Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette her blir flaut. Men... Hvilken rekkefølge er Hannibal filmene i? Sånn, storywise?

Det er litt flaut å ikke klare å google noe sånt.

Pfft, når man googler så blir man uansett stort sett henvist til Diskusjon.no uansett.

Som test: Søk på "Hvilken rekkefølge er Hannibal filmene i". Google er overflødig, vi her inne vet alt.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte meg Beowulf and Grendel her en dag. Fy faen så kjedelig den var. :p Den såg litt "kul" ut på covere, men filmen var overhode ikke det.

Eg vart positivt overraska av den filmen. Ein BD til £4.99 eg aldri hadde høyrt om... Men eg likte denne varianten av beowulf-historia betre enn CGI-festen med Angelina Jolie. Det er ingen evig klassikar, men ei god tolking av Beowulf, og flotte bilete frå Island.

Endret av magnusbe
Lenke til kommentar
Foresten, bare 9 filmer igjen for du har sett alle 250 :O

11 faktisk, ikke oppdatert den der signaturen. Var oppe i 248, men faller fort med tiden da listen er dynamisk. Det som er bra med listen, den henger mer med i tiden enn de fleste andre lister. Blir aldri ferdig med den.

Brukergenerert fremfor proprietær anyday :)

Lenke til kommentar
11 faktisk, ikke oppdatert den der signaturen. Var oppe i 248, men faller fort med tiden da listen er dynamisk.

Ligger selv å vaker rundt 200 og har gjort det lenge, var vel oppe i 215-220 en gang, men det er såpass mye film på den listen jeg rett og slett ikke gidder å se, så 250 kommer jeg aldri til nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...