Carlgutt Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Noen som har sett Whore? Sliter med å finne noe særlig info om den i det heletatt (uten om imdb) Noen som vet hvor jeg for eksempel kan finne en trailer? (funket ikke med "whore trailer" på youtube) Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Noen som har sett Whore? Sliter med å finne noe særlig info om den i det heletatt (uten om imdb) Noen som vet hvor jeg for eksempel kan finne en trailer? (funket ikke med "whore trailer" på youtube) Wikipedia to the rescue! Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Ligger i sengen og ser på Lost Highway, og nå må jeg ta meg en pustepause. Like skummel hver gang, spesielt midt på natten og rommet er stappmørkt^^ Lenke til kommentar
co2 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Noen som har sett Whore? Sliter med å finne noe særlig info om den i det heletatt (uten om imdb) Noen som vet hvor jeg for eksempel kan finne en trailer? (funket ikke med "whore trailer" på youtube) Hvor kommer atavaren din fra, if I may ask? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Avsluttet natten med en film jeg har sett tidligere, men som jeg ikke har noe imot å se igjen (ikke akkurat pga den slående historien, de makeløse skuespiller-prestasjonene og kameraføringen, men nostalgien), nemlig Freddy vs Jason. Jeg tør å påstå at Englund er nærmere den gode gamle Freddy fra de 3 første filmene, enn han er i de resterende 4 filmene. Godt å se en sadistisk pil-råtten Freddy Krueger I morgen vanker det nok en omgang film, med The Visitor, "intermission" med The Great Dictator, for så å avslutte kvelden med Slumdog Millionaire som jeg ikke fikk sett i går. Gleder meg! Endret 19. juli 2009 av NiXx Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Personlig synes jeg The Sixth Sense og Unbreakable er utrolig bra, men Signs og The Village falt ikke i smak i det hele tatt. Jeg håper litt at han tar seg opp igjen snart. Jeg er med til og med Signs, selv om jeg ikke er noe stort fan av slutten så er resten av filmen rimelig bra. The Village er starten på nedturen, Lady in the Water er bare horribelt dårlig og har gjort at jeg ikke har sett The Happening i frykt for at den skal være enda verre. En kompis som har sett den sa at det bare var å ligge unna og vi har såpass likt syn på film, så etter å ha kjent fyren i overkant av 25 år så valgte jeg å droppe den. Jeg tror jeg skrev en gang at jeg skulle gi han en ny mulighet neste gang han laget en film som han ikke hadde skrevet i tillegg, så muligens så skal jeg ta en titt på The Last Airbender når den kommer... Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Ligger i sengen og ser på Lost Highway, og nå må jeg ta meg en pustepause. Like skummel hver gang, spesielt midt på natten og rommet er stappmørkt^^ Hehe. Lost Highway har en fantastisk skremmende og fengslende stemning. En nesten perfekt film. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Personlig synes jeg The Sixth Sense og Unbreakable er utrolig bra, men Signs og The Village falt ikke i smak i det hele tatt. Jeg håper litt at han tar seg opp igjen snart. Jeg er med til og med Signs, selv om jeg ikke er noe stort fan av slutten så er resten av filmen rimelig bra. The Village er starten på nedturen, Lady in the Water er bare horribelt dårlig og har gjort at jeg ikke har sett The Happening i frykt for at den skal være enda verre. En kompis som har sett den sa at det bare var å ligge unna og vi har såpass likt syn på film, så etter å ha kjent fyren i overkant av 25 år så valgte jeg å droppe den. Jeg tror jeg skrev en gang at jeg skulle gi han en ny mulighet neste gang han laget en film som han ikke hadde skrevet i tillegg, så muligens så skal jeg ta en titt på The Last Airbender når den kommer... Uenig i det du sier her, Signs fanget meg ikke i det hele tatt. Noe som igrunn er synd. Etter det jeg har hørt om The Happening tror jeg ikke at jeg gidder å prøve meg på den engang. Er det noe håp for Shyamalan, i det hele tatt? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Om det er noe håp, tviler jeg på, jeg tror han må bytte sjanger og prøve seg på noe helt annet. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Men hva var det som gjorde Unbreakable og The Sixth Sense så bra da? (Annet enn ganske enkelt brilliante slutter) Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Vel, han prøvde jo seg på katastrofesjangeren og fantasy, og vi så jo hvordan det gikk. Tror Shyamalan bare må bli mer kresen når han velger manus, fordi han er flink mann med kameraet. Endret 19. juli 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Men hva var det som gjorde Unbreakable og The Sixth Sense så bra da? Det var de to første og han brukte opp de gode ideene alt da, ikke vet jeg. Når man har de to filmene som sine første filmer så har man også litt å leve opp til, så det kan virke som om han prøver å toppe dem. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Hvor kommer atavaren din fra, if I may ask? Random photoshopa fyr Her er original størrelsen, har ikke original, originalen da. scary.bmp er det denne? Skulle kanskje være litt mer spesifikk,jeg leter etter 2008 versjonen av whore (Link) Tror jeg har sett den fra 1991, takk for hjelpen uansett Endret 19. juli 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Avataren din er albumcoveret til et Lead Pipe Logic-album, først laget av pawnx. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Syntes ikke noe om Unbreakable, har kanskje noe med at den var beregnet til å ha med oppfølgere, men det ble ikke noe av(?). Hadde blitt litt som den første Matrix filmen uten oppfølgerne, selv om de ikke var like bra så trengs dem for å gjøre den første filmen bra. Skulle virkelig ønske at Unbreakable fikk oppfølgere. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Synes Unbreakable står helt fint på egne bein. Hva rundt historien mener du ikke ble forklart og som eventuelle oppfølgere kunne vist? Endret 19. juli 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Nå er det så lenge siden jeg har sett den at det kan jeg rett og slett ikke svare på, men husker jeg syntes at det var ting som ikke ble vist. Ventet liksom på noe som aldri kom, og det trakk en del ned for meg. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Noen som har sett Adventureland? Fantastisk bra film! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Noen som har sett den nye grøsseren "Drag me to hell"? Skal se den på kino i kveld, har hørt den skal være ganske ålreit Endret 19. juli 2009 av NiRaM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå