Snurreleif Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Sant det, noen ganger føler jeg for å ta en "sånn derre into the wild". Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Merkelig hvordan man kan ha så totalt forskjellig oppfattelse av noe. Sant det. Han gjorde jo en god prestasjon; jeg hater den måten å prate på i virkeligheten, og jeg hatet han for å gjøre det. Så det er ikke der det ligger. Er vel mer at jeg digger Bale som en seriøs skuespiller, og i Harsh Times følte jeg ikke at han var "seriøs". Men nå kritiserer du jo selve rollen, ikke prestasjonen. Helt sant det, men hadde hvilken som helst annen skuespiller gjort den rollen så hadde jeg ikke irritert meg. Er nok mer forholdet mitt til Bale som gjorde at han ødela filmen for min del. Så, jo, Bale ødela filmen for meg. Endret 25. juli 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Så lenge du ikke ender opp i Deliverance så. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 "Who's pickin' that banjo?" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hadde håper du skulle bruke ''squeal like a pig'' sitatet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Det er ikke noe gøy, du burde vite bedre enn mange at jeg lager slike nasse nøff sitater når jeg sover. Uansett, selv om denne deilige boksen mangler et par filmer, må den da være et fett kjøp for oss litt uerfarne Hitchcock tittere? Og slapp av Daniel, jeg veier opp min film-seriøsitet ved å slenge med denne samtidig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Har den boksen selv jeg^^. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 "Nu e nissen på vei ned i pipa" Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Har den boksen selv jeg^^. Damn you! iiiik! Det er et hakk i "The Great Dictator" coveret mitt! *dåne* Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Filmentusiastene som fortsatt er våkne bestemmer hva jeg skal se ikveld: Babel? The Man Who Fell to Earth? The Killer? Bad Lieutenant? 21 Grams? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Selv om jeg har denne filmen i dvd-hylla som er knappe 3meter unna,så sitter jeg og ser Constatine på tv3. OG irriterer meg over reklamepausen. Merkelig verden vi lever i. (forøvrig så liker jeg filmen meget godt. Keanu gjør en god rolle faktisk) Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Babel. Kjenner så altfor godt til problemet, danielzu. Forekom senest i forrige uke. Endret 25. juli 2009 av Atald Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Selv om jeg har denne filmen i dvd-hylla som er knappe 3meter unna,så sitter jeg og ser Constatine på tv3. OG irriterer meg over reklamepausen.Merkelig verden vi lever i. (forøvrig så liker jeg filmen meget godt. Keanu gjør en god rolle faktisk) Keanu er veldig badass i den filmen, men det som stjeler showet er Peter Stormare. Ond og kald jævel Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg føler meg så flau når jeg sier at jeg kun har sett en av de, men here goes: *drum roll* The Man who fell to Earth. Er i sci-fi humør i kveld. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Sant det. Han gjorde jo en god prestasjon; jeg hater den måten å prate på i virkeligheten, og jeg hatet han for å gjøre det. Så det er ikke der det ligger. Er vel mer at jeg digger Bale som en seriøs skuespiller, og i Harsh Times følte jeg ikke at han var "seriøs". Selv om Bale kødder mye rundt i den filmen er jo selve rollen helt seriøs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Kjenner så altfor godt til problemet, danielzu. Forekom senest i forrige uke. Er for mye stress å åpne dvd-cover,sette i dvd'n, bruke fjernkonroll,så på elendige ''you wouln't download a car''-reklamen som ingen bryr seg om uannsett(desverre I might add). Enklere å bare overkomme reklamepause. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Så lenge du ikke ender opp i Deliverance så. Genial film. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Sant det. Han gjorde jo en god prestasjon; jeg hater den måten å prate på i virkeligheten, og jeg hatet han for å gjøre det. Så det er ikke der det ligger. Er vel mer at jeg digger Bale som en seriøs skuespiller, og i Harsh Times følte jeg ikke at han var "seriøs". Selv om Bale kødder mye rundt i den filmen er jo selve rollen helt seriøs. Så klart, men jeg håpte du skjønte hva jeg mente. For meg er ikke det helt "han". Så det er bare personlige forhold som gjør at filmen ble dårlig for meg. Ikke selve filmen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Så lenge du ikke ender opp i Deliverance så. Genial film. Men bør helst ikke gjøres i praksis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå