Aleks Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Kan ikke si jeg helt skjønte oppstyret med Taken jeg heller. Syntes ikke det var mer enn en ok action film. Artig med han som ble påkjørt av traileren da^^ Lenke til kommentar
Pocketism Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 ^^ En av mine favoritter! Skikkelig wow-opplevelse etter jeg så den, og anbefaler den til alle. Jeg fikk også en "wow" opplevelse etter å ha sett Taken, som kom av måten de skildret miljøet rundt menneskehandelen og prostitusjonen. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Taken var ok. Ikke dårlig, men heller ikke alt for god. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Taken synes jeg var veldig bra, det som jeg likte best var at den ikke var fullstendig Hollywood med den unge kjekke helten som skulle drepe slemmingene og redde jenta, men var mye råere og helten var heller en besatt type med skumle evner. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Slutten var til gjengjeld jævlig Hollywood'sk. Men ja, alltid morsomt med middelalderende menn som sparker rumpe. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Livet mitt består nærmest utelukkende av Hollywood-endings. De fleste situasjoner ender opp med å løse seg på en måte som enten er bra eller som er håpfull. Det er svært sjeldent at ting tar en Requiem for a Dream, selv Changeling har en type Hollywood-ending. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Med Hollywood'skt mener jeg ikke nødvendigvis happy, men klisjefull. Egentlig et litt dårlig uttrykk da Hollywood sikkert varierer like mye med sluttene sine som alle andre produksjonsteder, men det er enklere å skjønne. Jeg liker at man ikke bare ender opp på starten igjen, men at vi og hovedpersonene har kommet et sted på de to timene. Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Bare et spørsmål jeg lurer på: Hvor mange dager før en premieren har en film pressevisning? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Happy endings er vanligvis meh, altså det gir ikke noe positivt eller negativt til filmen, men en slutt som er annerledes, som reflekterer litt mer hvordan ting går i virkeligheten (stort sett til helvete), så er det vanligvis et pluss. Sånne intetsigende slutter er ofte kjipe, men kan også være bra. The Wrestler er et eksempel på en litt kjip en. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Bare et spørsmål jeg lurer på: Hvor mange dager før en premieren har en film pressevisning? Virker som det er alt fra noen få dager før til opptil en måned eller mer før slipp her til lands. Ser ofte filmbloggere som skriver på twitter at de skal til Universal / Sony / Warner e.l. og se en film ukesvis eller mer før den har vanlig release. Journalister som ser filmer på Cannes, Sundance osv, kan ofte se de 6 måneder eller mer før vanlig slipp. Men du tenkte vel kanskje mer på vanlige pressevisninger her til lands regner jeg med. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Hehe, Megan Fox er visst ikke så blåst allikevel... - Med mindre du er en veteran innen film, så handler ikke det å jobbe med Michael Bay om å høste erfaring som skuespiller. Endret 13. juli 2009 av Montag Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 aldri sett noen indikasjoner på at hun er korka, jeg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Aldri sett noen indikasjoner på at hun er smart heller da. Lenke til kommentar
modin Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Med Hollywood'skt mener jeg ikke nødvendigvis happy, men klisjefull. Egentlig et litt dårlig uttrykk da Hollywood sikkert varierer like mye med sluttene sine som alle andre produksjonsteder, men det er enklere å skjønne. Jeg liker at man ikke bare ender opp på starten igjen, men at vi og hovedpersonene har kommet et sted på de to timene. Det du mener er kanskje avklarende ending, altså en ending hvor alle løse tråder blir avsluttet og filmen ender med et endelig nederlag eller en endelig seier for protagonisten. Dette er i hvertfall et klart skille mellom slutten til den tradisjonelle hollywood filmen og mer kunstnerisk film. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Aldri sett noen indikasjoner på at hun er smart heller da. hehe, sant, men vi tror vel det beste om folk? med alt dette snakket om Megan Fox må jeg se et talkshow eller noe med henne.. man bør ha litt mellom ørene for å greie seg bra mot Letterman. vet ikke, jeg syns hun ser både smart og kul ut. Relative begrep, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) I dag er det 1 år siden Henki gikk bort http://www.rb.no/lokal_kultur/article3609977.ece Endret 13. juli 2009 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Noen som så Banlieue 13 (2004) på nrk3 nettopp? Sure, mye machoshowoff, men ganske severdig for min del. En ting var at budskapet var fornuftig, et annet stort pluss er David Belle, han er helt sinnsykt dyktig (i parkour), og en fryd å se på. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Darth Vader kotelett Noen som så Banlieue 13 (2004) på nrk3 nettopp? Sure, mye machoshowoff, men ganske severdig for min del. En ting var at budskapet var fornuftig, et annet stort pluss er David Belle, han er helt sinnsykt dyktig (i parkour), og en fryd å se på. søren, gikk den nå.. sett litt av den på mobiltlf, virker kul den. Endret 13. juli 2009 av toro2 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hehe, Megan Fox er visst ikke så blåst allikevel... - Med mindre du er en veteran innen film, så handler ikke det å jobbe med Michael Bay om å høste erfaring som skuespiller. Hadde ikke sett for meg at du var av den fordømmende typen som antar at pene yngre jenter er blåste til det motsatte er bevist. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Han mener vel at en hver som er med i en Bay-film er blåst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå