co2 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Er et skrik jeg mener jeg har hørt flere ganger på TV/film, noe jeg mistenker er i retning av "wilhelms." Det høres ut som...et romskip fra Star Wars som flyr forbi. Noen som har noe på dette? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 This one? Howie Scream. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Nei det er nok The Wilhelm Scream han tenker på. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) edit: litt sent ute. Endret 22. juli 2009 av henrik_s Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Fant denne i kommentarene:That's not the Wilhelm scream at the 2:03 mark, if that is what you were referencing. That is the legendary Screams 3; Man, Gut-wrenching Scream And Fall Into Distance. Se filmen hos Youtube Kjent som Youraagh eller Howie Scream. Men har egentlig ikke noe skikkelig kjent navn. Så da fikk jeg svaret mitt. Artig om andre finner sånne lyder. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Kom akkurat hjem fra den nye Harry Potter-filmen. Jeg må si, den var den beste hittil. Og skuespillerne virker til å ha blitt veldig mye flinkere siden sist. Jeg skulle allikevel ha ønsket mer dialog og en dypere innsikt i bakhistoriene og slikt. Visuelt sett derimot, var den tilnærmet perfekt. Nydelig. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Kjent som Youraagh eller Howie Scream. Men har egentlig ikke noe skikkelig kjent navn. Også kjent som "Gut Wrenching Scream And Fall Into Distance". ...noe jeg mistenker er i retning av "wilhelms." Nei det er nok The Wilhelm Scream han tenker på. Kremt. Endret 22. juli 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 "Always waste everybodys elses time before you waste your own" Akkurat NiXx: Nix *badom pish* Så, da trenger jeg ikke og kjøpe de andre enda altså? Du MÅ ikke, men jeg synes samtlige filmer i trilogien er verdt en titt. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Du må se Sympathy..., uansett hvilken film du ser først. Endret 22. juli 2009 av athorb Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Athorb taler vise ord. Sympathy er den klart beste i trilogien. Gå for all del ikke glipp av den. Endret 22. juli 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg skjønner ikke hva oppstyret med Mr. Vengeance var. Skrudde av filmen midt i. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg likte Oldboy. Men Vengeance ble kjedelig. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Den er ganske så ulik den filmen i trilogien folk flest setter høyest. Oldboy er mer en intens og ellevill voldsfest, der det kanskje blir litt for mye av det gode til tider. Sympathy er iskald, neddempet og mystisk. Den føles nærmest perfekt, med unntak av den triste bruken av voice-over på slutten. I tillegg byr den på flotte tragikomiske elementer og ren ondskap. Etter å ha sett hele trilogien fire ganger har jeg lært å sette mer og mer pris på denne filmen. De to andre falmer mer for hver gang. Endret 22. juli 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Det er først de siste 30 minuttene i Sympathy som er "sykt". Det andre er bare forskjellige historier som knyttes sammen så man ikke skjønner et døyt før oppsummering den siste halvtimen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Er det ikke litt spesielt å forkorte Sympathy for Mr. Vengeance med bare Sympathy? Hva med Sympathy for Lady Vengeance, lizz? Og jeg som trodde det bare var semantisk humor vi var vitne til her, så viser det seg nok en gang å være tørr, gravalvorlig filmelitistique-prat. Hjelpe. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Syns ikke den var spesielt vanskelig å følge, men den utfordrer helt klart seeren litt. Både plotmessig og moralsk. Cun: Lady Vengeance er bare Lady Vengeance. Sympathy for Lady Vengeance er den alternative alternative titlen brukt i UK. Endret 23. juli 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Den heter vel bare Lady vengeance, ikke sympathy for lady vengeance. In your face! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Den heter vel bare Lady vengeance, ikke sympathy for lady vengeance. In your face! Nigga please: http://en.wikipedia.org/wiki/Sympathy_for_Lady_Vengeance Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Den har forskjellige titler så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå