Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har endelig fått sett FF:The Spirits Within, og har kun lovord å si om den egentlig. Kul historie, til tider fantastisk å se på, gjennomført lyddesign og ingen dødpunkter. Eneste som kan utsettes er vel stive ansiktsanimasjoner og litt klisjeer. Men alt i alt en medrivende film og noe av det fineste HD-prosjektoren har fått vist hittil i sommer.

Virker som de fleste ikke liker den, kanskje mest fordi den ikke har veldig mye med Final Fantasy å gjøre? Mens Advent Children kanskje fortjener tittelen mer, men virker som en helt annen film, mest for fans av spillene.

Lenke til kommentar
Har endelig fått sett FF:The Spirits Within, og har kun lovord å si om den egentlig. Kul historie, til tider fantastisk å se på, gjennomført lyddesign og ingen dødpunkter. Eneste som kan utsettes er vel stive ansiktsanimasjoner og litt klisjeer. Men alt i alt en medrivende film og noe av det fineste HD-prosjektoren har fått vist hittil i sommer.

Virker som de fleste ikke liker den, kanskje mest fordi den ikke har veldig mye med Final Fantasy å gjøre? Mens Advent Children kanskje fortjener tittelen mer, men virker som en helt annen film, mest for fans av spillene.

Jeg er av samme oppfatning som deg, og selv om jeg var ganske ung da jeg så den for første gang, så likte jeg den utrolig godt på tross av at den ikke var "tr00" mot spillene.

Jeg satt jo gjennom hele filmen og var helt "godsmacked" av CGIen.

Endret av NiXx
Lenke til kommentar

Jeg fikk endelig sett ferdig "The Great Dictator", en overraskende morsom film som tok nazi-parodien til det ytterste.

Jeg må også si at talen på slutten grep meg skikkelig, da var det verken Hynkel eller "The Barber" som talte, men Charles Chaplin selv, og det vistes utrolig godt.

Det gjorde talen bare enda sterkere for min del, en must-see for alle som mener gammeldagse-komedier har "dårlig" humor.

Edit: og det å vite at filmen faktisk kom ut i 1940 gjør filmen bare enda mer kraftfull.

Endret av NiXx
Lenke til kommentar

Må snike inn ett lite IMDB spm vis det går greit, vis jeg skal endre bruker navnet mitt altså det som kommer når jeg poster i forumet må jeg endre E-mailen min også da? Prøvde å endre Username men det funket ikke kom bare opp der bare jeg kan se det selv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...