Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer faktisk aldri til å komme noen anmeldelser som er like god som den der:

 

It’s called 300. I don’t know what the title has to do with the movie, but they could’ve called it KITTENS MAKING CANDLES and it’d still rule.

 

Basically, the Greek dudes are fighting these Persian dudes, but the director, who must have a dick made of three machine guns, does it all like a video game. The Greeks fight every death metal video from the last ten years. There’s wave after wave of giants, freaks, ninjas, mutants, wizards, and a hunchback who looks like he’s got Rosie O’Donnell on his back.

 

 

ÅHERREGUD! :D

 

---

 

Neill Cumpston er min helt. Les og anmeldelsene hans av f.eks Matrix Reloaded, Batman Begins og Sin City:

 

Om Sin City:

 

What's also good is the whole movie takes place at night. There's no lame-ass daylight stuff like you see in Sandra Bullock and Steve Martin movies, where people are talking and trying to be funny and you're like, someone hit someone with a fucking hammer already.

 

:!: :!:

Lenke til kommentar

Jeg antar at du vet det, Lars, men for de som ikke er klar over det går det en del rykter (som noen vil påstå ikke er rykter, men bare kald fakta) om at vår kjære Neill faktisk er ingen andre enn Patton Oswalt. For de som ikke har sett eller hørt stand-up-showet hans så anbefaler jeg det på det varmeste, han er mye morsommere enn rollen han er mest kjent for (Spencer i Kongen av Queens).

 

PattonOswalt.jpg

Lenke til kommentar
Joda, har faktisk hørt det der, noe som gjør det enda mer ass kicking fucking cool. :)

 

Oswalds standup er av en annen verden. Han er forresten også strålende i roasten av Shatner.

8142350[/snapback]

Jeg tenkte ikke over dette før du nevnte Neill tidligere i tråden, men jeg har sett et standupshow av Patton Oswalt, Kevin James og Gary Valentine, og de er tre av de desidert morsomste Comedy Central Presents-showene jeg har sett. Jeg synes KoQ var et helt greit show, men hver for seg er dette tre knallsterke komikere med helt unike stiler, og alle tre er verdt å sjekke ut.

 

Jeg synes vi skal starte en ny tråd her på forumet for slike anmeldelser^^

Lenke til kommentar
Neill Cumpton has seen 300

 

Best review... EVER!

8140394[/snapback]

 

 

Haha, jepp :!:

 

Basically, the Greek dudes are fighting these Persian dudes, but the director, who must have a dick made of three machine guns, does it all like a video game. The Greeks fight every death metal video from the last ten years. There’s wave after wave of giants, freaks, ninjas, mutants, wizards, and a hunchback who looks like he’s got Rosie O’Donnell on his back.

 

Would I have been happy if Dom DeLuise from HISTORY OF THE WORLD, PART I had shown up? Maybe, but this movie more than makes up for that glaring oversight.

 

:!: :!:

Lenke til kommentar

Omtalene til Cumpton er mer som standup/satire (med utganspunkt i en film) å regne enn hvordan jeg pleier å oppleve filmer. Har lært meg å aldri anse det som en nøyaktig omtale, siden de alltid er bedre enn filmen de tar utgangspunkt i. Det er som oftest, med et par unntak, fornøyelig å lese hans beskrivelser. Men det er en fordel å gjøre det etter at filmen er sett.

Lenke til kommentar
Michael Moore til pers. Er det endelig fortjent eller?

8142780[/snapback]

Antageligvis, men hvis det finnes noen som først ble overbevist av F9/11, for deretter å bli overbevist tilbake av denne filmen, så er det antageligvis de samme som kan overtales med "Kom an da, alle andre gjør det." Det har aldri vært mangel på kritikk av Fatty Fattypants, med flere hjemmeside dedikert til misledende informasjon og kjipe tennikker brukt i filmene hans.

 

Jeg kommer nok til å se den, akkurat som jeg så F9/11 og BfC, men jeg er rimelig sikker på at jeg vet det meste fra før av (akkurat som med F9/11 og BfC).

Lenke til kommentar
Hva synes folk om Walk The Line?

8143520[/snapback]

 

Fantastisk herlig film. Kjøpte dobbeldisken her om dagen.

8143524[/snapback]

 

Fy-fy. Man må ha trippel-disceren om man er ekte Cash-fan. Veldig mye å få ut av de dokumentarene (++) som følger med - mer enn bare filmen alene.

 

Om du liker portrett-filmer, Chris, og gjerne om du liker Johnny Cash, så er filmen midt i blinken. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Fy-fy. Man må ha trippel-disceren om man er ekte Cash-fan. Veldig mye å få ut av de dokumentarene (++) som følger med - mer enn bare filmen alene.

 

Om du liker portrett-filmer, Chris, og gjerne om du liker Johnny Cash, så er filmen midt i blinken. :)

8144240[/snapback]

 

Jeg hører på Johnny Cash hver dag i dusjen, så jeg kompenserer på den måten :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...