Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Whay, nettopp vært i London hvor jeg så "Waiting For Godot" med Sir Ian McKellen og Patrick Stewart. Ekstremt bra, banebrytende forestilling med JÆÆÆVLA godt skuespill! Ikke bare det, men etter forestillingen fikk jeg møtt både Stewart og McKellen. Minne ut livet, det!

Herlig, hvordan oppfattet du de to privat? (Stewart og McKellen)

Waiting for Godot er et stykke av Samuel Beckett hvor det er to stykker som venter på en person som heter Godot. Jeg har personlig aldri sett stykket, men selve grunntanken er dette.

Eg irriterer meg over at Marshall i How I met your mother har Fred Perry-skjorter i kvar einaste episode.

Angående det med klær så hver gang Seinfeld har på seg en piqué-skjorte er PRL. (Polo Ralph Lauren) Jeg får meg ikke til å irritere meg over produktplassering på film. Jeg lekker merke til det og henger meg ikke opp i det.

Lenke til kommentar
Waiting for Godot er et stykke av Samuel Beckett hvor det er to stykker som venter på en person som heter Godot. Jeg har personlig aldri sett stykket, men selve grunntanken er dette.

Det var det jeg mente å huske ja. Har lenge hatt lyst til å se det stykket, men har enda ikke hatt muligheten. Også med McKellen og Stewart da! *bestille flybilett til London*

Lenke til kommentar
Det er da aldri reklame? De sier ikke "XBOX IS THE ONLY OPTION TO SAVE THE WORLDS!" akkurat.

Hva er produktplassering hvis det ikke er reklame?

Jeg gidder faktisk ikke å bry med når det kommer til produktplassering i filmer, ser at det er der men noe mer tid enn det gidder jeg ikke å kaste bort på faktisk å bry meg om det.

Som jeg sier ser jeg ikke noe stort problem med produktplassering i seg selv, men å bygge opp større scener rundt produktplassering, som i The Island, synes jeg ikke mye om.

Den dagen hvor skuespillerne faktisk stopper opp midt i en scene og titter rett i kamera og sier løp og kjøp, da blir det faktisk et problem. Men til den problemet dukker opp, who cares.

Sjekk I, Robot med nevnte Will Smith og Nike.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...