Dorian Gray Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Problemet mitt da jeg rundet 210 var at de resterende filmene er de som har vært der så lenge jeg har sett på listen, men som det aldri har fristet å se. Skal jeg først se dem må jeg virkelig være i humør. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Skal vel ikke se bort i fra at vi har ganske mange filmer som vi ikke har sett på den listen vil jeg tro. Tok en liten titt nå og kom vel fram til ca. 5-6 filmer av de siste 45 jeg ikke har sett som jeg har lyst til å se akkurat nå. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg kan gi deg en anbefaling til en usett 250-film: The Best Years of Our Lives. Jeg tror du kommer til å like den med tanke på mine forhåndskunnskaper om din filmsmak. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Helt sikkert rettet mot Dorian, men den er verdt titten ja Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Den var rettet mot Dorian, ja. Ditt innlegg snek seg imellom ;-) Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Michael Moore: Norge er det nye Sverige. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Morsomt. Har enda ikke fått sett den, men det er vel den filmen jeg har størst tiltro til sammen med Yatzy av norske filmer som har kommet ut det siste året. Det er en del bra norsk film, bare så synd at de ikke blir sett av nordmenn. Endret 4. juli 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Michael Moore: Norge er det nye Sverige. WOOT, "løper ned på systembolaget og kjøper hel flaske vodka til 120kr og går i butikken og kjøper en blodig 400g biff til 45kr." Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Morsomt. Har enda ikke fått sett den, men det er vel den filmen jeg har størst tiltro til sammen med Yatzy av norske filmer som har kommet ut det siste året. Det er en del bra norsk film, bare så synd at de ikke blir sett av nordmenn. Den burde du så absolutt se, i så fall. De Usynlige er et av de beste dramaene jeg har sett i år. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 En liten film om regn jeg lagde. Som vanlig ikke noe særlig hisorie i den, men jeg ble småfornøyd uansett. Kan se den HER Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Ble kjedeligt. Du kunne ha valgt litt mer spennende "lokalisasjoner". Gjort litt mer ut av det. Musikken var bra da. Lenke til kommentar
Elwor Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Er det virkelig ikke norsk tekst på denne http://cdon.no/film/dario_argento_collection_(9_disc)-454287? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Ble kjedeligt. Du kunne ha valgt litt mer spennende "lokalisasjoner". Gjort litt mer ut av det.Musikken var bra da. Kjedet du deg virkelig på den korte filmen der? Joa kunne gjort mere ut av det, men å ble det ikke slik. Endret 4. juli 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Det ble veldig den "filme litt regn og satse på at den stemningsfulle musikken redder stumpene/smitter over". Du sier selv at du kunne ha gjort mer med den og det hadde kanskje gjort seg å filmet på andre steder enn ut av soveromsvinduet. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Da kan jeg skylde på at regnet varte i en veldig kort stund , og at jeg ikke hadde tenkt til å legge mye arbeid i den. Lagde den vel på 1 time eller noe, med klipping. Endret 4. juli 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Michael Moore: Norge er det nye Sverige. Det er derfor vi rømmer over grensa som en gigantisk makrellstim på land. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Ble kjedeligt. Du kunne ha valgt litt mer spennende "lokalisasjoner". Gjort litt mer ut av det.Musikken var bra da. Kjedet du deg virkelig på den korte filmen der? Joa kunne gjort mere ut av det, men å ble det ikke slik. Ærlig: ja. Jeg kjedet meg. Det var verken pent, koselig, avslappende, magisk eller noe annet regnet burde være. Starten var kos, når bare lydene var der, derimot. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Alright, takk for tilbakemeldinger ihvertfall. Og siden filmen kun fikk slakt, så tok jeg å slettet den. Gidder ikke ha en film på account min som får folk til å kjede seg. Får vel prøve meg på noe bedre neste gang. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Det eneste positive med Beowulf var Angelina Jolie. Og hun var med i filmen... hvor lenge? 10 minutter maks? Det sier vel det meste, er du ikke enig? Hvis det var kun 10 minutter som var bra? Nei, for faen, ikke slett den da Badsmile. Gir du etter for noen ... folk? Filmen var ok, men jeg ville valgt litt mørkere stemning. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Omtrent alle filmene mine har mørk stemning, så ville prøve på noe annet. Og ja, jeg ga meg rett og slett. Gidder ikke ha en film på youtube som kun får dårlige kommentarer og dårlig rating. La såpass lite arbeid i filmen, så er ikke akuratt at jeg mister noe særlig. Som sagt, få prøve noe bedre neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå