Atald Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Så fantastisk, her sitter jeg hjemme og venter på at Falling Down skal dumpe ned i postkassa hvilken som helst dag, skrur på tven tilfeldig på tv3 og oppdager at den starter om to minutter. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Regner med at du venter til den dropper ned i postkassa? Jeg vet ikke med deg men reklamene hos TV3 er et par hakk mer irriterende enn "you wouldn't steal a car" som nå og da dukker opp foran på noen DVDer Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Du gir deg ikke? Nå har det seg slik at jeg ikke finnes trøtt enda, så filmen blir nok sett nå. Reklamepauser er irriterende i filmer, men det er en grunn til at de er der. "You woldn't steal a car," beskjeden om at filmen ikke kan vises på oljeplattformer, etc, ser jeg ingen grunn til å plage seeren med. Endret 29. juli 2009 av Atald Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Klarte ikke å la være Nei herregud kos deg med filmen, jeg har den stående i hylla og skal vel se den om ikke alt for lenge selv. Begynner å bli noen år siden jeg så den nå, bra film. Men Douglas har gjort bedre roller enn han gjør i Falling Down. King of California annbefales på det sterkeste, etter min mening den beste rollen han har gjort til dags dato Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Er noen år siden sist jeg så den også. King of California har jeg ikke fått rota meg til å se enda, men den er absolutt på lista. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Fikk lock stock og snatch i dag. Er de like bra som Rock n' rolla? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Langt bedre. Edit: Setter også Lock, Stock et stykke over Snatch, men vet det er en del som er uenig i det. Endret 30. juli 2009 av Juℓenissen Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg er enig. Lock, Stock > Snatch > RocknRolla Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Lock Stock og Snatch der der det nesten dagshumøret som avgjør hvem som er best for min del, men de er som sagt bedre enn RocknRolla. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Personlig synes jeg Lock, Stock er bedre enn Snatch, men ikke med en enormt stor margin. Og de begge bør være langt bedre enn RocknRolla. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Hvem som er best av Lock Stock og Snatch er ikke lett å avgjøre gitt, men jeg sitter som oftest igjen med en bedre følelse inni meg etter twisten i slutten av Snatch. Men du blir jo sittende å fundere hva som skjer når Lock Stock er over, så er ikke godt å si Noen får hyle ut visst de mener dette burde være i spoiler Edit: La til spoiler, men avslører ikke noe veldig konkret om filma... Endret 30. juli 2009 av Sveern Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Ok, da skal jeg se de asap. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hcem som er best av Lock Stock og Snatch er ikke lett å avgjøre gitt, men jeg sitter som oftest igjen med en bedre følelse inni meg etter twisten i slutten av Snatch. Men du blir jo sittende å fundere hva som skjer når Lock Stock er over, så er ikke godt å si Noen får hyle ut visst de mener dette burde være i spoiler Om du tror noe kanskje skal i spoiler, skal det som regel det. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Har ikkje sett RocknRolla enda, men har ikkje tru på at den sler verken Lock, Stock eller Snatch. Personleg likte eg best Snatch, men det er som dei fleste her seier: det er ikkje mykje som skil dei. Knall filmar begge to! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg mener Snatch er klart best av de to. Lock, Stock når ikke så veldig høyt opp i mine øyne. Mulig jeg ble litt skuffet av den siden jeg forventet noe ala Snatch. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) A propos dette med å sjå filmar ein har på DVD på TV: eg las ein morosam kommentar av ein fyr som ikkje ville kjøpa Seinfeld på DVD. Grunnen var at han dimed aldri meir ville sjå serien. Han visste at han aldri gadd sjå seriar han hadde sett før på DVD, men han ville heller ikkje sjå Seinfeld på TV ettersom han visste han vile fått betre lyd og bilete av å sjå DVDen oppskalert. Endret 30. juli 2009 av magnusbe Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) @ Cracked - 5 Things Movie Trailers Need To Stop Doing Etter at jeg leste den artikkelen har jeg prøvd å finne ut hvilken låt som er i starten av denne traileren. Se filmen hos Youtube I følge Soundtrack.net er det en låt fra Stargate-soundtracket, som er derfor jeg poster den i denne tråden. Hvilken låt fra det soundtracket er det der helt på starten? Youtube har bare noen få som man kan høre på. Endret 30. juli 2009 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Noen som vet om en butikk(annet enn yesasia) som har Heaven and Earth( Ten to Chi to) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 DJ "Eagle Eye" Caruso skal regissere "Dead Space" filmen, hmm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå