Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikkert fordi ikke en kjeft vet hvordan det uttales lengre.

han prøver å forklare det selv på imdb.

Kostet virkelig Transformers II 250 millioner DOLLAR å lage?? Er spesialeffekter så kostbare?

bare cgi alene er dyrt, og hvis de i tillegg bruker mye fysiske effekter som "ekte" eksplosjoner o.l, blir det enda dyrere. samt at i en blockbuster som denne må det se JÆVLA bra ut.

Lenke til kommentar
Kostet virkelig Transformers II 250 millioner DOLLAR å lage?? Er spesialeffekter så kostbare?

Hvor har du fått 250 milloner i fra, Bay selv har jo gått ut og sagt at de kom inn 5 millioner under buskjettet på 200 millioner.

Bay: It cost 195. It was budgeted for 200, but brought it in at 195 and then put the rest back into effects. That's much less than the average sequel of this size. I don't carry a full second unit with me whereas most directors carry a second unit and have to pay for that.

Står her, så og si nederst på siden.

Lenke til kommentar
dæven, da er han flink med penger også! er det noe denne mannen ikke klarer??

Lage en god oppfølger. :new_woot:

Beklager, måtte bare.

Noen her som gleder seg til Where The Wild Things Are?

Tror det kommer til å bli den koseligste filmen denne vinteren her. Virker som de har vært veldig tro mot boka, også virker det som de nærmest ikke har brukt CGI, noe som er veldig bra, og ikke minst sjeldent i disse dager. Det gjør det jo mye lettere for guttungen å spille, når motkarakterene faktisk er ekte.

Premiere 11. desember.

Se filmen hos Youtube

Det var absolutt ikke planlagt å dobbelposte. Var nok litt for treg.

Endret av Koffeinkanin
Lenke til kommentar

Har akkurat, endelig, sett Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb..

Lite spørsmål.. filmen var grei nok den, altså.. og jeg kjedet meg ikke, og syntes den var nokså vittig, med noen småpolitiske spark hit og dit.. MEN.. på 28. plass med 8.7 poeng på IMDb.. det skjønner jeg ikke helt..

Er det noe seriøst jeg har gått glipp av? Eller er det jeg som ikke helt har skjønt alt, eller ikke tatt den superdype meningen med den?

Takker for svar! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...