:---{D Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Det verste er at jeg tror Depp'ern hadde klart rollen som Jackson. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 hvem skal spille Michael? Hva med Gary Glitter de har i hvertfall to ting felles! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Har vi ikke noen andre roller Depp drømmer om mens vi er igang? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hva har dere i mot Depp? Kanskje Joaquin Phoenix kunne klart rollen bra. Hvis han kommer til seg selv igjen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg har ingenting imot Johnny Depp, han er en strålende skuespiller. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hva har dere i mot Depp? De bør snakke for sin egen sak, men det er vel det at han er så "kreisi" i alle filmene nå om dagen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Det som irriterte meg var vel mere vinklingen i artikkelen. "Slik har du aldri sett Depp før" i utspjåke kreisi-hatter kostyme. Neeeivel? Han har jo bare spill 50 slike galning-roller de siste 10 årene. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg har ikke noe særlig til overs for Depp. De crazy rollene hans gir meg fint lite(F&LILV er unntaket), og da hjelper det fint lite om han er en god skuespiller. Donnie Brasco har jeg ikke sett på noen år, og Dead Man har jeg aldri sett. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ed Wood er også knall. Seff, spiller han den gale typen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Justin Timberlake tror jo at han er Michael Jackson fra før,så han kan jo få rollen. hehe. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hehe, noen som har troen på denne? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Lionsgate produserer masse rart. Men Sam Neill kan lokke meg til kinosete. Ethan Hawk likeså. Jaså Defoe er også med i denne filmen ja. Da blir det nok en titt. Men må innrøme at jeg begynner å bli lei Vampyr-konseptet på film\tv-serie. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Vanskelig å si noe uten å ha sett noe fra brødrene Spierig fra før, men jeg liker å se sånt: Ethan Hawke ... Edward Willem Dafoe ... Elvis Sam Neill ... Charles Bromley Problemet mitt er dessverre at med en gang jeg ser Sam Neill så begynner jeg å lete etter Jeff Goldblum. Den dagen noen klarer å lage en film med Crispin Glover, Jeff Goldblum, Bill Murray og Kevin Bacon i hovedrollene er dagen jeg sover utenfor kinoen. edit: Er på jobb, så jeg bare legger denne linken her sånn at jeg husker å sjekke ut filmen når jeg kommer hjem. Bam. Endret 26. juni 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) En av de bedre jeg har lagd hittil. Litt mye tekst i starten kanskje? Bonuspoeng for den som gjetter rip-offen/inspirasjonen. Endret 26. juni 2009 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Flags of our fathers? Kunne godt ha vært Mayor Payne. :D Endret 26. juni 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Flere som ser frem til Public Enemies? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Inspirasjonen var en trailer til en ny HBO-miniserie som nettopp kom ut, by the way. Jeg har litt lunkne forventninger til Public Enemies. På den ene siden er det Michael Mann, Christian Bale og Johnny Depp i en film om en sann historie som kan bli veldig bra på film. På den andre siden kan den ende opp med å bli enda en gangsterfilm, Michael Mann dreit veldig på draget med Miami Vice, og i den filmen gjorde ikke gode skuespillere som Colin Farrel og Jamie Foxx noe forskjell. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Faktisk helt enig der. En grei film, men ikke noe minneverdig eller kul. Jeg ser derfor fram til den nye filmen med en viss skepsis. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 hvem skal spille Michael? CGI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå