen-brødrene pumper ut filmer for tiden, de er virkelig effektive. Tenkte det samme med en gang. Har ikke engang rukket å få sett Burn After Reading. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg så ingenting morsomt med den traileren. Fælt så Coen-brødrene pumper ut filmer for tiden, de er virkelig effektive. Tenkte det samme med en gang. Har ikke engang rukket å få sett Burn After Reading. Da kan du hoppe over den og se neste Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Vel, det kan jo bli en eksakt kopi av BoB, men jeg tipper den blir knall! I og med at det er marinen(?) og ikke fly-våpenet, pluss andre karakterer, så kan det strengt tatt ikke bli en kopi. Kopi og kopi, jeg tenker det blir samme type filming, fortellerstemme, detaljer osv som tilsier etterligning. Men ikke en kopi av historien nei. Om det blir samme type filming, fortellerstemme, detaljer osv. så må jo denne bare bli bra. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Vanligvis tyder kvantitet på mangel av kvalitet, men Coens leverer jo gang på gang så er ikke akkurat bekymret over det. Har troen på at de leverer igjenn. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Vanligvis tyder kvantitet på mangel av kvalitet, men Coens leverer jo gang på gang så er ikke akkurat bekymret over det. Har troen på at de leverer igjenn. De har levert nesten bare bra filmer, ja. Selv om jeg anser Burn After Reading som et elendig makkverk av en film. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Er det bare jeg som ikke liker Coen -filmer? Med unntak av The Big Lebowski, som jeg synes var nokså bra, så har jeg, etter de filmene jeg har sett av Coen-brødrene, vært veldig så skuffet.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Sett No Country For Old Men da? Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hmm, den eneste jeg ikke likte av Cohen-brødrene var The Big Lebowski. Sue me. The Ladykillers teller ikke, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 De har levert nesten bare bra filmer, ja. Selv om jeg anser Burn After Reading som et elendig makkverk av en film. Hvordan kan du ikke like dette? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Vel, jeg har ikke sett så mange.. har sett: The Big Lebowski O Brother Where Art Thou Intolerably Cruelty (hvis den teller?) The Ladykillers No Country for Old Men Burn After Reading Likte kun den første.. de andre likte jeg igrunnen ikke i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg kan skjønne Ladykillers og Burn After Reading, men hva var det som gjorde at du ikke likte NCFOM? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hvordan kan du ikke like dette? Hva er det egentlig å like i det klippet der? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hva er det egentlig å like i det klippet der? Forventer du virkelig at jeg skal forklare deg det? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg kan skjønne Ladykillers og Burn After Reading, men hva var det som gjorde at du ikke likte NCFOM? Slutten.. ene og alene slutten! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er som om Coen-brødrene ikke er i stand til å lage en slutt på en film.. som i alle filmer med Coen, så slutter det med at alle plutselig blir drept.. De lagde en veldig god historie, og jeg satt klistret til skjermen og tenkte "Endelig en Coen-film jeg kan like", men nei da.. plutselig gjorde de et kjempehopp og drepte alt som var, og ingen egentlig slutt. Så, min mening er at selv om de er knakende flinke til å lage god historie og stemning, så spiller det liten rolle når de ikke klarer å nøste det opp på en like bra måte.. Samme med Ladykillers, bortsett fra at den var dønn kjedelig ellers også.. og Burn After Reading.. alle døde der også.. sånn uten videre.. Kjedelig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå