Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

På noen filmer på amazon.co.uk står det (US Import), betyr det at det er region 1 dvd?

Hmmm....time to wake up? :tease:

På Amazon.co.uk kan det stå sånn (US Import), vil det si at den har region 1??

På Amazon.co.uk kan det stå sånn (US Import), vil det si at den har region 1??

Det vil det.

Tror du fikk svar på det av Manx...

OPS, fulgte ikke helt med der:O

Og har dvd´er med region 1, engelsk subtitle??

Det er alt ettersom, hipp som happ.... mange har det, og mange har i det minste engelske SDH subs.

Uansett er det ingen "regel" at region 1 disker har engelske subs.

Oki

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor lang tid tror dere det vil ta før det står en Michael Jackson-produksjon på trappene? Det er garantert blitt skrevet manus i fleng de siste dagene.

En slik film kunne vel nesten hatt potensialet til å ta Titanic-rekorden.

De får caste Johnny Depp til å portrettere de siste 15-20 årene av hans liv...

Hadde faktisk vært særdeles interessant å se hvordan de skulle funnet riktige personer å spille han.

Lenke til kommentar
Kall en spade for en spade.

Best at man kjenner spaden først. Uansett fristelse og hva vi tror vi vet om mennesker vi ikke kjenner, så er det alltid en fordel om vi hever oss over de lystene.

Beklageligvis er terskelen før man snakker stygt om andre på nett så ufattelig lav. Det er ikke særlig pent og jeg tror nå vi kan bedre enn det :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

I Norge er Janteloven fremdeles gjeldene.

For å bevise til Dotten at jeg bare kødder så legger jeg ut denne i hans ære.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

:)

Det har ikke noe med jante-loven. Er helt greit å snakke stygt om de man kjenner. Om jeg hadde vært interessert å vite om Will Smith sin sønn så kunne det vært flott å høre negative og positive tanker om personen fra mennesker som kjenner han. Men jeg føler ikke det er tilfellet her, med mindre Bytex er godt kjent med familien Smith.

Det blir som den store intetheten i Neverending Story. Ikke noe verdi i det. Som om jeg skulle fortelle dere hvordan personen Cun er. Jeg har jo ikke snøring på det og det jeg ville fortalt ville ikke vært annet enn antagelser som tåker for det riktige bildet. I en diskusjon der man er ute etter noe annet enn å forkynne, det å få noe tilbake, så blir man opptatt av slik. At det man får høre fra andre er bygget på noe som i hvert fall har litt sement i bunn. Lettere for meg å unngå å bli enda mer farget av missvisende informasjon.

Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen - Albert Einstein

Lenke til kommentar

Han eier. Nobel og selvoppofrende. Som med Supermann så funker slike karakterer stort sett kun når de ikke er menneskelige. De må være aliens og/eller blikkbokser. Og det må selvfølgelig være fiktivt. Det som plaget litt i filmen:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Å skrike "give me your face" og rive trynet av karen var ikke helt i tråde med den Optimus jeg vokste opp med. Det var noe Megatron kunne gjort. Sikkert Bay som ikke klarte å holde styringen. Megatron har jo det velkjente sitatet "I'll rip out your optics". Optimus skal holde seg til overdådige og heroiske selvfølgeligheter som "One shall stand and one shall fall" :)

Det minnet meg litt om en film med Supermann hvor han gjemte seg i buskene og spionerte på eksen med supersynet sitt. Ikke helt i tråd med det man er vant til. Og det ødelegger jo litt av dette overnaturlige "gode" som skal være noe man kan strekke seg etter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Speaking of Superman.

Brandons Routh's kontrakt har utgått.

Spøker litt for ''Man of Steel''

Mulig jeg tar feil men Justice League-filmprosjektet har vel også blitt lagt på is.

DC har Batman da^^

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...