Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel slik går jo på smak og behag, så jeg får se etter at jeg har sett filmen om jeg er enig.

Vi har den på jobben så den skal sès, men først har jeg et andre fåtall filmer jeg skal få sett, inkludert: An Empress and the Warriors, Pride and Glory, Slumdog Millionaire og Martyrs.

Lenke til kommentar
Og der ødela Scarlett karrieren sin.

Med det mener du at den blir ødelagt om hun deltar i filmer som vil bli sett av folk? Sinnsykt mange folk?

Hun tok skade nok i The Spirit. Iron Man 2 ser lovende ut med folkene foran og bak kamera. Så er jo ikke Fox der til å rote det til heller.

Er fint skuespillere prøver ut forskjellige ting. Kommer nok alltid til å like henne best i A Love Song for Bobby Long og Lost in Translation, men fint hun bidrar til artige filmer som dette. Og så med Mickey Rourke i tillegg, oser av kvalitet.

Lenke til kommentar

Herrejemini, da var ukas Baykvote full. Etter å ha lest denne oppsummeringen av Transformers 2 har jeg bare ytterligere fått bekreftet mine verste spådommer samt blitt enda sikrere i min sak på at denne møljen spanderer jeg ikke én krone på. Bays siste må uten tvil være en av dette tiårets store kalkuner - etter den første Transformersfilmen selvsagt.

"I am standing directly beneath the enemy's scrotum." -- Grøss.

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Uten tvil den morsomste scenen i filmen. Gud som jeg lo og det skulle jeg aldri trodd i forkant, for når jeg leste om det i en anmeldelse så tenkte jeg "ok, det blir for dumt".

Men, som alltid, fordommer er herlig å få knust. Film og papir er to vidt forskjellige ting. Ler bare jeg tenker på det og det er genialt av Bay, som flere ganger i filmen viste at han ikke brydde seg om det politisk korrekte. En moraliserende dialog av en eldre transformers ("too much negativity") virket jo også direkte rettet mot det han omtaler som "haters".

Det er en fordel å se filmen Montag, så du har noe håndfast å dømme utifra. La deg inspirere av 12 Angry Men, hør på jurymedlem nummer 8 nå. ;)

Vi i tråden kan sikkert slenge inn en krone hver slik at du kan få sett denne filmen du er så voldsomt opptatt av. Må da friste å kunne få muligheten til å ha håndfast krutt å skyte med fremfor rødfis? La denne voldsomt politisk ukorrekte filmen laget av en mann som ikke lar seg kue få gi deg en din provoserende vitamininnsprøyting. I dare you :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...