Olum Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Solino går på NRK1 kl. 23:15 i kveld. Jeg anbefaler alle å se den. Det er en virkelig koselig film om en italiensk familie som flytter til Tyskland. Faren prøver å åpne en pizzarestaurant og den ene sønnen har lyst til å bli filmskaper. Jeg ga den 9/10. Dette var den første av to filmer jeg nylig har sett av Fatih Akin. Den andre jeg så var Im Juli. som jeg også likte godt. Jeg kommer garantert til å sjekke ut mer av han. Endret 27. juni 2009 av Olum Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 The Rock-introen er ganske kul synes jeg. Helikopter-i-solnedgang er alltid tøft, helikopter-scener i det hele tatt, er for lite av det altså. Apocalypse Now har den beste^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Rambo 3 sin er bedre. Nå det gigantiske russiske hind-helikopteret sakte stiger opp fra en klippekant mot solnedgang, og Rambo kommer "face to face" med erkefienden sin (som kjører helikoptret) Endret 27. juni 2009 av Bytex Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg tar faktisk BB2 over eneren Synes de er jevngode. Litt mer æksjenn i 2'ern og litt mer humor i 1'ern. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Noen som har fått sett Moon ? Fikk sett en limited screening i NY nå i sist uke. Fantastisk stykke film. Anbefaler alle sci fi fans å ta en kikk. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Er stygt redd for at Montag er et håpløst tilfelle dessverre. Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Noen som har sett "Sling Blade", med Billy Bob Thorton? Kjempe bra film! Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Noen som har sett "Sling Blade", med Billy Bob Thorton?Kjempe bra film! Anbefales på det sterkeste! Aldri hørt om den faktisk. Ser interessang ut. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Ser jo ut som om det kan bli moro. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg syns deg lignet veldig på Death Race mtp plottet. Håper det blir litt mer enn bare det da. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 den såg faktisk veldig interessant ut.. mainly pga. alle action-scenene Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) - Megan Fox @ Jimmy Kimmel. - Megan Fox @ Letterman. Førstnevnte er litt vittig i det hun kommer inn. Hva syns dere om hennes atferd for øvrig? Endret 28. juni 2009 av Onyx Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg likte i hvertfall premisset med at en gutt styrer en fyr live i et spill, virker jo i det minste litt orginalt, kan ikke komme på noen andre filmer akkurat nå som handler om det samme. PS! Way of War med Cuba Gooding Jr. er ikke en film man behøver å se! Lenke til kommentar
Montag Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Ser jo ut som om det kan bli moro. Hehe, ja, det der er - med sitt latterlige premiss og eksplosjoner galore - snacks for Baygenerasjonen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Ser jo ut som om det kan bli moro. Hehe, ja, det der er - med sitt latterlige premiss og eksplosjoner galore - snacks for Baygenerasjonen. Blir du ikke lei? Jeg blir det, og jeg føler meg ikke truffet engang. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg bare ignorerer gretne gubber og deres syn på filmverden - og har det bra med meg selv Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Ser jo ut som om det kan bli moro. Hehe, ja, det der er - med sitt latterlige premiss og eksplosjoner galore - snacks for Baygenerasjonen. Beklager, jeg glemte at det ikke er alle som liker og sette på en film kun for underholdningens skyld! Det må jo gi mening og føle at man har fått noe ut av kvelden, ikke bare ha det litt moro i et par timers tid... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg tror Mon er skapfan av Bay. Hvorfor skulle han ellers reklamere for ham til enhver tenkelig anledning? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg tror Mon er skapfan av Bay. Hvorfor skulle han ellers reklamere for ham til enhver tenkelig anledning? ...he's a closet Bay? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg tror han faktisk er Bay, han driver med omvendt pyskologi, han sier at bay suger så folk får lyst til å se filmene hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå