Pocketism Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Noen som så Banlieue 13 (2004) på nrk3 nettopp? Sure, mye machoshowoff, men ganske severdig for min del. En ting var at budskapet var fornuftig, et annet stort pluss er David Belle, han er helt sinnsykt dyktig (i parkour), og en fryd å se på. Har sett den før, og kan si at det er en ganske kul film. Jeg har elsket filmer med parkour i helt siden Yamakasi. Men angående litt av plottet me neutronbomben og sånt... Litt far fetched. Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Joda, bomben var vel noe søkt. Men poenget står jo fortsatt, ifht hvordan det kan gå med ghettoer osv. Det er endel relle temaer som tas opp. Yamakasi er fantastisk, og et herlig soundtrack! Lenke til kommentar
Montag Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Fredrikstadgutten Zwart velsigner verden med nok en av sine kvalitetsproduksjoner. Denne helgen startet opptakene til remaken av Karate Kid, om ikke annet til glede for familien Will Smith. Bilde fra åpningssermonien til filmen - dette blir bare herlig: Endret 13. juli 2009 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 *sukk* Bare innrøm det, danielzu. Dette er filmen du kommer til å ligge en uke i kinokø for å få premierebilletter til. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Så to filmer i dag. Hangover og Angels & Demons. Positivt overrasket over begge faktisk. Hangover var en hysterisk morsom komedie. Anbefaler den absolutt. Føler jeg må ha lest boken for og virkelig forstå Angels, men var en god film det også. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Sier det igjen, de burde heller satse på Ninja Kid. Den gamle klassikeren Karate Kid blir vanskelig å overgå og jeg tviler sterk på et det temmelig ordinære filmregissøren Zwart vil kunne få det til. Ellers, Kenneth Branagh har fått inn nok en skuespiller til den kommende Thor-filmen: Natalie Portman. Samt at Ryan Reynolds spiller i nok en superheltfilm. Han går fra å spille Deadpool til å spille Green Lantern. Han spilte jo også i siste Blade-film. Hva som skjer med Deadpool-spinoff er usikkert, men er vel tvilsomt at den blir noe av. Ryan Reynolds i en DC og en Marvel-film (men laget av Fox) er nå heller tvilsomt. Blir spennende å se hva Martin Campell får til med Reynolds i hovedrollen. Er visst en storsatsing den filmen der. Bra det ikke endte med ryktene om Justin Timberlake... I tillegg har de WB fått press på seg til å få ut en ny Supermann-film, for de risikerer å miste rettighetene. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Til Kina for å lære karate av den kjente karatestjernen Jackie Chan. Høres ut som den filmen feilet for ganske lenge siden. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Så akkurat Stand By Me sammen med en kompis. Absolutt en god film. Lenke til kommentar
blured Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Bra film det ja, koselig med fortelling rundt leirbålet... Lenke til kommentar
Pocketism Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Er det noen andre enn meg her som hører på filmanmeldelsene til Mark Kermode på BBC Radio 5 Live? De finnes i Podcast også. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Cun, siden du har en slik velutviklet sans for norsk film, har du sett denne? I så fall, er den noe bra? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hva vil dere si er den beste viking filmen? Er så mange dritt filmer som Pathfinder og Outlander og slikt. Har lyst og se en skikkelig kul viking film. Ikke der det er romvesner og vikingene ser ut som store moskuser. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Har lyst og se en skikkelig kul viking film. Spør i anbefalingstråden, og du skal få svar. Endret 14. juli 2009 av Montag Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Hva vil dere si er den beste viking filmen? Er så mange dritt filmer som Pathfinder og Outlander og slikt.Har lyst og se en skikkelig kul viking film. Ikke der det er romvesner og vikingene ser ut som store moskuser. De jeg kommer på: Erik The Viking (Monty Python-humor) The Vikings (ikke sett) 13th Warrior (elendig) Hrafninn flýgur (elendig men god rating på imdb) Nej, det finnes ingen gode vikingfilmer. Endret 14. juli 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Går det greit å se begge Final Fantasy-filmene uten å ha spilt spillene, og hvordan er kvaliteten på dem? Hadde forresten mitt første møte med Casablanca i går, og må si at jeg ikke kjedet meg et sekund. Nå som det er ferie, og jeg har HD-prosjektor til disposisjon prøver å jeg få sett filmer jeg burde ha fått med meg for lenge siden. I kveld står Vertigo for tur. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Um..Sigurd Drakedreper? Hvis du takler norsk tale på film da. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Synd egentlig.. En 300 lignende film bare med vikinger hadde vært tøft! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Erik The Viking (Monty Python-humor) Blir ikke bedre Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Synd egentlig.. En 300 lignende film bare med vikinger hadde vært tøft! Jeg trodde det var det Pathfinder var? Jeg har ikke sett den, riktignok, men det er det inntrykket jeg fikk av traileren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå