Hamsterino Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Synes Whitaker er blitt en gangske god skuespiller. Tok meg endelig tid til å se Last King of Scotland for noen månder siden, herlig herlig film. Han er det beste ved Street Kings også, sett bort fra at den er ganske greit skrevet. Litt over gjennomsnittet, med noen interessante karakterer i interessante situasjoner. Var litt artig å se Keanu Reeves spille mot Forest Whitaker, Hugh Laurie og Chris Evans. Han ble fullstendig overkjørt i hver scene omtrent. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Hvordan er leveringstiden? /OT Og så vidt jeg forsto er det kun free shipping innad i UK? Så.. hvor mye må man belage seg på å betale i frakt? (hvis man tar utgangspunkt i pakker på 2-3 DvDer). Er ganske ny på å kjøpe DvDer på nettbutikker utenfor Skandinavia. Er fri frakt i hele EU (da gjelder også EØS og Norge) Var hvertfall det når jeg kjøpte spill der for noen måneder siden... Snakkar du om hmv.com? Då tek du feil. Og berre sjå kva ein kan finna ut på internett: http://hmv.com/hmvweb/navigate.do?ctx=1053...mp;pPageID=3329 "You will be charged a shipping cost for each item placed on your order - Europe £2.50, Rest Of The World £4.50. Upon entering the shipping country, deliveries will enter the postal system of the country concerned. It is our experience that goods delivered using this method arrive within 5-7 days of despatch for European destinations, and within 7-10 days of despatch for the Rest Of The World." Endret 27. juli 2009 av magnusbe Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Den største overraskinga i The Wackness er Mary-Kate Olsen... Ho gjer ein god jobb, faktisk. Det er ein god film om sår sumarforelsking, og absolutt ein film å sjå. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Noen som har sett The Wackness? Vurderer å se den, hørte anmeldelse fra den litt i forrige uke på P3. Sa at det var en veldig midt på treet-film. En småkoslig, finne-seg-sjæl film med han tjukke fra den elendige komiserien på Nickelodeon. Ekstra pluss for de som liker Ben Kingsley og hip-hop. Lenke til kommentar
blured Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Har lest litt positivt om/rundt The Unbearable Lightness of Being (1988). Noen her som har sett den og som har noe å si om den? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Ja, det er en visuelt sett pen film som er ett bra drama med gode skuespillerprestasjoner av Day-Lewis, Binoche og Olin. Jeg synes filmen var bra, og kan vel med det anbefale den. Endret 27. juli 2009 av Bruckiania Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Gleder meg til denne filmen! Håper den kommer på kino i Norge Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Haha, ser ut som en skikkelig "rett på dvd-film". Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Haha, ser ut som en skikkelig "rett på dvd-film". Hehe. Den har allerede kommet 'rett på DVD'. ;---) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Lol, The Asaylum lager rip-offs av alle "storfilmer" De har blandt annet Snakes on a Train og Sunday High School Musical på samvittigheten og de suger. Transmorpher Terminators Endret 27. juli 2009 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Lurer på en ting her, folkens. Når dere har kjøpt en boks med flere filmer i, teller dere med det som én eller flere filmer? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Lurer på en ting her, folkens. Når dere har kjøpt en boks med flere filmer i, teller dere med det som én eller flere filmer? Når du ser alle filmene i en boks, teller du det som at du har sett én film eller flere filmer? Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Lurer på en ting her, folkens. Når dere har kjøpt en boks med flere filmer i, teller dere med det som én eller flere filmer? Når du ser alle filmene i en boks, teller du det som at du har sett én film eller flere filmer? Du har 100 filmer, men så kjøper du en boks med 4 filmer, sier du at du har 104 filmer i samlingen da? Tror det ble litt lettere nå. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Selvsagt har man 104 filmer da. Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Ja, da så. Trodde man telte etter coverne. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 En boks med fire filmer har vel ofte også fire covere på et eller annet vis? Selv hadde jeg sagt at jeg har 104 filmer når jeg har 104 filmer. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jackson snakker om Halo. noen skuffet? Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Satt meg med med litt Twin Peaks nå, men så husker jeg at det var en av pilotepisodene jeg ikke skulle se, hvilken var det? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Ja, da så. Trodde man telte etter coverne. Nei, da har du nok misforstått fundamentale regler innen filmtelling. Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Ja, da så. Trodde man telte etter coverne. Nei, da har du nok misforstått fundamentale regler innen filmtelling. Det var derfor jeg spurte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå