Coffey Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Det eneste positive med Beowulf var Angelina Jolie. Og hun var med i filmen... hvor lenge? 10 minutter maks? Lenke til kommentar
Elwor Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 På Amazon.co.uk kan det stå sånn (US Import), vil det si at den har region 1?? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg kjøpte meg Beowulf and Grendel her en dag. Fy faen så kjedelig den var. Den såg litt "kul" ut på covere, men filmen var overhode ikke det. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Dette her blir flaut. Men... Hvilken rekkefølge er Hannibal filmene i? Sånn, storywise? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Dette her blir flaut. Men... Hvilken rekkefølge er Hannibal filmene i? Sånn, storywise? Det er litt flaut å ikke klare å google noe sånt. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Meh, får så mange forskjellige svar da. En mener det, en annen mener det andre and so on. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Noen sier etter når den kom ut, og noen sier etter hvordan historien går, tenker jeg? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jepp, og det er forvirrende ettersom de fleste kaster inn Manhunt(er) saken. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Det er fordi Manhunter er en ofte glemt 80-talls perle. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 God film uten tvil. Tenkte og ha ett maraton, men da blir det jo to filmer med samme story. Hard one. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Har bare sett Silence of the Lambs, på tide å kanskje å få sett resten. Skal bli mye film i helga - fruen er borte og det er meldt regn. Hurra for ungkarslivet. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Gjør det, men styr for all del unna Rising. Det er ingen vits i å forklare hvorfor Lecter er som han er, spesielt når det er i en slik crappy innpakning. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Så Rising en gang. Det var litt, vel, det var ikke helt Hannibal. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Dette her blir flaut. Men... Hvilken rekkefølge er Hannibal filmene i? Sånn, storywise? Det er litt flaut å ikke klare å google noe sånt. Pfft, når man googler så blir man uansett stort sett henvist til Diskusjon.no uansett. Som test: Søk på "Hvilken rekkefølge er Hannibal filmene i". Google er overflødig, vi her inne vet alt. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Bare henvist til Diskusjon Foresten, bare 9 filmer igjen for du har sett alle 250 :O Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 God film uten tvil. Tenkte og ha ett maraton, men da blir det jo to filmer med samme story. Hard one. Ikke i det hele tatt, du dropper bare å se Red Dragon, Manhunter er milevis foran den filmen uansett. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Jeg kjøpte meg Beowulf and Grendel her en dag. Fy faen så kjedelig den var. Den såg litt "kul" ut på covere, men filmen var overhode ikke det. Eg vart positivt overraska av den filmen. Ein BD til £4.99 eg aldri hadde høyrt om... Men eg likte denne varianten av beowulf-historia betre enn CGI-festen med Angelina Jolie. Det er ingen evig klassikar, men ei god tolking av Beowulf, og flotte bilete frå Island. Endret 4. juli 2009 av magnusbe Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Foresten, bare 9 filmer igjen for du har sett alle 250 :O 11 faktisk, ikke oppdatert den der signaturen. Var oppe i 248, men faller fort med tiden da listen er dynamisk. Det som er bra med listen, den henger mer med i tiden enn de fleste andre lister. Blir aldri ferdig med den. Brukergenerert fremfor proprietær anyday Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Ny dickflick? http://www.imdb.com/title/tt1226229/ Russel Brand som Aldous Snow lover i hvert fall bra Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 11 faktisk, ikke oppdatert den der signaturen. Var oppe i 248, men faller fort med tiden da listen er dynamisk. Ligger selv å vaker rundt 200 og har gjort det lenge, var vel oppe i 215-220 en gang, men det er såpass mye film på den listen jeg rett og slett ikke gidder å se, så 250 kommer jeg aldri til nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå