Dotten Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Ja det er et godt tips. Har alt for mange dokumentarer som venter, uten å ta meg tid til å se dem. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Svar angående det med små skjermer: Filmer som Gudfaren. Lite action, mye snakking. Du trenger ikke og ha noe veldig til tv for det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg anbefaler å se David Lynch-filmer på små skjermer. Han liker det. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Eneste man kan se på små tv skjermer er tv serier, noe alla family guy eller simpsons. Alt annet av film skal sees på større tv skjermer. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Pyttsann, har man 111 X 51.7 så blir det som en vanlig TV når man har den 30 cm fra trynet. "Bør" passer seg forøvrig bedre enn "skal" Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg anbefaler å se David Lynch-filmer på små skjermer. Han liker det. Lynch vet hva som er best for deg. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Telefon er jo særdeles snevert og lite dekkende ord. Multimediaenhet. Men det er så langt og knotete ord, spesielt vanskelig å uttale beruset. Jeg er sjeleglad for at jeg nå bare kan dra opp Nokiaen og se klipp. For en uke siden var jeg en bastant "jeg trenger f... meg ikke en telefon som gjør noe annet enn å ringe og sende sms." Jeg føler meg omvendt, som om jeg har... utviklet meg. Tenke seg om man er lang ute i gokk og kjeder seg. Så kan man bare dra opp telefonen og se litt film. Yeah baby Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Det er greit å dra fram mobilen når en trenger lett underholdning som Bundy, Superman eller Transformers. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Nå setter jeg på Heat. Har astronomiske forventninger. Don't. Da blir du skuffet. Men for all del. Den er ikke dårlig. Jeg ble indeed skuffet, men det ville jeg blitt uansett om den så bare hadde falt ned på meg. Jeg ble bare aldri grepet av den, kom ikke "inn" i den og brydde meg virkelig ikke om hva som skjedde med noen. Det helt motsatte skjer jo når jeg ser en god film. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Det er greit å dra fram mobilen når en trenger lett underholdning som Bundy, Superman eller Transformers. Du trekker frem Transformers, en film som spiller utelukkende på det visuelle, som et eksempel på en film å se på mobilen? Selv The Fountain hadde vært bedre å se på mobilen enn den, da den faktisk har mer enn bare det visuelle å gå på. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Tror ikke han var heeelt seriøs. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Transformers er en film med ikke no dyp handling, så man trenger ikke følge med på hva som skjer. The Fountain krever konsentrasjon, noe man ikke får ved å se på mobilen. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Telefon er jo særdeles snevert og lite dekkende ord. Multimediaenhet. Men det er så langt og knotete ord, spesielt vanskelig å uttale beruset. Jeg er sjeleglad for at jeg nå bare kan dra opp Nokiaen og se klipp. For en uke siden var jeg en bastant "jeg trenger f... meg ikke en telefon som gjør noe annet enn å ringe og sende sms." Jeg føler meg omvendt, som om jeg har... utviklet meg. Tenke seg om man er lang ute i gokk og kjeder seg. Så kan man bare dra opp telefonen og se litt film. Yeah baby Etter å ha sett min brors HD telefon med kapasitet på medfoldige GB og diger skjerm så har det gått opp for meg at det virkelig begynner å bli interessant med håndholdte mediaduppedingser. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Sant det. Husker enda da jeg så Q-Gjengen på en iPod. Det var faktisk veldig bra. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Transformers er en film med ikke no dyp handling, så man trenger ikke følge med på hva som skjer. The Fountain krever konsentrasjon, noe man ikke får ved å se på mobilen. Jeg er uenig med logikken din. Hvorfor er man mindre konsentrert når man ser det på mobilen? Og samtidig, hva er det å hente ut av Transformers hvis det visuelle ikke er på det beste? Det er jo nettopp når en film har en historie at den har verdi uten at skjermen er på topp. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Transformers er en film med ikke no dyp handling, så man trenger ikke følge med på hva som skjer. The Fountain krever konsentrasjon, noe man ikke får ved å se på mobilen. Jeg er uenig med logikken din. Hvorfor er man mindre konsentrert når man ser det på mobilen? Og samtidig, hva er det å hente ut av Transformers hvis det visuelle ikke er på det beste? Det er jo nettopp når en film har en historie at den har verdi uten at skjermen er på topp. Begge filmene fungerer. Transformers kanskje som en ideell skjermtester, slik som for blueray. Grensesnittet i dag gjør at filmer som the fountain ikke lider noen nød på noe som helst vis. Selv så jeg den på min Creative, med sin knøttelille skjerm, som jeg mener settingen jeg befant meg innen utgjorde størstedelen av inntrykket. Endret 17. juli 2009 av co2 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Haha, herregud så jeg lo: http://www.youtube.com/watch?v=KmckBc0aG3M Endret 17. juli 2009 av Batnobbit Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Cages beste rolle. Utrolig nok Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Sant. Elsker sitatet "This thanksgiving there will be no leftovers" haha, genialt Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Haha, de trailerne her hysteriske. Vet at Machete skal bli laget, men her ser det ut som Thanksgiving også skal produseres. Er dette fakta? Thanksgiving (2011). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå