Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Speaking of Superman.

Brandons Routh's kontrakt har utgått.

Spøker litt for ''Man of Steel''

Mulig jeg tar feil men Justice League-filmprosjektet har vel også blitt lagt på is.

DC har Batman da^^

Man of Steel har egentlig vært på is lenge. Innad i WB ville de ha en restart, men de ville beholde Routh. Som bare gjorde det veldig forvirrende. Som om Nolan skulle laget Batman Begins med Michael Keaton. Så det blir nok en ny, tar sikkert 15 år med leting igjen og masse kaos.

Justice League ble fullstendig skrinlagt. Egentlig like greit med boyband-castingen der.

Er det så slemt å spionere på eksen? Trodde det var noe alle gjorde...

Er da slemt selv om alle gjør det :wee:

Spesielt når man ser gjennom vegger på eksen som koser seg med sin nye flamme. Men kanskje det er hva som får det til å tenne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så Naboer igjen i dag.. må si at det er en norsk film jeg skikkelig liker! :w00t: Synes den er meget så bra!!

Så også Varg Veum - Bitre Blomster her i går.. og lurer vel litt på om de andre er bedre, for jeg satt ikke akkurat igjen med noen "hurra" opplevelse etter den filmen.. tror dialogene ødela mest!

Hvilken er neste film i serien, forresten? :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sett alle Varg Veum-filmene(ikke pga jeg synes de er bra) og er ikke viktig å se filmene etter riktig rekkefølge.

Skal vel lages 4 filmer(mulig det var 8) til i serien.

Noe som er bra, Sverige og Danmark er rå på krim-filmserier, på tide Norge kaster hatten sin inn i konkuransen.

PS: neste film er vel Tornerose

Dotten: Hvordan står det egentlig til med DC's Wonder Woman? Vet at Joss ''Creator of Buffy'' Whedon skal\skulle\har skrevet manus,men det var et år siden.

Har Dc islagt abs alt som ikke bor i Gotham?

(Spør du meg så telles ikke Watchmen som Dc)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Så også Varg Veum - Bitre Blomster her i går.. og lurer vel litt på om de andre er bedre, for jeg satt ikke akkurat igjen med noen "hurra" opplevelse etter den filmen.. tror dialogene ødela mest!

De fleste er vel jevngode, på cirka "ålreit/middelmådig"-delen av skalaen. Med unntak av den siste, Begravde Hunder, som var direkte ræva.

Lenke til kommentar
Han eier. Nobel og selvoppofrende. Som med Supermann så funker slike karakterer stort sett kun når de ikke er menneskelige. De må være aliens og/eller blikkbokser. Og det må selvfølgelig være fiktivt. Det som plaget litt i filmen:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Å skrike "give me your face" og rive trynet av karen var ikke helt i tråde med den Optimus jeg vokste opp med. Det var noe Megatron kunne gjort. Sikkert Bay som ikke klarte å holde styringen. Megatron har jo det velkjente sitatet "I'll rip out your optics". Optimus skal holde seg til overdådige og heroiske selvfølgeligheter som "One shall stand and one shall fall" :)

Synes det passet egentlig jeg :>

Se filmen hos Youtube

I rise, you fall!

Endret av rjd-2
Lenke til kommentar

Se filmen hos Youtube

I rise, you fall!

Herrejemini, det der var gresselig fælt å skue. Om man lukker øynene blir det enda klarere hvor latterlig elendig denne gørra er - schmalzaktig pompøs musikk og dialog fremført på beste barnehagemaner. Nei, ikke pokker om Mr Awesome får lurt meg til å bruke penger på mer av hans søppelfilmer.

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Herrejemini, det der var gresselig fælt å skue. Om man lukker øynene blir det enda klarere hvor latterlig elendig denne gørra er - schmalzaktig pompøs musikk og dialog fremført på beste barnehagemaner. Nei, ikke pokker om Mr Awesome får lurt meg til å bruke penger på mer av hans søppelfilmer.

Istedenfor denne repeterende sytinga over Michael Bay, så skulle du kanskje brukt tiden din på alle disse øst-europeiske mesterverkene du skryter sånn av?

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...