henrik_s Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Den filmen passet perfekt etter 5dager med festival. (Hva er BD?) Bluray Disc Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hehe,seff. Skylder på festival-formen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 The Golden Compass ja... Filmen der Daniel Craig pryder coveret/posteren, men har 4-5 minutter screen time. Hvis det var så mye. Hehe, det minnet meg litt om en annen film med litt misledende cover: Husker jeg ble litt WTF ikke langt ute i filmen Steven Seagals karakter dauer ganske raskt Ser nyere cover er endret endel, men har fortsatt den gode gamle VHS-versjonen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Var jo rundt omkring på det tidspunktet Seagal fremdeles dro litt publikum til kinoene Har den britiske R2 utgaven av filmen, helt likt som bildet over bare at navnet til Seagal og bildet av han er fjernet. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Haha. Har den filmen der på VHS jeg og. Ikke sett den på mange år. Ble litt sånn LOLWTFBBQ Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Vi har den på Laser disc, slå den Husker fortsatt den scenen på starten der Kurt ankommer i tux og får en James Bond kommentar etter seg... ^^ Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Når vi snakker om stort navn, lite screentime, kan jeg jo nevne Brad Pitt i Burn After Reading. Forventet ikke at han hadde mye tid på skjermen siden siden han var credited som "and" på plakaten, men jeg husker mange ble sjokkert. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 "And" har ofte store roller uten å kunne komme med noen spesifikke eksempler. Det er iallefall min oppfatning. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hva med dette coveret? Featuring a guy who looks just like JCVD! In his best JCVD lookalike pose! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 "And" har ofte store roller uten å kunne komme med noen spesifikke eksempler. Det er iallefall min oppfatning. Jeg har et: Pulp Fiction; "And Bruce Willis". Chris Walken har vel 5 min screentime og står før Willis på lista. Samme med Reservoir Dogs; Tim Roth er mye med i filmen, og sist. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Når vi snakker om stort navn, lite screentime, kan jeg jo nevne Brad Pitt i Burn After Reading. Forventet ikke at han hadde mye tid på skjermen siden siden han var credited som "and" på plakaten, men jeg husker mange ble sjokkert. Trenger man nødvendig å ha lite screentime selv om blir kreditert "and"? Trodde det var hvis man er en stor skuespiller i filmen sammenlignet med det andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hva med filmen Future Sports,der Wesley Snipes fikk titelen: Special guest star. Sånt er tåpelig Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ok da, så var ikke utsagnet mitt helt gjennomtenkt, men jeg føler iallefall at det er slik i mange filmer. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Hva med dette coveret? Featuring a guy who looks just like JCVD! In his best JCVD lookalike pose! Hei skal ikke tulle med Daniel Bernhardt han sparker ræv, var jo nesten som han fikk en karriere etter å ha spilt en av agentene i The Matrix Reloaded Har faktisk tre filmer hvor mannen har hovedrollen, Bloodsport 2, Bloodsport 3 og G2, konge! Men ser ikke helt likheten til Van Damme: Se filmen hos Youtube Endret 2. august 2009 av Manx Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Noen som har en oversikt over hvilke filmer som er å finne i sin helhet på youtube, google video eller andre steder? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Noen som har en oversikt over hvilke filmer som er å finne i sin helhet på youtube, google video eller andre steder? http://www.youtube.com/movies Masse filmer i sin helhet. F.eks Night of the Living Dead Endret 2. august 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Nei jeg har Bloodsport 2 i DVD-hylla, det er bare at han ser kliss lik ut JCVD på coverbildet i nøyaktig samme pose som JCVD pleier å ha. Så folk tror lett det er Jean-Claude som er i oppfølgeren og kjøper den. Sleipt. Endret 2. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) -- woops Endret 2. august 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 ..bare for å si noe jeg også.. "and", har jeg alltid tenkt på som en mer kjent skuespiller, som ikke nødvendigvis har hovedrollen, men som er med en god del allikevel, men ikke nok / stor nok rolle til at han får førsteplassen.. Jeg har ikke et riktig eksempel, men jeg tar et selvlaget eksempel.. (kanskje dårlig, men allikevel). As Good as it Gets: Starring: Jack Nicholson, Helen Hunt ... blah, blah, blah ... AND Cuba Gooding Jr. Altså.. CGJ. er "like stor" som Helen Hunt, men siden hun har mer "screen time" enn Cuba, så får hun komme tidligere/først på rollelista, men Cuba får som "trøst / erstatning" en "AND tittel" .. om noen skjønte hva jeg mente da.. , eller bryr seg.. .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå