Fløyelsbøtte Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg frykter at vi har fått se det aller beste filmen har å by på i traileren. Typisk av slike filmer som ikke har så mye å fare med Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Tror den kan underholde godt. Blir nok garantert et kinobesøk Lenke til kommentar
Fedme Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Så Lost Highway og Eraserhead av Lynch i går kveld. Han er er enten et geni eller gal. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Den nye Sherlock Holmes ser ut som en film jeg kan like veldig godt om jeg er i riktig humør, og slakte om jeg ikke er det. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=564111 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 The Godfather på et par minutter. Enjoy: Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Haha, det var dritfett. Har de laget flere? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 De fleste videoene deres er å finne her: http://famouslastnerds.com/videos.html :--) Wassup Holmes? ^^ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jake Gyllenhaal ligner jo faktisk litt på The Prince of Persia Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 The Godfather på et par minutter. Enjoy: Jeg liker egentlig ikke rap, men den der var betydlig mer intresent enn selve gudfaren Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 De fleste videoene deres er å finne her: http://famouslastnerds.com/videos.html :--) Wassup Holmes? ^^ Wassup Holmes så jeg faktisk en gang for veldig lenge siden. Artig at det er de samme folka. Jeg sjettet ut andre videoer, men synes det var langtifra like bra alt sammen. Gudfaren, Wassup Holmes og Hamlet var av det beste. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg har sett langt fra alle selv, men det virker som det er nokså varierende kvalitet, ja. Sopranos-videoen er forøvrig morsom. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg må bare si at det dårlige skuespillet i Gran Torino, lett ble overskygget av Clinterns elskbare grinebiter Walt, og at han med denne filmen, igjen, viser at han kan like mye bak kamera, som foran. En knall film i mine øyne. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 En bonus til forumets geeks, kortversjonen av Shawshank Redemption: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Har endelig fått sett FF:The Spirits Within, og har kun lovord å si om den egentlig. Kul historie, til tider fantastisk å se på, gjennomført lyddesign og ingen dødpunkter. Eneste som kan utsettes er vel stive ansiktsanimasjoner og litt klisjeer. Men alt i alt en medrivende film og noe av det fineste HD-prosjektoren har fått vist hittil i sommer. Virker som de fleste ikke liker den, kanskje mest fordi den ikke har veldig mye med Final Fantasy å gjøre? Mens Advent Children kanskje fortjener tittelen mer, men virker som en helt annen film, mest for fans av spillene. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Har endelig fått sett FF:The Spirits Within, og har kun lovord å si om den egentlig. Kul historie, til tider fantastisk å se på, gjennomført lyddesign og ingen dødpunkter. Eneste som kan utsettes er vel stive ansiktsanimasjoner og litt klisjeer. Men alt i alt en medrivende film og noe av det fineste HD-prosjektoren har fått vist hittil i sommer. Virker som de fleste ikke liker den, kanskje mest fordi den ikke har veldig mye med Final Fantasy å gjøre? Mens Advent Children kanskje fortjener tittelen mer, men virker som en helt annen film, mest for fans av spillene. Jeg er av samme oppfatning som deg, og selv om jeg var ganske ung da jeg så den for første gang, så likte jeg den utrolig godt på tross av at den ikke var "tr00" mot spillene. Jeg satt jo gjennom hele filmen og var helt "godsmacked" av CGIen. Endret 21. juli 2009 av NiXx Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Da fikk jeg tatt meg tid til å se Sen to Chihiro no kamikakushi Satt med et bredt smil rundt munnen under hele filmen. Så utrolig koselig film Edit: Av mangel på fornuft (søvn), så setter jeg igang med Hauru no ugoku shiro Endret 22. juli 2009 av Hille Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Jeg fikk endelig sett ferdig "The Great Dictator", en overraskende morsom film som tok nazi-parodien til det ytterste. Jeg må også si at talen på slutten grep meg skikkelig, da var det verken Hynkel eller "The Barber" som talte, men Charles Chaplin selv, og det vistes utrolig godt. Det gjorde talen bare enda sterkere for min del, en must-see for alle som mener gammeldagse-komedier har "dårlig" humor. Edit: og det å vite at filmen faktisk kom ut i 1940 gjør filmen bare enda mer kraftfull. Endret 22. juli 2009 av NiXx Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Må snike inn ett lite IMDB spm vis det går greit, vis jeg skal endre bruker navnet mitt altså det som kommer når jeg poster i forumet må jeg endre E-mailen min også da? Prøvde å endre Username men det funket ikke kom bare opp der bare jeg kan se det selv.. Lenke til kommentar
blured Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Noen andre her som har sett Akira (1988)? Må si jeg fant den litt... ehm kaotisk og vanskelig å følge med på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå