Bytex Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Chinjeolhan geumjassi (2005) aka "Sympathy for Lady Vengeance" - UK (DVD box title) aka "My Lady Vengeance" - Hong Kong (English title) (DVD box title) aka "Shed Tears for Lady Vengeance" - Philippines (English title) (DVD title) aka "Lady Vengeance" - Germany, UK, USA, Finland, France, Sweden *POW* Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Lady Vengeance (UK) (USA) Kind-Hearted Ms. Geum-Ja (literal English title) My Lady Vengeance (Hong Kong: English title) (DVD box title) Shed Tears for Lady Vengeance (Philippines: English title) (DVD title) Sympathy for Lady Vengeance (UK) (DVD box title) Du glemte den siste. Edit: No you didn't. Silly me. Endret 23. juli 2009 av Rural_Juror Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Ooh, Bytex flexer med sine IMDb-skillz. Svart belte, eller? Jeg har alltid tenkt på den som Sympathy for Lady Vengeance (and it is official too, holmes), så når noen bare skriver Sympathy, da måtte det være en semantisk spøk. Den gang ei. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg tenkte rett og slett ikke over det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Ja, du vet. De gamle er eldst, man lærer så lenge man har lever osv. Endret 23. juli 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Det fantastiske med mr. Vengeance er at den har en dybde de to andre tilskuddene i trilogien ikke var i nærheten av å ha. Som Infenso sa: De to andre falmer ved gjensyn, mens med mr. Vengeance finner man bare mer å verdsette EDIT: Sier den fanatiske Oldboy-fanboyen^^ Endret 23. juli 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Endelig fikk jeg kjøpt en blu-ray spiller som kan spille av sone A blu-rays og sone 1 dvd'er. Nå slipper jeg da å tenke på sone drit. Endret 23. juli 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 En liten trailer\teaser til Tim Burtons Alice in Wonderland. http://filmdrunk.uproxx.com/2009/07/traile...e-in-wonderland Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Ser ikke særlig pent ut med så mye CGI synes jeg... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Ser ikke særlig pent ut med så mye CGI synes jeg... Jeg tror CGI er en nødvendighet når man har med såpass store scener å gjøre. Å bygge slike sett ville kostet enormt mye (ref: konseptkunsten som ble lagt ut for litt siden). Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Endelig fikk jeg kjøpt en blu-ray spiller som kan spille av sone A blu-rays og sone 1 dvd'er. Nå slipper jeg da å tenke på sone drit. Gief link? Trenger egentlig bare sonefri BD-spiller, Sone 1-dvder kan jeg spille av. Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Ser ikke særlig pent ut med så mye CGI synes jeg... Jeg synes det ser spennende ut, gleder meg ihvertfall til å se filmen. Lenke til kommentar
Fedme Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Filmen så bra ut, men er ikke no fan av cgi. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Derer lever i fortiden. Dagens CGI er helt suveren! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Endelig fikk jeg kjøpt en blu-ray spiller som kan spille av sone A blu-rays og sone 1 dvd'er. Nå slipper jeg da å tenke på sone drit. I likhet med Bobo etterlyser jeg mer spesifikk informasjon. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 En liten trailer\teaser til Tim Burtons Alice in Wonderland.http://filmdrunk.uproxx.com/2009/07/traile...e-in-wonderland Så temmelig sjelløst ut. Nei, jeg holder fortsatt en knapp på Svankmajers Neco z Alenky - det er flotte saker! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Athorb taler vise ord. Sympathy er den klart beste i trilogien. Gå for all del ikke glipp av den. True fact. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Endelig fikk jeg kjøpt en blu-ray spiller som kan spille av sone A blu-rays og sone 1 dvd'er. Nå slipper jeg da å tenke på sone drit. I likhet med Bobo etterlyser jeg mer spesifikk informasjon. Tecsonic'en på Coop, og - trur eg - Unitedspelarane på Spaceworld og El-Nor. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Er de noe gode da? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Er de noe gode da? Etter mitt syn er dei største problema elendig fjernkontroll og manglande BD profil 2.0. Test. Endret 24. juli 2009 av magnusbe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå