CypheroN Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg har ikke sett filmene, jeg sier bare at eneren ikke blir noe dårligere av at det kommer en oppfølger. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg har ikke sett filmene, jeg sier bare at eneren ikke blir noe dårligere av at det kommer en oppfølger. Gjør ikke det, i dette tilfelle så blir den første bare bedre Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Whay, nettopp vært i London hvor jeg så "Waiting For Godot" med Sir Ian McKellen og Patrick Stewart. Ekstremt bra, banebrytende forestilling med JÆÆÆVLA godt skuespill! Ikke bare det, men etter forestillingen fikk jeg møtt både Stewart og McKellen. Minne ut livet, det! Herlig, hvordan oppfattet du de to privat? (Stewart og McKellen) Waiting for Godot er et stykke av Samuel Beckett hvor det er to stykker som venter på en person som heter Godot. Jeg har personlig aldri sett stykket, men selve grunntanken er dette. Eg irriterer meg over at Marshall i How I met your mother har Fred Perry-skjorter i kvar einaste episode. Angående det med klær så hver gang Seinfeld har på seg en piqué-skjorte er PRL. (Polo Ralph Lauren) Jeg får meg ikke til å irritere meg over produktplassering på film. Jeg lekker merke til det og henger meg ikke opp i det. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Waiting for Godot er et stykke av Samuel Beckett hvor det er to stykker som venter på en person som heter Godot. Jeg har personlig aldri sett stykket, men selve grunntanken er dette. Det var det jeg mente å huske ja. Har lenge hatt lyst til å se det stykket, men har enda ikke hatt muligheten. Også med McKellen og Stewart da! *bestille flybilett til London* Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Det er da aldri reklame? De sier ikke "XBOX IS THE ONLY OPTION TO SAVE THE WORLDS!" akkurat. Hva er produktplassering hvis det ikke er reklame? Jeg gidder faktisk ikke å bry med når det kommer til produktplassering i filmer, ser at det er der men noe mer tid enn det gidder jeg ikke å kaste bort på faktisk å bry meg om det. Som jeg sier ser jeg ikke noe stort problem med produktplassering i seg selv, men å bygge opp større scener rundt produktplassering, som i The Island, synes jeg ikke mye om. Den dagen hvor skuespillerne faktisk stopper opp midt i en scene og titter rett i kamera og sier løp og kjøp, da blir det faktisk et problem. Men til den problemet dukker opp, who cares. Sjekk I, Robot med nevnte Will Smith og Nike. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (og det er heller ikke utenkelig at cola har en plass i framtiden). Det er nettopp dette som er så genialt med produktplasseringer i slike filmer. De prøver å si at Cola, i dette tilfellet, vil bestå. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Interessant produktplassering i 2001, ikke alle produktene som overlevde 32 år. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (og det er heller ikke utenkelig at cola har en plass i framtiden). Det er nettopp dette som er så genialt med produktplasseringer i slike filmer. De prøver å si at Cola, i dette tilfellet, vil bestå. Eller at Coca Cola company betalte best. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Men grunnen til at de betalte best var jo det jeg skrev. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hei . jeg ser etter en film. husker ikke helt men det var vel 8 og 9 åringer som kjørte crossykkel også hadde di konkurenter som hadde tatt å sabotert for dem i ett løp. Denne filmen ble vel lagd før 2000. noen som vet? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Ja, jeg vet at du burde poste her. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hmm.. har det blitt vanlig for utleieplasser å ha blueray? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Ja, men ganske begrenset utvalg dessverre. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Eg leigde ein Blu Ray-film for fyrste gong i dag, Låt den rätte komma in. Det er faktisk ganske godt utval der eg bur. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Magnusbe: Hvordan er leieprisen på Blu-ray i forhold til DVD? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Magnusbe: Hvordan er leieprisen på Blu-ray i forhold til DVD? Eg trur det stort sett er same pris, iaf i min nærkiosk og andre stader eg har sett. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Der jeg jobber leier vi ut film, og det er samme pris for utleie av Blu-Ray som DVD. Lenke til kommentar
Elwor Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Er det norsk tekst og region 2 på filmer fra amazon.co.uk? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Er det norsk tekst og region 2 på filmer fra amazon.co.uk? På nokre av dei er det norsk tekst. Det står om det ikkje er region 2. Lenke til kommentar
Elwor Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Er det norsk tekst og region 2 på filmer fra amazon.co.uk? På nokre av dei er det norsk tekst. Det står om det ikkje er region 2. Så hvis det ikke står noe om region, så er det region 2 da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå