Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 har sett samtlige episoder av Hope and Faith der hun spiller(om man kan kalle det skuespill.) Hun spiller 250% på sex. Som er både vel og bra,men som skuespiller bør man helst ha flere aspekter. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 og Megan Fox? hva syns du om henne i filmen? Megan er særdeles oppskrytt. Nei, vi gamlekara krever litt mer klasse og raffinement enn det den bimboen kan stille opp med. @Dotten: Du har vel lest dette? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) ... Endret 29. juni 2009 av Atald Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 og Megan Fox? hva syns du om henne i filmen? Megan er særdeles oppskrytt. Nei, vi gamlekara krever litt mer klasse og raffinement enn det den bimboen kan stille opp med. @Dotten: Du har vel lest dette? hehe, du ER gal! men det var egentlig noe annet jeg ville frem til.. det må være NOE med Transformers du liker?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Du kan da ikke mene at Megan Fox ikke er oppskrytt? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Ikke sett den selv enda,men kan tippe hvorfor den skuffer. Pray, do tell. Basert på Transformers 1 tipper jeg følgende: - for lite narrativ integrasjon, kaotiske og uengasjerende actionsekvenser, undermåls og hyperbarnlig "humor", for mye amatøraktig og tøvete skuespillsludder, overdreven og anmasende cgi-bruk, kjedsommelig eksplosjonsfetisjisme, nasjonalistisk militærreklamefilming, osv. ad infinitum. Jeg regner dog med at Dottens kommende - og sannsynligvis panegyriske - anmeldelse vil få alle oss Bay-skeptikere til å stå skolerett. :!: Jeg er absolutt enig på alle punkt. Det var akkurat de punktene som skuffet. @ Megan Fox. Jeg syntes egentlig ikke hun er så pen. Ser prikk lik tusen andre såkalte "skuespillere". Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Du kan da ikke mene at Megan Fox ikke er oppskrytt? erm... men hun er uansett utrolig deilig. men ikke helt min type. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Du kan da ikke mene at Megan Fox ikke er oppskrytt? erm... men hun er uansett utrolig deilig. So is your mom. Å være pen er ikke et talent,og om det faktisk er det,så skal jeg sende min søknad til neste års Norske Talenter. Tror jeg kan vinne. Endret 29. juni 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg er absolutt enig på alle punkt. Det var akkurat de punktene som skuffet. @ Megan Fox. Jeg syntes egentlig ikke hun er så pen. Ser prikk lik tusen andre såkalte "skuespillere". Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 men det var egentlig noe annet jeg ville frem til.. det må være NOE med Transformers du liker?? Nei, faktisk ingenting. Jeg venter i stedet på at Bay gjør alvor av sin plan om å lage en seriøs og dialogdrevet dramafilm kjemisk renset for cgi og eksplosjoner, da det samtidig vil bety slutten på herr Bays alt for lange Hollywoodeventyr. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Du kan da ikke mene at Megan Fox ikke er oppskrytt? erm... men hun er uansett utrolig deilig. So is your mom. Å være pen er ikke et talent,og om det faktisk er det,så skal jeg sende min søknad til neste års Norske Talenter. Tror jeg vinner. que? er hun oppskrytt som skuespiller? jeg snakka om noe helt annet. tror jeg legger meg.. Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Megan Fox er pen ja, men hun eiger verken sjarm eller utstråling. Det hun har av utsenede går man fort lei av. Ergo har jeg ingenting å se fram til med ROTF, men ender selvfølgelig med å se den uansett. Litt irriterende det der Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) que? er hun oppskrytt som skuespiller? jeg snakka om noe helt annet. tror jeg legger meg.. Hehe, hun er oppskrytt også på det andre feltet. Nei, når skal Hollywood skjønne at de masseproduserte og Jan-Thomas-overstyla plastikkbimboene ikke er synonymt med interessant karakter og fengende personlighet, som jo er det som virkelig gjør kvinnfolk sexy? Endret 29. juni 2009 av Montag Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Pray, do tell. Basert på Transformers 1 tipper jeg følgende: - for lite narrativ integrasjon, kaotiske og uengasjerende actionsekvenser, undermåls og hyperbarnlig "humor", for mye amatøraktig og tøvete skuespillsludder, overdreven og anmasende cgi-bruk, kjedsommelig eksplosjonsfetisjisme, nasjonalistisk militærreklamefilming, osv. ad infinitum.Jeg regner dog med at Dottens kommende - og sannsynligvis panegyriske - anmeldelse vil få alle oss Bay-skeptikere til å stå skolerett. :!: Fullstendig enig. Også flaut barnslig at det hang en plakat for Bad Boys 2 på collegeromveggen. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) men det var egentlig noe annet jeg ville frem til.. det må være NOE med Transformers du liker?? Nei, faktisk ingenting. Jeg venter i stedet på at Bay gjør alvor av sin plan om å lage en seriøs og dialogdrevet dramafilm kjemisk renset for cgi og eksplosjoner, da det samtidig vil bety slutten på herr Bays alt for lange Hollywoodeventyr. Det håper jeg virkelig ikke. Skulle heller bare gjerne se han gjøre noe annet enn Transformers. The Rock, The Island, Bad Boy 1 & 2, det var alle gode filmer. Bay kan virkelig det å sprenge ting, så hvorfor kan ikke gjøre det i en god, seriøs film. Endret 29. juni 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Bad Boys hadde jeg godtatt,men bad boys 2? Ai,ai. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Megan Fox er pen ja, men hun eiger verken sjarm eller utstråling. jau. Og det er synd, for dama selv virker litt kul, egentlig. ikke at jeg baserer det på noe annet enn det jeg har lest.. kan jo fort være PR. men gi henne en mulighet i en litt mer seriøs film, kanskje hun stråler da. Kanskje i Bay's nye drama. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Vet ikke om det passer her inne, men prøver meg. Trenger hjelp fort til å finne ut av dette. ( Skrev dette i en annen tråd, men prøver her også) At jeg nettopp bestillte billetter til Transformers filmen på kino nå, men har ikke motatt bilettene på e-posten. Vil helst skrive den ut, ettersom jeg og min bror skal dra alene bort dit. Vi betalte med mamma sitt kort, og vi skulle jo motta billettene på hennes e-post. Har gjort dette før, og da kom billettene innen 10 sekunder. Har snart ventet i en halvtime. Så jeg har da referansenummeret. Men da står det at "Kredittkort må medbringes ved avhenting av billetter". Dette er jo mamma sitt kort, og jeg og min bror skal jo dra alene bort dit. Er de veldig nøye med at kredittkort må være med ved avhenting i kinoen, eller holder det med referansenummeret? Noen som vet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Kinoen har sannsynligvis en egen maskin som printer ut billetter når du oppgir referansenummer. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Bad Boys hadde jeg godtatt,men bad boys 2? Ai,ai. That's right. Kommer på et tonn flere negative ting og, men synes det er unødvendig å ramse opp egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå