Atald Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Om det er en spennende fortelling kan jeg ikke se hvorfor det ikke er ønskelig. Ser forøvrig etter thrillere i samme gate som Se7en, Zodiac og Rear Window. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Say NO to scum vi trenger virkelig ikke en film om dette forferdelige mennesket. Du meiner ein ikkje skal laga film om forferdelege menneske? Eg trur diverre mange treng å sjå ein film om finanssvindlarar. Endret 29. juni 2009 av magnusbe Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 The Silence of the Lambs. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Det er en skam at Der Untergang ble laget! Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Om det er en spennende fortelling kan jeg ikke se hvorfor det ikke er ønskelig. det er sikkert bare jeg som er lei av dem.. Endret 29. juni 2009 av toro2 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Ser forøvrig etter thrillere i samme gate som Se7en, Zodiac og Rear Window. Noen anbefalinger? Alt av Alfred Hitchcock. Master of suspense, de beste thrillerene there is. Se Vertigo, f. eks. Endret 29. juni 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Det er en skam at Der Untergang ble laget! haha, Hitler får være unntaket. men for å være alvorlig.. lærte menneskeheten noe av Der Untergang? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Huff, ROTF var en gigantisk skuffelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Return of the Fing? Bruk ord gutter, ingen grunn til å forkorte,ta deg tid til å skrive hele titelen. I know you can. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Revenge of the Fallen. Transformers: Revenge of the Fallen. Angående Hitchcock er prosjektet igangsatt, og fikk ytterligere drivstoff nå takket være anbefalingen til Cypheron. Silence of the Lambs og resten av Hannibal Lecter-filmene er sett, men skader ikke med et gjensyn nå som jeg har fått noen år til på baken. Kunne gjerne tenke meg anbefalinger utenom th Master of Suspense også. Endret 29. juni 2009 av Atald Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Vet, men ville bare poengtere hvor unødvendig og bruke den forkortelsen istede for Transformers 2. Ikke overasket av at flere her på formuet ble skuffet over den filmen. Ikke sett den selv enda,men kan tippe hvorfor den skuffer. Lenke til kommentar
DonLars Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Noen som har sett Hangover her? Synes den var under middels. Sett en god del bedre komedier, for å si det sånn.. Den hadde noen bra topper, minuset var for mange perioder uten at det skjedde så mye morsomt.. Terningkast 3 fra meg.. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Angående Hitchcock er prosjektet igangsatt, og fikk ytterligere drivstoff nå takket være anbefalingen til Cypheron. Silence of the Lambs og resten av Hannibal Lecter-filmene er sett, men skader ikke med et gjensyn nå som jeg har fått noen år til på baken. Kunne gjerne tenke meg anbefalinger utenom th Master of Suspense også. L.A Confidential Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg likte den veldig godt. Satt og smilte gjennom hele filmen. Jeg ville gitt den terningkast 5. Bedre enn Superbad. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Jeg digget den. En av de beste komediene jeg har sett på lenge. Edit: Skal ta en titt på den, Lawliet. Takk. Endret 29. juni 2009 av Atald Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Return of the Fing? Bruk ord gutter, ingen grunn til å forkorte,ta deg tid til å skrive hele titelen. I know you can. Jeg holder på, men i en annen tråd. EDIT: Leste for fort. Trodde du mente hva jeg syntes om den. Ok: Jeg syntes Transformers 2: The Revenge of The Fallen var en nedtur. Endret 29. juni 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Ikke sett den selv enda,men kan tippe hvorfor den skuffer. Pray, do tell. Basert på Transformers 1 tipper jeg følgende: - for lite narrativ integrasjon, kaotiske og uengasjerende actionsekvenser, undermåls og hyperbarnlig "humor", for mye amatøraktig og tøvete skuespillsludder, overdreven og anmasende cgi-bruk, kjedsommelig eksplosjonsfetisjisme, nasjonalistisk militærreklamefilming, osv. ad infinitum. Jeg regner dog med at Dottens kommende - og sannsynligvis panegyriske - anmeldelse vil få alle oss Bay-skeptikere til å stå skolerett. :!: Endret 29. juni 2009 av Montag Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Om det er en spennende fortelling kan jeg ikke se hvorfor det ikke er ønskelig. Ser forøvrig etter thrillere i samme gate som Se7en, Zodiac og Rear Window. Noen anbefalinger? Thrillere: Memento, Das Leben Der Anderen, Chinatown og Leon. Her har du i hvertfall noe å begynne med. Det er nok en del som ikke ville puttet alle disse filmene i "thriller"-båsen men jeg gjør da det.. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Om det ikke er sannsynlig at folk flest ville puttet de i thrillerbåsen, er det sansynligvis heller ikke de jeg er på jakt etter nå. Det er derfor det var håpløst å sjekke på IMDb, er et lass med filmer som står under thrillere der, som jeg har sett, men absolutt ikke ville klassifisert som thrillere selv. Memento har stått på lista over filmer jeg skal se en evighet, Das Leben der Anderen må jeg nesten se snart på bakgrunn av anbefalinger og Leon er sett, om enn for en del år siden. Chinatown tror jeg også jeg må sjekke. Takk folkens! Endret 29. juni 2009 av Atald Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Ikke sett den selv enda,men kan tippe hvorfor den skuffer. Pray, do tell. Basert på Transformers 1 tipper jeg følgende: - for lite narrativ integrasjon, kaotiske og uengasjerende actionsekvenser, undermåls og hyperbarnlig "humor", for mye amatøraktig og tøvete skuespillsludder, overdreven og anmasende cgi-bruk, kjedsommelig eksplosjonsfetisjisme, nasjonalistisk militærreklamefilming, osv. ad infinitum. Jeg regner dog med at Dottens kommende - og sannsynligvis panegyriske - anmeldelse vil få alle oss Bay-skeptikere til å stå skolerett. :!: og Megan Fox? hva syns du om henne i filmen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå