Everyone Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Skal se på Twin Peaks for første gang nå, men lurer på noen par ting: Hvilken pilotepisode skal jeg se, også skal jeg ha på hun dama som prater på førsten eller ikke? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Skal se på Twin Peaks for første gang nå, men lurer på noen par ting: Hvilken pilotepisode skal jeg se, også skal jeg ha på hun dama som prater på førsten eller ikke? Se den originale pilotepisoden. ikke den internasjonale som inneholder en egen slutt. Om du vil ha Log Lady-intro må du nesten bare se selv. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 sett mange filmer denne helgen. Troja, hellraiser 1 og 2 , mean machine, greenstreet hooligans, death race og event horizon. Troja og hellraiser er er filmer som jeg har sett før men såg de igjen for kosen bra filmer alle sammen, jeg likte de Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 I dag skal jeg se 12 Monkeys, Stargate: The Ark of Truth og Stargate: Continuum. Noe sier meg at det blir en god dag. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Det datt ned 4 filmer i fra Hong Kong ned i postkassa mi får i dag så jeg vet hva jeg skal i kveld Fikk også den nyeste utgaven av 300 på BD også så da blir det et lite opphold i å lese teksting også... Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Startet i går med Twin Peaks, det er virkelig noe av det beste jeg noensinne har sett. Musikken, skuespillet og stemningen er bare så perfekt! Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Anywho, noen her inne som har sett The Forbidden Planet og har lyst å dele sitt syn om den? Endret 28. juli 2009 av NiXx Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Forbidden Planet er en kultklassiker og en gigant innen tidlig sci-fi. Absolutt verdt å få med seg hvis man er fan av sjangeren, men forbered deg på litt cheese. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Forbidden Planet er en kultklassiker og en gigant innen tidlig sci-fi. Absolutt verdt å få med seg hvis man er fan av sjangeren, men forbered deg på litt cheese. Jeg er åpen for cheese i eldre filmer, da det jo er en del overspilling osv. Så den blir nok å sjekke ut, takk for tipset. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Da har jeg flyttet 111 innlegg over til Tråden for Flickchart Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 @Cuneax: Burde vel ikke kommenteres her, men creds til deg for arbeidet On-Topic: Tenkte å slå på Big Stan nå. Håper på en lett fordøyd komedie. Har alltid vært fan av Rob Schneider Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hva heter filmen før Harry Potter og Halvblodsprinsen? Og hvilken i rekkefølgen er den siste? Meg og søsteren skal se den idag? Lurer på om jeg har fått med meg den forige Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Den som kom sist var Order of the Phoenix, den siste er vel den sjette filmen i rekken? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Harry_Potter_film_series Harry Potter and the Philosopher's Stone Harry Potter and the Chamber of Secrets Harry Potter and the Prisoner of Azkaban Harry Potter and the Goblet of Fire Harry Potter and the Order of the Phoenix Harry Potter and the Half-Blood Prince Harry Potter and the Deathly Hallows Lenke til kommentar
Pocketism Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Noen som vet om In the Loop kommer til å komme ut i Norge? Eller skal jeg forhåndsbestille DVD'n fra Amazon? (Kommer ut på DVD den 24 august.) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Harry_Potter_film_series Harry Potter and the Philosopher's Stone Harry Potter and the Chamber of Secrets Harry Potter and the Prisoner of Azkaban Harry Potter and the Goblet of Fire Harry Potter and the Order of the Phoenix Harry Potter and the Half-Blood Prince Harry Potter and the Deathly Hallows Deathly Hallows skal vel bli gitt ut som to filmer. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Irriterende lang tid pakka fra amazon.co.uk skulle ta? Sendt 17.juli og den er fortsatt ikke her. Er dette vanlig (fra amazon.co.uk)? Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Irriterende lang tid pakka fra amazon.co.uk skulle ta? Sendt 17.juli og den er fortsatt ikke her. Er dette vanlig (fra amazon.co.uk)? Lengste jeg har opplevd å vente er en drøy uke. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Det er ikke vanlig som jeg har opplevd hvertfall, det meste jeg har ventet har også vært en uke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Da er sikkert pakken fast i tolla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå