Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Say NO to scum

vi trenger virkelig ikke en film om dette forferdelige mennesket.

Du meiner ein ikkje skal laga film om forferdelege menneske? Eg trur diverre mange treng å sjå ein film om finanssvindlarar.

Endret av magnusbe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Return of the Fing?

Bruk ord gutter, ingen grunn til å forkorte,ta deg tid til å skrive hele titelen.

I know you can. :)

Lenke til kommentar

Revenge of the Fallen. Transformers: Revenge of the Fallen.

Angående Hitchcock er prosjektet igangsatt, og fikk ytterligere drivstoff nå takket være anbefalingen til Cypheron. Silence of the Lambs og resten av Hannibal Lecter-filmene er sett, men skader ikke med et gjensyn nå som jeg har fått noen år til på baken. Kunne gjerne tenke meg anbefalinger utenom th Master of Suspense også. :)

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vet, men ville bare poengtere hvor unødvendig og bruke den forkortelsen istede for Transformers 2.

Ikke overasket av at flere her på formuet ble skuffet over den filmen.

Ikke sett den selv enda,men kan tippe hvorfor den skuffer.

Lenke til kommentar

Noen som har sett Hangover her? Synes den var under middels. Sett en god del bedre komedier, for å si det sånn.. Den hadde noen bra topper, minuset var for mange perioder uten at det skjedde så mye morsomt.. Terningkast 3 fra meg..

Lenke til kommentar
Angående Hitchcock er prosjektet igangsatt, og fikk ytterligere drivstoff nå takket være anbefalingen til Cypheron. Silence of the Lambs og resten av Hannibal Lecter-filmene er sett, men skader ikke med et gjensyn nå som jeg har fått noen år til på baken. Kunne gjerne tenke meg anbefalinger utenom th Master of Suspense også. :)

L.A Confidential

Lenke til kommentar
Return of the Fing?

Bruk ord gutter, ingen grunn til å forkorte,ta deg tid til å skrive hele titelen.

I know you can. :)

Jeg holder på, men i en annen tråd.

EDIT: Leste for fort. Trodde du mente hva jeg syntes om den.

Ok: Jeg syntes Transformers 2: The Revenge of The Fallen var en nedtur.

Endret av Koffeinkanin
Lenke til kommentar

Pray, do tell. Basert på Transformers 1 tipper jeg følgende: - for lite narrativ integrasjon, kaotiske og uengasjerende actionsekvenser, undermåls og hyperbarnlig "humor", for mye amatøraktig og tøvete skuespillsludder, overdreven og anmasende cgi-bruk, kjedsommelig eksplosjonsfetisjisme, nasjonalistisk militærreklamefilming, osv. ad infinitum.

Jeg regner dog med at Dottens kommende - og sannsynligvis panegyriske - anmeldelse vil få alle oss Bay-skeptikere til å stå skolerett. :!:

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Om det ikke er sannsynlig at folk flest ville puttet de i thrillerbåsen, er det sansynligvis heller ikke de jeg er på jakt etter nå. Det er derfor det var håpløst å sjekke på IMDb, er et lass med filmer som står under thrillere der, som jeg har sett, men absolutt ikke ville klassifisert som thrillere selv.

Memento har stått på lista over filmer jeg skal se en evighet, Das Leben der Anderen må jeg nesten se snart på bakgrunn av anbefalinger og Leon er sett, om enn for en del år siden. Chinatown tror jeg også jeg må sjekke. Takk folkens! :)

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Pray, do tell. Basert på Transformers 1 tipper jeg følgende: - for lite narrativ integrasjon, kaotiske og uengasjerende actionsekvenser, undermåls og hyperbarnlig "humor", for mye amatøraktig og tøvete skuespillsludder, overdreven og anmasende cgi-bruk, kjedsommelig eksplosjonsfetisjisme, nasjonalistisk militærreklamefilming, osv. ad infinitum.

Jeg regner dog med at Dottens kommende - og sannsynligvis panegyriske - anmeldelse vil få alle oss Bay-skeptikere til å stå skolerett. :!:

og Megan Fox? hva syns du om henne i filmen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...