Coffey Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Ifølge Oldman, planlegger de å starte innspilling av ny Batman-film i 2010. Godis No way! Gi link, gi link! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Harsh Times, rett og slett fordi jeg ikke taklet å se han som yo-homeboy. Jim Luther Davis-rollen må være en av de merkligste rolleprestasjonene i nyere tid. Enten elsker eller hater folk det stykke skuespillet Bale presenterer der. Personlig er jeg in love med hvordan han nailer psykotisk eks-militær med Denzel-Training Day oppførsel, og jeg setter innsatsen nesten oppe ved Patrick Bateman, men jeg har desverre møtt mange som mener det er noe av det falskeste som har blitt levert på lerretet de siste årene. Merkelig hvordan man kan ha så totalt forskjellig oppfattelse av noe. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Ifølge Oldman, planlegger de å starte innspilling av ny Batman-film i 2010. Godis No way! Gi link, gi link! Her! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Harsh Times, rett og slett fordi jeg ikke taklet å se han som yo-homeboy. Men nå kritiserer du jo selve rollen, ikke prestasjonen. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Ifølge Oldman, planlegger de å starte innspilling av ny Batman-film i 2010. Godis No way! Gi link, gi link! Her! Gromt Har det blitt sagt noe om hvilken skurk som er med da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 "BRING ON TEH RIDDLER AND CATWOMEN!" er det en som sier i kommentarfeltet..kattekvinnene? Er det flere av dem? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 vell vi har Halle Barry, Eartha Kitt,Michelle Phiffer og ei til. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 vell vi har Halle Barry, Eartha Kitt,Michelle Phiffer og ei til. Lee Meriwether og Julie Newmar. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Ifølge Oldman, planlegger de å starte innspilling av ny Batman-film i 2010. Godis No way! Gi link, gi link! Her! og her. Kan jo selvfølgelig være en god spøk. Dette vil vel også glede særdeles mange (ingen overraskelse dog, mtp at Depp er forelsket i rolle-karakteren sin). Endret 25. juli 2009 av NiXx Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 "BRING ON TEH RIDDLER AND CATWOMEN!" er det en som sier i kommentarfeltet..kattekvinnene? Er det flere av dem? Det er hvertfall to i tegnserien. Der tok venninna til Catwoman over når hun ble gravid. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Lost Highway, Mulholland Drv og Twin Peaks: Fire Walk With Me på TV i kveld Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Den kanalen har ikke jeg, men det er ikke et problem når jeg eier filmene fra før av. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Fant en herlig montasje av ultimate actionfilm quotes. Alt fra "do you feel lucky?" til "Good. Bad. I'm the guy with the gun." og masse annet fett. Se filmen hos Youtube Endret 25. juli 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hvilken film er klippet hvor telefonkiosken blir skutt i filler fra? "I think it's out of order." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 En film alle som liker film bør se, nemelig Falling Down. Anbefales. Helst på en treg søndag. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Kongefilm å se på trege søndager. På tide med et gjensyn snart. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Falling Down er Michael Douglas i stor form. Helst på en treg søndag. Or on a blue Monday. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hvem av oss har ikke tenkt tanken: Gi faen i alt som er så fuckings tåpelig med dagens samfunn liksom. ''A man can only be pushed so far'' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå