Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Solino går på NRK1 kl. 23:15 i kveld. Jeg anbefaler alle å se den. Det er en virkelig koselig film om en italiensk familie som flytter til Tyskland. Faren prøver å åpne en pizzarestaurant og den ene sønnen har lyst til å bli filmskaper. Jeg ga den 9/10. Dette var den første av to filmer jeg nylig har sett av Fatih Akin. Den andre jeg så var Im Juli. som jeg også likte godt. Jeg kommer garantert til å sjekke ut mer av han. Endret av Olum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rambo 3 sin er bedre. Nå det gigantiske russiske hind-helikopteret sakte stiger opp fra en klippekant mot solnedgang, og Rambo kommer "face to face" med erkefienden sin (som kjører helikoptret)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg likte i hvertfall premisset med at en gutt styrer en fyr live i et spill, virker jo i det minste litt orginalt, kan ikke komme på noen andre filmer akkurat nå som handler om det samme.

PS!

Way of War med Cuba Gooding Jr. er ikke en film man behøver å se!

Lenke til kommentar
Ser jo ut som om det kan bli moro.

Hehe, ja, det der er - med sitt latterlige premiss og eksplosjoner galore - snacks for Baygenerasjonen.

Beklager, jeg glemte at det ikke er alle som liker og sette på en film kun for underholdningens skyld!

Det må jo gi mening og føle at man har fått noe ut av kvelden, ikke bare ha det litt moro i et par timers tid...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...