Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

NEI! Ikke gjør den mørkere, gjør den mer magisk. Regn, særlig når det kommer om sommeren er noe magisk som kommer for å forfriske deg. Det er avslappende, kjølende, rolig, magisk. Prøv heller å bevisst finne bedre shots neste gang, planlegg de litt mer. Musikken var perfekt, det er bare snakk om å hva som vises på skjermen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, jeg sier ikke at jeg ikke liker filmene, er absolutt ening om at det er greit med litt titties i ny og ne, men skal du først se trip filmer så anbefales denne på det sterkeste.

Edit: Du får ta en titt på Sex Drive som er en blanding av american pie og road trip.

Edit2:

Diverse tripfilmer av forskjellig kaliber.

- Dumb and Dumber

- National Lampoon's Vacation

- College Road Trip

- Kingpin

- The Darjeeling Limited

- Tommy Boy

Endret av Hille
Lenke til kommentar
hehe, jeg sier ikke at jeg ikke liker filmene, er absolutt ening om at det er greit med litt titties i ny og ne, men skal du først se trip filmer så anbefales denne på det sterkeste.

Edit: Du får ta en titt på Sex Drive som er en blanding av american pie og road trip.

Edit2:

Diverse tripfilmer av forskjellig kaliber.

- Dumb and Dumber

- National Lampoon's Vacation

- College Road Trip

- Kingpin

- The Darjeeling Limited

- Tommy Boy

Takker så meget. Sex Drive er meget bra, og noe av det jeg er ute etter. Angrer forsåvidt litt på at jeg ikke så Unrated version, som skal være en smule morsommere og ikke minst mer tit-full.

Lenke til kommentar

Jeg.. Hater.. ungdommer... nå.. til.. dags. Seriøst, de hatet The Holy Grail. De skrudde den av halveis, til tross for min protest som hørtes ut som noe lignende skrikene til han i Saw, den første. Og det verste av alt var, at de heller ville se Mean Girls, for den var visst MYEEEEE morsommere. Da fuck... De hendte selfølgelig aldri, ettersom jeg var der. Men hvordan kan man tenke sånn?

Lenke til kommentar

Dagens ungdommer vettu, hjernedøde zombier som vandrer rund. Er ikke kun ungdommer da, de fleste folk har virkelig dårlig filmsmak, som leier filmer som man kan se på coveret er dårlig. Som denne for.eks:

extrememovieposter.jpg

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...