Coffey Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 NEI! Ikke gjør den mørkere, gjør den mer magisk. Regn, særlig når det kommer om sommeren er noe magisk som kommer for å forfriske deg. Det er avslappende, kjølende, rolig, magisk. Prøv heller å bevisst finne bedre shots neste gang, planlegg de litt mer. Musikken var perfekt, det er bare snakk om å hva som vises på skjermen. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Alright, neste gang de blir regn, så får jeg vel ha en plan liggende klar Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Kan noen forlenge listen? Road Trip Euro Trip Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Den har jeg sett. Glemte å nevne den. Noen flere? Dere skjønner hva jeg er ute etter. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Kan noen forlenge listen? Road Trip Euro Trip Little miss sunshine Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Little Miss Sunshine er ekstremt bra, men jeg ville ikke puttet den i lag med de andre filmene som ble ramset opp. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Tenkte at når han først skulle se "trip" filmer så kunne han vertfall ta seg tid til å se noe som faktisk er verdt å se på. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hey, hey, hey. Ikke noe kritikk her. Skitfilmer med øl, pupper og high school-faktor er deilig å bruke tid på i blandt. :!: Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) hehe, jeg sier ikke at jeg ikke liker filmene, er absolutt ening om at det er greit med litt titties i ny og ne, men skal du først se trip filmer så anbefales denne på det sterkeste. Edit: Du får ta en titt på Sex Drive som er en blanding av american pie og road trip. Edit2: Diverse tripfilmer av forskjellig kaliber. - Dumb and Dumber - National Lampoon's Vacation - College Road Trip - Kingpin - The Darjeeling Limited - Tommy Boy Endret 4. juli 2009 av Hille Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Harold And Kumar er vel på en måte en Road Trip film. Den er ihvertfall meget morsom. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Rat Race (2001) It's a Mad Mad Mad Mad World (1963) Endret 4. juli 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 hehe, jeg sier ikke at jeg ikke liker filmene, er absolutt ening om at det er greit med litt titties i ny og ne, men skal du først se trip filmer så anbefales denne på det sterkeste. Edit: Du får ta en titt på Sex Drive som er en blanding av american pie og road trip. Edit2: Diverse tripfilmer av forskjellig kaliber. - Dumb and Dumber - National Lampoon's Vacation - College Road Trip - Kingpin - The Darjeeling Limited - Tommy Boy Takker så meget. Sex Drive er meget bra, og noe av det jeg er ute etter. Angrer forsåvidt litt på at jeg ikke så Unrated version, som skal være en smule morsommere og ikke minst mer tit-full. Lenke til kommentar
Elwor Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 På Amazon.co.uk kan det stå sånn (US Import), vil det si at den har region 1?? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg.. Hater.. ungdommer... nå.. til.. dags. Seriøst, de hatet The Holy Grail. De skrudde den av halveis, til tross for min protest som hørtes ut som noe lignende skrikene til han i Saw, den første. Og det verste av alt var, at de heller ville se Mean Girls, for den var visst MYEEEEE morsommere. Da fuck... De hendte selfølgelig aldri, ettersom jeg var der. Men hvordan kan man tenke sånn? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Dagens ungdommer vettu, hjernedøde zombier som vandrer rund. Er ikke kun ungdommer da, de fleste folk har virkelig dårlig filmsmak, som leier filmer som man kan se på coveret er dårlig. Som denne for.eks: Endret 5. juli 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg vil da klassifisere meg som ungdom, og jeg elsker Holy Grail. Ler bare ved tanken. Beste komedien i samlingen. NI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå