Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Noen som så Banlieue 13 (2004) på nrk3 nettopp? Sure, mye machoshowoff, men ganske severdig for min del. En ting var at budskapet var fornuftig, et annet stort pluss er David Belle, han er helt sinnsykt dyktig (i parkour), og en fryd å se på.

Har sett den før, og kan si at det er en ganske kul film. Jeg har elsket filmer med parkour i helt siden Yamakasi. Men angående litt av plottet me neutronbomben og sånt... Litt far fetched.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fredrikstadgutten Zwart velsigner verden med nok en av sine kvalitetsproduksjoner. Denne helgen startet opptakene til remaken av Karate Kid, om ikke annet til glede for familien Will Smith.

Bilde fra åpningssermonien til filmen - dette blir bare herlig:

1247501415149899.jpg

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Sier det igjen, de burde heller satse på Ninja Kid. Den gamle klassikeren Karate Kid blir vanskelig å overgå og jeg tviler sterk på et det temmelig ordinære filmregissøren Zwart vil kunne få det til.

Ellers, Kenneth Branagh har fått inn nok en skuespiller til den kommende Thor-filmen: Natalie Portman.

Samt at Ryan Reynolds spiller i nok en superheltfilm. Han går fra å spille Deadpool til å spille Green Lantern. Han spilte jo også i siste Blade-film. Hva som skjer med Deadpool-spinoff er usikkert, men er vel tvilsomt at den blir noe av. Ryan Reynolds i en DC og en Marvel-film (men laget av Fox) er nå heller tvilsomt.

Blir spennende å se hva Martin Campell får til med Reynolds i hovedrollen. Er visst en storsatsing den filmen der. Bra det ikke endte med ryktene om Justin Timberlake...

I tillegg har de WB fått press på seg til å få ut en ny Supermann-film, for de risikerer å miste rettighetene.

Lenke til kommentar
Hva vil dere si er den beste viking filmen? Er så mange dritt filmer som Pathfinder og Outlander og slikt.

Har lyst og se en skikkelig kul viking film. Ikke der det er romvesner og vikingene ser ut som store moskuser. :p

De jeg kommer på:

Erik The Viking (Monty Python-humor)

The Vikings (ikke sett)

13th Warrior (elendig)

Hrafninn flýgur (elendig men god rating på imdb)

Nej, det finnes ingen gode vikingfilmer.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Går det greit å se begge Final Fantasy-filmene uten å ha spilt spillene, og hvordan er kvaliteten på dem?

Hadde forresten mitt første møte med Casablanca i går, og må si at jeg ikke kjedet meg et sekund. Nå som det er ferie, og jeg har HD-prosjektor til disposisjon prøver å jeg få sett filmer jeg burde ha fått med meg for lenge siden. I kveld står Vertigo for tur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...