tjalla Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Ååå, du skal se Nacho Libre. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Bestilte sesong 1 av 'Heroes' i dag. Gleder meg til å se den. Kjøpte den etter all den kjempe gode kritikken den har fått Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Virklig god serie det Vertical, den har en liten nedtur i sesong 2 tror jeg men det tar seg oppover igjen som det går fremover. =) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Håper jeg blir overrasket (Positiv måte selvsagt). Har på følelsen av at jeg vil like denne serien ganske godt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Husker når jeg så denne scenen på kino når filmen kom ut, høre sånn ca. 250 gutter/mannfolk som stønner omtrendt likt er ganske morsomt. Spessielt når stønningen var ferdig man hørte spredde litt oppgitte kommentarer fra damer som satt i salen over hvor håpløst lettlurte den mannlige delen av befolkningen er Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Spessielt når stønningen var ferdig man hørte spredde litt oppgitte kommentarer fra damer som satt i salen over hvor håpløst lettlurte den mannlige delen av befolkningen er Haha, som om ikke de hadde besvimt hvis Johnny Depp hadde blunket til dem. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Ååå, du skal se Nacho Libre. Selv om jeg aldri har vært en "anti-Jack Black" fyr (snarere tvert imot), må jeg nok medgi at jeg heller vil se Citizen Kane for første gang, enn å se Nacho Libre en gang til. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Takk for tipsene om Joe Pesci Og til han som sa at Pesci ikke er morsom i Godfellas: Han spiller fantstisk bra i den, jeg har ett bilde i hodet mitt at han faktisk er slik. Jeg frykter han samtidig som jeg elsker han. Annen sak, så hele Sopranos sesong 3 idag, verdt hodepinen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Traileren til The Damned United (720p). De siste sekundene med Mohammed Ali . Spratt en del hakk opp på må se lista mi nå for å si det sånn Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Takk for tipsene om Joe Pesci Og til han som sa at Pesci ikke er morsom i Godfellas: Han spiller fantstisk bra i den, jeg har ett bilde i hodet mitt at han faktisk er slik. Jeg frykter han samtidig som jeg elsker han. Annen sak, så hele Sopranos sesong 3 idag, verdt hodepinen. Forslag til drikkelek: Ta en slurk hver gang en Sopranos skuespiller dukker opp i Goodfellas. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hva med hver gang Pesci sier fuck? Du ville ligge under bordet før filmen er halveis. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Kanksje ikke så rart at du har hodepine Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Da er "The wrestler" leid på blueray. Er vel på faen tide jeg får sett den. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Så Mean Machine for noen dager siden. Elsker rollen Til Jason Statham og hvordan han spiller den. Ingen kan spille gærning bedre enn han. Min favoritt action helt^^ Ellers så likte jeg Mean Machine bedre enn The Longest Yard mest på grunn av skuespillerne. Knallbra fotball film! Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Da er "The wrestler" leid på blueray. Er vel på faen tide jeg får sett den. Den kan ikke måles med Requiem for a Dream, men god er den. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Uten å ha sett det Wrestler, men tror jeg aner sånn ca hva den går ut på. Hvorfår sammenlignes den med RFAD? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Aronofsky har regissert dem begge. Har The Wrestler stående usett i hylla (BD-utgaven). Kommer trolig til å sette den på i kveld jeg også. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Noen som har sett Surface, er den noe god? (serien)? Bestilte den i går. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 The Wrestler høres ut som en trasig lørdagskveld. Jeg ville heller vurdert øl, Queens of the Stone Age og rave. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 The Wrestler høres ut som en trasig lørdagskveld. Jeg ville heller vurdert øl, Queens of the Stone Age og rave. Jeg skal se The Woodsman i dag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå