Dotten Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Speaking of Superman.Brandons Routh's kontrakt har utgått. Spøker litt for ''Man of Steel'' Mulig jeg tar feil men Justice League-filmprosjektet har vel også blitt lagt på is. DC har Batman da^^ Man of Steel har egentlig vært på is lenge. Innad i WB ville de ha en restart, men de ville beholde Routh. Som bare gjorde det veldig forvirrende. Som om Nolan skulle laget Batman Begins med Michael Keaton. Så det blir nok en ny, tar sikkert 15 år med leting igjen og masse kaos. Justice League ble fullstendig skrinlagt. Egentlig like greit med boyband-castingen der. Er det så slemt å spionere på eksen? Trodde det var noe alle gjorde... Er da slemt selv om alle gjør det Spesielt når man ser gjennom vegger på eksen som koser seg med sin nye flamme. Men kanskje det er hva som får det til å tenne? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Så Naboer igjen i dag.. må si at det er en norsk film jeg skikkelig liker! Synes den er meget så bra!! Så også Varg Veum - Bitre Blomster her i går.. og lurer vel litt på om de andre er bedre, for jeg satt ikke akkurat igjen med noen "hurra" opplevelse etter den filmen.. tror dialogene ødela mest! Hvilken er neste film i serien, forresten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Sett alle Varg Veum-filmene(ikke pga jeg synes de er bra) og er ikke viktig å se filmene etter riktig rekkefølge. Skal vel lages 4 filmer(mulig det var 8) til i serien. Noe som er bra, Sverige og Danmark er rå på krim-filmserier, på tide Norge kaster hatten sin inn i konkuransen. PS: neste film er vel Tornerose Dotten: Hvordan står det egentlig til med DC's Wonder Woman? Vet at Joss ''Creator of Buffy'' Whedon skal\skulle\har skrevet manus,men det var et år siden. Har Dc islagt abs alt som ikke bor i Gotham? (Spør du meg så telles ikke Watchmen som Dc) Endret 7. juli 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Så også Varg Veum - Bitre Blomster her i går.. og lurer vel litt på om de andre er bedre, for jeg satt ikke akkurat igjen med noen "hurra" opplevelse etter den filmen.. tror dialogene ødela mest! De fleste er vel jevngode, på cirka "ålreit/middelmådig"-delen av skalaen. Med unntak av den siste, Begravde Hunder, som var direkte ræva. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Ny trailer for Pandorum (2009). Kan dette bli bra? Woah, Cung Le er med! Da blir det ass kicking of a lifetime! Endret 7. juli 2009 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Noe som er bra, Sverige og Danmark er rå på krim-filmserier, på tide Norge kaster hatten sin inn i konkuransen. Som i å gi seg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Nei? Da kaster man hatten sin UT(det motsatte av inn) av konkuransen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Nei, man kaster ikke hatten, den blir lagt på hylla. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Skoen blir lagt på hylla,ikke hatten. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 En ting jeg har helt glemt etter at jeg så Transformers 2: Dotten, du med dine kunnskaper om tidligere TV-serier o.l, kan virkelig en robot ta form som et menneske? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 I følge IMDB trivia er det en viss type av Decepticons som har et organisk skjell eller noe i den duren. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 ingen som har sett Bienvenue chez les Ch'tis ? Så den i går sammen med min gamle mor, og etter en relativ laber første 30, var den ganske så morsom. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Han eier. Nobel og selvoppofrende. Som med Supermann så funker slike karakterer stort sett kun når de ikke er menneskelige. De må være aliens og/eller blikkbokser. Og det må selvfølgelig være fiktivt. Det som plaget litt i filmen: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Å skrike "give me your face" og rive trynet av karen var ikke helt i tråde med den Optimus jeg vokste opp med. Det var noe Megatron kunne gjort. Sikkert Bay som ikke klarte å holde styringen. Megatron har jo det velkjente sitatet "I'll rip out your optics". Optimus skal holde seg til overdådige og heroiske selvfølgeligheter som "One shall stand and one shall fall" Synes det passet egentlig jeg :> Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Se filmen hos Youtube I rise, you fall! Endret 8. juli 2009 av rjd-2 Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Se filmen hos Youtube I rise, you fall! Herrejemini, det der var gresselig fælt å skue. Om man lukker øynene blir det enda klarere hvor latterlig elendig denne gørra er - schmalzaktig pompøs musikk og dialog fremført på beste barnehagemaner. Nei, ikke pokker om Mr Awesome får lurt meg til å bruke penger på mer av hans søppelfilmer. Endret 8. juli 2009 av Montag Lenke til kommentar
Speik Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Er det slik å forstå at den nye WWII-filmen med Tom Cruise, Valkyrie, kom rett på video i Norge? Kan ikke huske at den gikk på kino. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Er det slik å forstå at den nye WWII-filmen med Tom Cruise, Valkyrie, kom rett på video i Norge? Kan ikke huske at den gikk på kino. Jo, den gjekk nok på kino. Såg den ikkje, men såg plakatar. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Herrejemini, det der var gresselig fælt å skue. Om man lukker øynene blir det enda klarere hvor latterlig elendig denne gørra er - schmalzaktig pompøs musikk og dialog fremført på beste barnehagemaner. Nei, ikke pokker om Mr Awesome får lurt meg til å bruke penger på mer av hans søppelfilmer. Istedenfor denne repeterende sytinga over Michael Bay, så skulle du kanskje brukt tiden din på alle disse øst-europeiske mesterverkene du skryter sånn av? Endret 8. juli 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 ... så skulle du kanskje brukt tiden din på alle disse øst-europeiske mesterverkene du skryter sånn av? Det gjør jeg, og det synes jeg du også burde begynne med. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Men du hadde sikkert klart en ekstra film i uka hvis du ignorerte Bay totalt. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Men du hadde sikkert klart en ekstra film i uka hvis du ignorerte Bay totalt. Tja, men hvem skal da være forumets fyrtårn av fornuft? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå