lubo.carson Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Er jeg den eneste som synes Twilight må være en av de mest unødvendige filmene noen sinne laget? Jeg klager ikke på skuespillet, De to hovedfolka klarte seg sånn noen lunde, men makan til hvor artsy fartsy, wannabe-indie/clever filmen skulle være. Det er tydeligvis sånn at en film får et "indie touch" bare du smeller på noe som høres ut som indie-musikk. Men musikken passa jo ikke inn i scenene i det hele tatt. Første montasje når hun jenta skal inn i den byen er rett og slett latterlig dårlig. Og jeg må nesten poengtere hvor dårlig dialogen er skrevet ved å sitere: "Beautiful. Very visually dynamic." Endret 19. juli 2009 av nirvana1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 eh nei.. Edit: For å komme med noe mer konstruktivt en bare nei, så kan du jo feks ta en titt på remastered utgaven av Seven Samurai. http://www.dvdbeaver.com/film/dvdcompare7/sevensamurai.htm Vel, Seven Samurai må nok remastres mer enn det for at den faller i smak hos meg. Og ekstramateriale ser jeg sjelden, så for meg virker det meningsløst. Men for all del, smak og behag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Filmer skal ha episk klassisk musikk som soundtrack, ikke emo-rock. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Filmer skal ha episk klassisk musikk som soundtrack, ikke emo-rock. Episke filmer skal ha episk musikk. Hvilken theme-låt Twilight bruker er care; men når det kommer til Lawrence of Arabia og Lord of the Rings, så blir det en annen sak. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Lawrence of Arabia med emo rock Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Haha, Ringenes Herre med Greenday. Stygge klipp i hodet her ja >< Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 This just in! Lawrence of the Arabia skal få nytt lydbilde, med musikk av bl.a. Nirvana, Pearl Jam og Britney Spears. Oh the horror. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Filmer skal ha episk klassisk musikk som soundtrack, ikke emo-rock. Håper du ikke er seriøs der... Når man ser på en film og ikke tenker over musikken fordi den passer så bra, da er det riktig. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hmm, Harry Potter var faktisk en veldig god film. Den savnede "Harry Potter-magi"-følelsen var der så absolutt. Smilte, lo, fikk tårer i øynene. Visuelt var den absolutt den beste filmen til nå, både effekter og kamera var utmerket (åpningsscenen var fantastisk), men må si kvalitetsmessig som film var den like god som den forrige og den tredje. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Syn Liv/Seven Pounds rister jeg på hodet av hver gang jeg ser den, det er bare et bilde av Will Smith i afro med hvit bakgrunn. Da har du ikke sett veldig lenge på den. Faktisk, jeg tviler på at du har kikket på den i mer enn noen få sekunder i det hele tatt? Jeg synes det er et cover som sier akkurat det den skal om filmen. Den ser godt ut i hylla, og. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Tenke seg LOTR med tysk fantasy powermetal soundtrack..nei nei nei.. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Tenke seg LOTR med tysk fantasy powermetal soundtrack..nei nei nei.. Haha, nå tenker jeg bare på Lotr med Dragonforce >< Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Blind Guardian med "Bard's song, in the forest" ^^, Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 "The Wrestler" idag.. snakk om feelbad Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Amelie nettopp. Snakk om feelgood. Alt var bare perfekt, tror den skriver seg inn på favorittlista mi. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Amelie er tidenes søteste film :3 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Haha, nå tenker jeg bare på Lotr med Dragonforce >< Blind Guardian med "Bard's song, in the forest" ^^, Nei, nei, nei. . Husker jeg digget dette bandet når jeg var 12-13. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) eh nei.. Edit: For å komme med noe mer konstruktivt en bare nei, så kan du jo feks ta en titt på remastered utgaven av Seven Samurai. http://www.dvdbeaver.com/film/dvdcompare7/sevensamurai.htm Vel, Seven Samurai må nok remastres mer enn det for at den faller i smak hos meg. Og ekstramateriale ser jeg sjelden, så for meg virker det meningsløst. Men for all del, smak og behag. Remastres mer? I don't follow. Om det skulle være noe tvil om kvaliteten på criterion i forhold til orginalt materiale, så kan du jo ta en titt her http://www.youtube.com/watch?v=DR45hbTSUIQ&fmt=22 Endret 20. juli 2009 av Hille Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Tenke seg LOTR med tysk fantasy powermetal soundtrack..nei nei nei.. Det passer ikke i det hele tatt, jeg prøvde nå med å kjøre traileren til Return of the King og spille Through The Fire And Flames med Dragonforce og det funket ikke (sjokkerenede) Men moro Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Syn Liv/Seven Pounds rister jeg på hodet av hver gang jeg ser den, det er bare et bilde av Will Smith i afro med hvit bakgrunn. Da har du ikke sett veldig lenge på den. Faktisk, jeg tviler på at du har kikket på den i mer enn noen få sekunder i det hele tatt? Jeg synes det er et cover som sier akkurat det den skal om filmen. Den ser godt ut i hylla, og. Joda, har sett en god del på det, ser det mye hver gang jeg er på jobb for tiden. Men det sier veldig lite om filmen når det ser ut som at coveret kan bli brukt i Will Smiths fotoalbum, siden det i bunn og grunn bare er et bilde av han. I tillegg så er ikke "Seven names" og "Seven strangers" å si samme tingen to ganger? Et eksempel på et rimelig kommers cover som allikevel funker ganske bra og sier litt om filmen er Pineapple Express, in my opinion. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå