Hyperio Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Tja, det er jo ikke noe særlig negativt å si om den og dermed er det lett å gi den høy karkater. Er vel ikke så mye mer enn det egentlig. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Så nettopp Mulholland drive. Noen som kan forklare meningen med filmen? Skjønte veldig lite, sitter igjen som et spørsmålstegn her. Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Nettopp sett Death Race (nyeste, med Statham). Var ikke hakkande gal! En litt mørkere F&F. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Du finner sidelange analyser av Mulh. Drive i google. Det går mye fortere enn å få svar her tror jeg. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Du finner sidelange analyser av Mulh. Drive i google. Det går mye fortere enn å få svar her tror jeg. Jaok, takker. Skal ta en titt å se om jeg blir noe klokere. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Noen her som gleder seg til Where The Wild Things Are? Traileren varmet meg. Ga meg også et smil. Koselig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Har akkurat, endelig, sett Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb..Lite spørsmål.. filmen var grei nok den, altså.. og jeg kjedet meg ikke, og syntes den var nokså vittig, med noen småpolitiske spark hit og dit.. MEN.. på 28. plass med 8.7 poeng på IMDb.. det skjønner jeg ikke helt.. Er det noe seriøst jeg har gått glipp av? Eller er det jeg som ikke helt har skjønt alt, eller ikke tatt den superdype meningen med den? Takker for svar! Verdens beste politiske satire, en av verdens beste sluttscener, dialog, osv. Likte den kjempegodt, gir den en 9er. Altså over 8.7 som på IMDb, og de fleste andre brukere er enig med meg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Bone: Dialog, osv. Ærlig talt, det burde de fleste innse. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ok, jeg gidder å nevne to ting til da: - Tar krig på kornet (som jeg tror det heter) vanvittig. Skremmende egentlig. - Rollelisten. Peter Sellers i tre fantastiske roller er nok til å hoppe i taket. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 noen som vet om de gamestop butikkene forsatt kjøper brukte filmer ? har en go del dårlige filmer jeg kunne tenkt meg å bli kvitt å fått noen kr for Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 De har ikke slutta med det, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Også bruker han helst props framfor CGI. Hvem? Lucas? :!: Vi snakker her om en mann som brukte sikker millioner av kroner på cgi på et eple... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hvilket eple? Nå tenkte jeg mer på de første Star Wars-filmene, så, hvordan han forholder seg til det idag med litt mer penger på bok, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Tror det er i Episode 1, husker ikke helt i farten hvor Anakin bruker The Force på å få et eple til å sveve til munnen sin hvor han da tar en bit av det, horribelt dårlig laget. Hvis man snakker Lucas 30 år siden så er jeg helt enig, i dag så er vel 85-90% av alt i de tre siste filmene hans cgi. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Tror det er i Episode 1, husker ikke helt i farten hvor Anakin bruker The Force på å få et eple til å sveve til munnen sin hvor han da tar en bit av det, horribelt dårlig laget. Hvis man snakker Lucas 30 år siden så er jeg helt enig, i dag så er vel 85-90% av alt i de tre siste filmene hans cgi. Var vel episode 2 det.. Den dårligste av alle SW-filmene.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Fest eplet til en glassplate og flytt på det. Ærlig talt, Lucas, det klarte Kubrick uten problemer. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Var vel episode 2 det.. Den dårligste av alle SW-filmene.. For meg så er Ep. 1 ganske mye foran Ep. 2, mest av alt på grunn av den forferdelige Jake Lloyd og den enda verre Jar Jar Binks. Når man da putter de to sammen så er det like før jeg trekker mine egne tenner bare for moro skyld! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Following previous DVD releases, in 2007 the original 65 mm negative was re-scanned at 8K (a horizontal resolution of 8192 pixels) with equipment designed specifically for Baraka at FotoKem Laboratories. The automated 8K film scanner, operating continuously, took more than three weeks to finish scanning more than 150000 frames (taking approximately 12-13 seconds to scan each frame), producing over 30 terabytes of image data in total. After a 16-month digital intermediate process, including a 96 kHz/24 bit audio remaster by Stearns for the DTS-HD Master Audio soundtrack, the superior result was finally re-released on DVD and Blu-ray Disc in October, 2008. Project supervisor Andrew Oran says this remastered Baraka is "arguably the highest quality DVD that's ever been made".[1] Chicago Sun-Times critic Roger Ebert describes the Blu-ray release as "the finest video disc I have ever viewed or ever imagined."[2] Etter å ha lest dette valgte jeg å kjøpe min første DVD/BD på svært, svært lenge. Nå er det bare å dra hjem til mor og låne TVen der, da 24" skjermen min kanskje ikke vil holde for "tidenes utgivelse". Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Bare 30 terabyte? Glem det, leste gigabyte. Endret 2. juli 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Noen som blir glade av dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå