Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
This title will incur a $18.00 shipping & insurance charge in addition to the international price.

 

På begge boksene. Lurer på om jeg skal drite i det :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg vet. Jeg lar cun avgjøre.

 

1x Aeon Flux (EXCLUSIVE Collector's Tin) (2 Discs) * @ $9.02 Price Reduction! - Pre-Order Now

1x Chaplin - The Legend Lives On: Collector's Edition (EXCLUSIVE Collector's Tin) (5 Discs) @ $11.75 Price Reduction! - Pre-Order Now

1x John Wayne Collection, The (EXCLUSIVE Collector's Tin) (5 Discs) * @ $11.75 Price Reduction! - Pre-Order Now

1x King Kong (1933) (EXCLUSIVE Limited Edition Tin) (2 Discs) * @ $9.02 Price Reduction! - Pre-Order Now

1x Reservoir Dogs (EXCLUSIVE Collector's Tin) (DTS - 2 Discs) @ $9.02 Price Reduction! - Pre-Order Now

 

For rundt 500 spenn helt hjem. Hva sier du?

Lenke til kommentar
Jeg vet. Jeg lar cun avgjøre.

 

1x  Aeon Flux (EXCLUSIVE Collector's Tin) (2 Discs) *  @ $9.02  Price Reduction! - Pre-Order Now

1x  Chaplin - The Legend Lives On: Collector's Edition (EXCLUSIVE Collector's Tin) (5 Discs)  @ $11.75  Price Reduction! - Pre-Order Now

1x  John Wayne Collection, The (EXCLUSIVE Collector's Tin) (5 Discs) *  @ $11.75  Price Reduction! - Pre-Order Now

1x  King Kong (1933) (EXCLUSIVE Limited Edition Tin) (2 Discs) *  @ $9.02  Price Reduction! - Pre-Order Now

1x  Reservoir Dogs (EXCLUSIVE Collector's Tin) (DTS - 2 Discs)  @ $9.02  Price Reduction! - Pre-Order Now

 

For rundt 500 spenn helt hjem. Hva sier du?

8148833[/snapback]

 

Jeg er ikke akuratt Cun, men jeg sier slå til..

Og husk at 1 AU$= 5.2 NOK

Lenke til kommentar

Aeon Flux er et fantastisk makkverk. Det føltes som om noen voldtok hjernen min med en et eller annet idiotisk uforståelig verktøy som ingen aner hva er, bare for å straffe meg med meningsløs ironi. Det er den type film som får en til å memorisere telefonnummeret til psykologen bare for å ringe og kødde med noen grunnet kjedsomhetens oase som en slik film tilfører ens univers.

 

Ja jeg hatet filmen. Det burde være en lov mot å kaste bort tiden til folk med slikt oppgulp. De kunne plassert Playboy Mansion midt i handlingens sentrum uten at det hadde hatt noen positiv effekt. Akkurat nå føler jeg for å ødelegge et eller annet bare med tanken på filmen og satt under hele filmen og håpet på at the Governator gikk seg vill og kverket samtlige delaktige i filmen.

 

Selv Life Socks er underholdende i forhold.

 

Det er skammelig at man faktisk tar betalt for noe slik. Det er jo som å betale for å bli utsatt for ekstrem kulturell smerte og terror. Selv for SM folk er det et ekstremt tiltak å punge ut for noe slik. Jeg ville heller valgt å gjøre som den israelske ambassadøren og smake pisken mens jeg ligger bakbundet, kald og såret ute i hagen med et eple i kjeften.

 

Ellers, noen som har sett Night in the Museum? :)

Lenke til kommentar
Aeon Flux er et fantastisk makkverk. Det føltes som om noen voldtok hjernen min med en et eller annet idiotisk uforståelig verktøy som ingen aner hva er, bare for å straffe meg med meningsløs ironi. Det er den type film som får en til å memorisere telefonnummeret til psykologen bare for å ringe og kødde med noen grunnet kjedsomhetens oase som en slik film tilfører ens univers.

 

Ja jeg hatet filmen. Det burde være en lov mot å kaste bort tiden til folk med slikt oppgulp. De kunne plassert Playboy Mansion midt i handlingens sentrum uten at det hadde hatt noen positiv effekt. Akkurat nå føler jeg for å ødelegge et eller annet bare med tanken på filmen og satt under hele filmen og håpet på at the Governator gikk seg vill og kverket samtlige delaktige i filmen.

 

Selv Life Socks er underholdende i forhold.

 

Det er skammelig at man faktisk tar betalt for noe slik. Det er jo som å betale for å bli utsatt for ekstrem kulturell smerte og terror. Selv for SM folk er det et ekstremt tiltak å punge ut for noe slik. Jeg ville heller valgt å gjøre som den israelske ambassadøren og smake pisken mens jeg ligger bakbundet, kald og såret ute i hagen med et eple i kjeften.

 

Ellers, noen som har sett Night in the Museum? :)

8149319[/snapback]

 

 

Jeg så Night At The Museum forrige helg, ganske grei "popcorn" film / lett underholdning. Var litt kult med alle de merkelige tingene som løp rundt der :p

Lenke til kommentar
Aeon Flux er et fantastisk makkverk. Det føltes som om noen voldtok hjernen min med en et eller annet idiotisk uforståelig verktøy som ingen aner hva er, bare for å straffe meg med meningsløs ironi. Det er den type film som får en til å memorisere telefonnummeret til psykologen bare for å ringe og kødde med noen grunnet kjedsomhetens oase som en slik film tilfører ens univers.

 

Ja jeg hatet filmen. Det burde være en lov mot å kaste bort tiden til folk med slikt oppgulp. De kunne plassert Playboy Mansion midt i handlingens sentrum uten at det hadde hatt noen positiv effekt. Akkurat nå føler jeg for å ødelegge et eller annet bare med tanken på filmen og satt under hele filmen og håpet på at the Governator gikk seg vill og kverket samtlige delaktige i filmen.

 

Selv Life Socks er underholdende i forhold.

 

Det er skammelig at man faktisk tar betalt for noe slik. Det er jo som å betale for å bli utsatt for ekstrem kulturell smerte og terror. Selv for SM folk er det et ekstremt tiltak å punge ut for noe slik. Jeg ville heller valgt å gjøre som den israelske ambassadøren og smake pisken mens jeg ligger bakbundet, kald og såret ute i hagen med et eple i kjeften.

 

Ellers, noen som har sett Night in the Museum? :)

8149319[/snapback]

 

 

Jeg så Night At The Museum forrige helg, ganske grei "popcorn" film / lett underholdning. Var litt kult med alle de merkelige tingene som løp rundt der :p

8149733[/snapback]

hehe, såg den på jobb i helga :) Likte den jeg. er som du sier, en popcorn film:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...