jinriksha Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Optimus Prime er så jævlig hardcore :> Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Brokeback Mountain 2. Batman og vader finner kjærligheten, Vader sliter med å forklare dette for keiseren og batman har jo som kjent lenge slitt med rykter om hans forhold til robin, og det er vel fare for a robin blir emo og prøver å kutte noen årer haha! takk! men seriøst: wtf? lizm, omg, da! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Trailer til Richard Kelly (Donnie Darko) sin nye film, The Box. Til å være en så... kjedelig idé virker den ganske spennende. Hadde vært hyggelig om han fikk enda en film det er verdt å se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 "Er tvist nødvendigvis en positiv ting...?" Lakris er det eneste i den posen som jeg liker Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Trailer til Richard Kelly (Donnie Darko) sin nye film, The Box. Til å være en så... kjedelig idé virker den ganske spennende. Hadde vært hyggelig om han fikk enda en film det er verdt å se. Jeg må innrømme at det så ut som en ganske interessant film. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg syns den så veldig spennende ut! Men stemningen ble litt ødelagt når Saw-musikken kom. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=559276 "Slik har du ikke sett Johnny Depp før" JO! Visst faen har jeg det! Cirka 100 ganger, faktisk. Hvor mange "kreiiisiii" roller skal den mannen utsette oss for? Endret 25. juni 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Jeg regnet med at de snakket om Public Enemies, hvor han må spille en vanlig rolle. Endret 25. juni 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Hvor mange "kreiiisiii" roller skal den mannen utsette oss for? Noen skuespillere passer til en type roller, f. eks Bjørn Floberg er samme person i alle filmer, det samme gjelder De Niro og Pacino og (ca, nesten) Depp er god til disse kreisi rollene, selv om han har vist at han har andre talenter og (Fear and loathing in Las Vegas, Jack Sparrow, etc) Endret 25. juni 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Akkurat duoen Burton/Depp begynner jeg å bli passelig lei nå, og før de i det hele tatt er ferdige med Alice in Wonderland har de jo også begynt med manuset til en annen Såpe/Horror film de skal filme sammen. Greit nok at de to er gode venner, men kanskje de burde prøve noe nytt snart? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Depp er god til disse kreisi rollene, selv om han har vist at han har andre talenter og (Fear and loathing in Las Vegas, Jack Sparrow, etc) Både F&LILV(den var ny) og Jack Sparrow-rollene er vel ganske eksentriske, vil jeg påstå. Har ikke særlig mye til overs for Depp, egentlig. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Depp er jo en av de få skuespillerene idag som virkelig greier rollene som eksentriske personer, som i FALILV. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg tror Depp passer godt i rollen som The Mad Hatter, men jeg tror også at skuespillere som Bill Nighy kunne klart rollen bra. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Hvor mange "kreiiisiii" roller skal den mannen utsette oss for? Noen skuespillere passer til en type roller, f. eks Bjørn Floberg er samme person i alle filmer, det samme gjelder De Niro og Pacino og (ca, nesten) Depp er god til disse kreisi rollene, selv om han har vist at han har andre talenter og (Fear and loathing in Las Vegas, Jack Sparrow, etc) Enig i det du sier, men jeg ville kanskje heller nevnt Dead Man og Donnie Brasco som eksempler på mindre kreisi roller. Det begynner dessverre å bli en stund siden jeg så Depp i en rolle jeg hadde sansen for. Endret 25. juni 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg tror Depp passer godt i rollen som The Mad Hatter, men jeg tror også at skuespillere som Bill Nighy kunne klart rollen bra. Da jeg først hørte at Crispin Glover skulle ha en rolle i Alice så håpet jeg at han skulle spille Hatter, men jeg burde visst bedre. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Da jeg først hørte at Crispin Glover skulle ha en rolle i Alice så håpet jeg at han skulle spille Hatter, men jeg burde visst bedre. Det er jo Burton, så... ja, du burde visst bedre. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Enig i det du sier, men jeg ville kanskje heller nevnt Dead Man og Donnie Brasco som eksempler på mindre kreisi roller. Det begynner dessverre å bli en stund siden jeg så Depp i en rolle jeg hadde sansen for. Ikke sett noen av de. :/ Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=559276 "Slik har du ikke sett Johnny Depp før" JO! Visst faen har jeg det! Cirka 100 ganger, faktisk. Hvor mange "kreiiisiii" roller skal den mannen utsette oss for? Samme kan sies om Helena Bonham Carter. Føler jeg ser henne hvit som et lik i hver eneste film.. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=559276 "Slik har du ikke sett Johnny Depp før" JO! Visst faen har jeg det! Cirka 100 ganger, faktisk. Hvor mange "kreiiisiii" roller skal den mannen utsette oss for? Samme kan sies om Helena Bonham Carter. Føler jeg ser henne hvit som et lik i hver eneste film.. Mye på grunn av Tim Burton da. Kan ikke skylde på henne for akkurat det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Helena Bonham Carter er hot. Skulle gjerne sett henne i enda flere filmer. Burton har vel ikke noe valg uansett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå