Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Wrestler høres ut som en trasig lørdagskveld. Jeg ville heller vurdert øl, Queens of the Stone Age og rave.

 

Hadde det ikke vært for at de fleste har dratt over skog og fjell. Sitter alene, og eneste festen er en avskjedsfest hos en idiot som skal til Afghanistan eller noe i den duren.

 

Dessuten, jeg våger å påstå det er like så bra med pizza, iskald cola og en blueray film.

 

Så for å oppsummere: *urinere på Dorian*

Lenke til kommentar
Planer om å se serien Corleone men lurer på om den har noen tilknytning til Gudfaren filmene? Så klart, begge handler om mafia og slikt, men bør jeg se de først?

 

Tror det blir Reservoir Dogs på meg i kveld.

Det er ingen direkte tilknytning mellom Corleone og Gudfaren filmene. Serien er helt grei, men jeg synes den kunne vært bedre teknisk og skuespillerne er heller ikke noe å hoppe i taket over.

Lenke til kommentar
Hvilken film skal jeg sette på?

 

Magnolia

Mulholland Dr. (Har ikke sett mye av David Lynch)

The Man Who Wasn't There

Barry Lyndon

The Treasure of the Sierra Madre

 

Vil se en film jeg kan kose meg og slappe av til

Mulholland Dr. er en film som må følges med på, så om du er trøtt, la være. Barry Lyndon er vel litt for lang til å settes på nå også.

Lenke til kommentar
Hvilken film skal jeg sette på?

 

Magnolia

Mulholland Dr. (Har ikke sett mye av David Lynch)

The Man Who Wasn't There

Barry Lyndon

The Treasure of the Sierra Madre

 

Vil se en film jeg kan kose meg og slappe av til

 

Vil tro Treasure of the Sierra Madre er den som er "enklest" å få med seg, men jeg syntes selv den har "gått ut på dato". En helt kurant film, men ikke noe mer.

Lenke til kommentar

Siden jeg så Watchmen i kveld/natt fant jeg en tråd om hvordan den ville vært hvis Michael Bay hadde regissert den. Jeg poster et innlegg som falt i smak:

 

 

EVERYTHING would EXPLODE. The blood would land on The Comedian's smiley-face button while EXPLODING. The Comedian's plexiglass would EXPLODE upon his being thrown out of it. Dr. Manhattan would rebuild himself after the accident and then everything and everyone around him would EXPLODE. Rorschach would throw cooking oil in an inmate's face and the oil would EXPLODE. Silk Spectre would've been played by whatever flavor-of-the-month hottie who would bend over objects in exaggerated positions so Bay could beat into our heads how hot she is. There would be a 360-degree rotation around Archie or Dr. Manhattan's penis at least 2 times. Each. Then the military would be called in. And Nelly or Linkin Park would be played in between each scene.

 

 

Her er tråden

Lenke til kommentar
Dessuten, jeg våger å påstå det er like så bra med pizza, iskald cola og en blueray film.

 

Bedre ;)

 

 

Siden jeg så Watchmen i kveld/natt fant jeg en tråd om hvordan den ville vært hvis Michael Bay hadde regissert den. Jeg poster et innlegg som falt i smak:

 

Så Watchmen i går selv, på BD. Først og fremst fantastisk lyd og bilde! :D

Fikk litt ettersmak første gang jeg så den grunnet endringer jeg synes den ikke fortjente, men greide å akseptere mye mer dette denne gangen. Så Director's Cut utgaven, med 24 minutter mer footage. Disse 24 minuttene var strengtalt unødvendige, her kunne Zack fylt ganske mye relevant stoff inn, men neida. Synes også det fortsatt det er unødvendig å gjøre den "kulere" og voldeligere enn tegneserien, men det er bare meg ;)

 

Alt i alt ble jeg positivt fornøyd egentlig, jeg liker denne adapsjonen. =)

Lenke til kommentar

G.I Joe får god omtale av en som har slaktet den på forhånd: http://www.aintitcool.com/node/41896

 

Explosions are oversized and multitudinous - things don't just go boom, they go BOOOOOOOMMMMMM! After all, why would a mere 'Boom' suffice when you can make a bigger explosion of sand, or throw more cars into the air, using two hands? People defy gravity because their "Accelerator Suits" suits let them; allowing them to climb walls, toss around vehicles, survive impossible falls, etc. There are machine guns, laser beams, cloaking screens, and...in a frenzied delirium of ADD conceptualization...a running firefight which turns into a ninja battle before morphing into an old-fashinoed hot bitch smack-down in the span of roughly five minutes.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Så The Golden Compass idag, fant ut at det ikke blir lagd en trilogi av denne bok-serien.

Som er synd,imponerende casting i den filmen(selv om mye ''rester'' fra Ringenes Herre. Skulle tro noen av skuespillerne var under kontrakt hos New Line.

Golden compass ble vel marketsført som nye LOTR også så vidt jeg husker, men ble ikke noe av den trilogien. :(

 

 

Samme skjebne fikk vist Eragon-trilogien(liksågreit,siden den var elendig).

Lenke til kommentar
Siden jeg så Watchmen i kveld/natt fant jeg en tråd om hvordan den ville vært hvis Michael Bay hadde regissert den. Jeg poster et innlegg som falt i smak:

 

Så Watchmen i går selv, på BD. Først og fremst fantastisk lyd og bilde! :D

Så den også på BD og DC-utgaven. Aner ikke hvordan tegneserien er, men som en selvstendig film var den meget bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...